K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-11-2010, 14:56   #1
Stonie
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 26-05 2010
Lokation: Værløse
Alder: 60
Indlæg: 167
Styrke: 14
Stonie er ny på vejen
Hvor slemt er det ? (Bother-Score)

"PS: Jeg har printet de der "dags-skemaer" ud og er begyndt at fylde i dem. Tak."

Hmmmm......Jeg bliver nød til at rette i dem/lave nogle nye som bedre beskriver min tilstand. Måske et sammenkog af "Smerte-Skemaet" og Dags-Skemaet.....
og så en lille genial ting fra min tid som tekniker på en "Prostata-koger" (en maskine der ved hjælp af mikrobølger nekrotisere(koger) forstørret Prostata så man kan tisse igen uden videre besvær) !!!.
Jooo en sådan maskine findes skam.

Patienterne fik udleveret et såkaldt "Bother-Score-Schema".
En liste hvor man kunne sætte procenter på besværligheden af forsk. begivenheder i løbet af dagen.
F.eks. "Har du problemer med at lade vandet ?", "Har du problemer med at tisse færdigt ?", "Vågner du om natten med tissetrang, men kan alligevel ikke ?" "Kan du ikke tisse færdig og drypper ?"....osv osv.

Sådan var der 10 spørgsmål, som var relevante for netop den type patienter (forstørret Prostata). Gennemsnittet udgjorde så en "Bother-Score" (kan vel oversættes med "Besværligheds-Score").

Jeg sætter mig og laver en kladde.
Hvis nogen her på Forummet har nogle ideer eller foreslag er de meget velkomne. F.eks. kan det også være vedr. social fobi, hæmmende ting i hverdagen, angst, søvnløshed & osv.
Altså alt vedr. ens sygedom der gør hverdagen/livet besværligt.
Send mig gerne en besked via Forum-Mail (klik på mit Forum navn)
__________________
"Du er ikke syg nok til at få Førtidspension"....
"Nej, men det bliver jeg inden jeg er færdig med jer"

Sidst redigeret af Stonie; 16-11-2010 kl. 15:01.
Stonie er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-11-2010, 18:33   #2
Stonie
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 26-05 2010
Lokation: Værløse
Alder: 60
Indlæg: 167
Styrke: 14
Stonie er ny på vejen
Cool BotherScore - Besværlighedsskema

Jeg har nu lavet et lille skema man kan fylde i for hver 3. time hele døgnet.
Det er selvfølgeligt muligt at ændre i skemaet så det passer til hver enkelt.
Der er en lille vejledning med. Det er lavet som et regneark i "OpenOffice" og kan bruges i alle gængse skriveprogrammer (Word osv.)
Jeg sender det til ForumMasteren som så kan lægge det ud på K10.
Alternativt kan man her på Forummet sende mig en besked og bede om at få det tilsendt.
__________________
"Du er ikke syg nok til at få Førtidspension"....
"Nej, men det bliver jeg inden jeg er færdig med jer"
Stonie er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvor mange timer, hvor stort tilskud?? veiergang Spørgsmål ang fleksjob 2 01-07-2008 17:48
Målet er at score godtgørelse fra staten Stella Politik og Samfund 2 15-08-2007 12:34




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:39.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension