K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-04-2013, 18:47   #1
KatrineB
Afhængigheds tegn af K10
 
KatrineBs avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Lokation: Mariagerfjord
Alder: 42
Indlæg: 363
Blog Indlæg: 9
Styrke: 18
KatrineB er ny på vejen
Hvor meget kan i overskue.

Jeg spørger fordi jeg selv ikke altid overskuer så meget. Jeg er jo fornylig blevet førtidspensionist pga psyken osv.

Nå nu til sagen jeg kommer de dage jeg magter det nede på vores lokale støttecenter, i byen hvor jeg bor super rart har faktisk fået en masse venner dernede og hvor vi har flere ting til fælles.

Dagen i dag startede med at jeg fik vasket mine gulve og lidt og i eftermiddags var jeg ude og svømme sammen med dem dernedefra men nu kan jeg mærke på mig selv at nu jeg brugt.

Jeg fik så lige en besked her til aften fra en veninde at jeg da gerne måtte kikke op til dem i aften men måtte desværre takke nej da jeg ik kan overskue det øv øv hvor er det træls da jeg ik har set hende længe,forleden sagde en veninde til mig du har jo aldrig tid ven jamen jov den er sku entlig lidt svær ja den er.

Jeg har mange venner og det jo kun super rart men jeg bliver nødtil og koncentre mig om dem som betyder mest for mig,min støtte kontakt person siger til mig at jeg skal passe på mig selv og lytte til min krop,,jamen det sku træls at jeg kører så hurtig træt men sådan er det og det må jeg leve med.

Nu er det så jeg tænker hvor meget kan i overskue og må i os melde fra engang imellem ?
__________________
Førtidspensionist pr. 1/3-2013
KatrineB er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvor meget er nok ? Dancer Spørgsmål ang fleksjob 16 12-02-2013 08:53
hvor meget zbm Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 02-11-2011 19:19
Hvor meget får jeg? logikeren Politik og Samfund 1 21-09-2011 19:44
Hvor meget for i i løn. KatrineB Jeg har fået job. 12 10-12-2007 11:13
Hvor meget for i i løn. KatrineB Spørgsmål ang fleksjob 5 30-01-2007 21:12




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:18.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension