K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-05-2009, 21:26   #1
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Talking villy søvndal grillet

ti hi, må altså lige give jer dette link: http://www.tv3.dk/webplayer/

til programmet "Grillet" på TV3.

Min personlige favorit(og det har hun altid været) er Anne Marie Helgers bidrag

Specielt hendes korte "læresætning" om politikere:

"politikere er som duerne, når de sidder på jorden ÆDER de. Når de flyver højt i himlen, ja, da skider de på os alle"

Jo, hun har sin måde at sige det på
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-05-2009, 21:38   #2
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
heheheeh elsker hendes humor og farverige væsen... jeg snupper den til citat... eller signatur...

Sidst redigeret af Stella; 02-05-2009 kl. 21:57.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-05-2009, 21:51   #3
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Det mest fede er da at se Søren Pind's ansigtsudtryk under hendes tale ... se det, jer der ikke har kigget det... det er GULD værd!

Jeg tænker her bag efter.... HVEM var det egentligt der blev grillet?

Sidst redigeret af Razmo; 02-05-2009 kl. 21:55.
  Besvar med citat
Gammel 03-05-2009, 01:14   #4
Forsyg
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-02 2009
Indlæg: 81
Styrke: 16
Forsyg er ny på vejen


Tror da aldrig jeg har set en så fornærmet mand før, han lignede jo mest af alt en tør lille kvist ham pinden.
Forsyg er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-05-2009, 07:52   #5
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Forsyg Se meddelelser

Tror da aldrig jeg har set en så fornærmet mand før, han lignede jo mest af alt en tør lille kvist ham pinden.
Pind er da også for dum.... helt ærligt, hvis han studerede bare EN LILLE SMULE hvem underholdningsbranchen, altså kunstnerne stemmer på, så ville han finde at langt de fleste kunstnere er ræverøde.

Men den lille Pind blev slagtet fordi de fleste kunstnere (inkl. standup komikere) har været nede og bide i støvet, da underholdningsbranchen tit består af lange og seje træk for at komme frem... men Pind havde vel forestillet sig, at de glemmer når først de kommer til muffen ... men nej, det er ikke alle der lader politisk overbevisning følge pengenpungen. Bare se når SF laver valgmateriale... så er det tit med musikere som politisk skyts... selv den folkekære Kim Larsen er på vores side.

Den eneste der seriøst kunne sige noget negativt om Villy var sjovt nok Monrad... men selv HAN er åbenbart rød aligevel hehe... og ham fra "Tjenesten" giver sgu' da næsten sig selv... han står jo bag produktionen af alle de satiriske video'er om Anders Fogh

Det er sådan en udsendelse man bliver i rigtig godt humør af ... med mindre man hedder Pind, eller stemmer på VKO vel at mærke

Men... som jeg så i en youtube video hvor der stod: Søren forstår ikke en Pind!

Sidst redigeret af Razmo; 03-05-2009 kl. 07:57.
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
villy søvndal går stribe Politik og Samfund 16 17-09-2012 02:49
Søvndal overvejede at trække SF ud Thomas1981 Politik og Samfund 25 01-07-2012 11:40
Søvndal: ingen kritik af Loger buster Politik og Samfund 3 17-11-2011 17:39
Brev til Villy Søvndal Hejdien Politik og Samfund 1 26-08-2007 08:45




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:36.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension