K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-06-2020, 00:59   #1
Goodie77
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-07 2018
Indlæg: 28
Styrke: 6
Goodie77 er ny på vejen
Klinisk Funktion - attest..

Kan Klinisk Funktion skrive direkte i deres attest at de anbefaler en førtidspension?

Og at det vil være åbenlyst formålsløst, at iværksætte tiltag såsom ressource-forløb?
Goodie77 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-06-2020, 07:25   #2
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.675
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Yderst overraskende Goodie77.............

......... håber at du fortsætter med beskrivelse af din sag.

Og husker på at kun kommunens Pensionsnævn, kan og må afgøre, hvem der skal bevilges førtidspension.

Hvem har underskrevet statusattesten/ speciallægeerklæringen eller indstillingen?

Kan du se om det er en læge?

Hvad har de skrevet om eventuelle skånehensyn?

Er det fysiske eller psykiske skader?

Held og lykke med dit forløb.


Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 12-06-2020, 08:06   #3
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
Ja det burde være nok men desværre ikke altid, min mand fik en lavet, hvor de også anbefale pension, men teamet vuderet, at det ikke var nok afprøvet, så de sendte den retur og han kom i nogle praktikker, efter 2 år men mange afbrudte praktikker, fik han fleks 2 timer ugeligt.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-06-2020, 08:16   #4
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
Ja det burde være nok men desværre ikke altid, min mand fik en lavet, hvor de også anbefale pension, men teamet vuderet, at det ikke var nok afprøvet, så de sendte den retur og han kom i nogle praktikker, efter 2 år men mange afbrudte praktikker, fik han fleks 2 timer ugeligt.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-06-2020, 12:47   #5
Goodie77
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-07 2018
Indlæg: 28
Styrke: 6
Goodie77 er ny på vejen
Altså jeg er fysisk syg - fejler intet psykisk. Lægen ved klinisk Funktion, ville skrive at jeg har ubetydelig arbejdsevne tilbage. Men hun mente der var et element af BDS (Body Distress Syndrome) indover, hvilket jeg afviser. Yderligere ville hun anbefale at jeg når jeg var på anden varig overførsel, skulle på Funktionelle lidelser, hvilket jeg anser for meget bekymrende, i og med jeg INTET psykisk fejler. Jeg er afsluttet af speciallæger uden nogen former for behandling og er afsluttet i praktikker, uden nogen udvikling af arbejdsevne.
Goodie77 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:45.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension