K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-04-2013, 22:09   #21
annech
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2011
Indlæg: 329
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
annech er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Pip Se meddelelser
Afgjort bare lav profil.. og så bare gå ud fra at de andre får deres sociale behov dækket i deres egen gruppe, og at du må få dit dækket på anden vis, selvom det vil være let at føle sig udenfor når man er ansat i en enmandsstilling...
det vil jeg så gøre. (( altså holde lav profil. )) selv over for mine 2.chefer.
for så går jeg dem ikke for meget på nerverne (( hvilket jeg tror..
og så må de komme til mig,hvis det er. i den sidste ende kan jeg jo ikke gøre noget ved tingende uanset,hvad jeg gør....
og så her fra bare gå på arbejde med masken på og lade som ingenting. og snakke med rengøringsdamen-holde pauser som jeg plejer..
lyder det som det er det jeg skal gøre...
annech er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-04-2013, 10:40   #22
annech
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2011
Indlæg: 329
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
annech er ny på vejen
er det nemt,at fyre en flexjobber.

hej igen !!

er det nemt at fyre en flex jobber ?? gør de det vil jeg mene at de gør det af personlige årsager,men bruger en anden dårlig undskyldning" jeg passer mit job 100% punkt og prikke" men det er både mine chefer" og alm kollegaer der ikke vil have mig grundet at jeg ikke passer socialt ind i deres verden.. m.m jeg elsker mit job det er bare det sociale" aspeckt" der halter.. men har dog en" at være sammen med,da hun gør rent i huset. o
det siges jo man både skal have både en psygisk,fysisk og social årsag til at våre i flexjob. jeg er der 18.timer om. men kom i besidelse af nogle papirer hvor der stod jeg var fuld finanseret på nær ca.200kr. om md. og hvad ville de så evt. bruge som undskyldning. ???
annech er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-04-2013, 10:56   #23
Pip
Jeg bor her på K10
 
Pips avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Indlæg: 3.549
Styrke: 17
Pip er rigtig godt på vej
Hvis du bliver fyret, går du til din fagforening og lader dem bedømme grundlaget..

Hvis du bare er bange for at blive fyret har du det som en stor del af alle andre ansatte, der frygter en fyring pga krisen...

Hvis du føler dig lidt udenfor, så må du erkende at du nok ikke finder venner på din arbejdsplads, men må søge dem et andet sted.. og så blot behandle dem som arbejdskollegaer og nøjes med at tale om jobrelaterede ting der vedrører de funktioner du nu udfører..

Hvis du kæmper for at få noget socialt liv via arbejdspladsen, og forventer at de vil snakke om hvad de har lavet i deres fritid, kan det komme til at føles omklamrende og blive lidt anstrengt, så sig pænt hej, men lad dem om at indlede evt. samtaler og se hvordan det går...

Hvis de ikke mente at du passede ind, havde de ikke beholdt dig i 6 år.. så de mener at du passer fint ind og passer dit job godt...
__________________
førtidspensionist april 2013...
Pip er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-04-2013, 11:05   #24
annech
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2011
Indlæg: 329
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
annech er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Pip Se meddelelser
Hvis du bliver fyret, går du til din fagforening og lader dem bedømme grundlaget..

Hvis du bare er bange for at blive fyret har du det som en stor del af alle andre ansatte, der frygter en fyring pga krisen...

Hvis du føler dig lidt udenfor, så må du erkende at du nok ikke finder venner på din arbejdsplads, men må søge dem et andet sted.. og så blot behandle dem som arbejdskollegaer og nøjes med at tale om jobrelaterede ting der vedrører de funktioner du nu udfører..

Hvis du kæmper for at få noget socialt liv via arbejdspladsen, og forventer at de vil snakke om hvad de har lavet i deres fritid, kan det komme til at føles omklamrende og blive lidt anstrengt, så sig pænt hej, men lad dem om at indlede evt. samtaler og se hvordan det går...

Hvis de ikke mente at du passede ind, havde de ikke beholdt dig i 6 år.. så de mener at du passer fint ind og passer dit job godt...
det er først" nu her de sidste par md. det er blevet et h...for mig da folk som sagt virker meget hemligheds syge. og derfra kommer min angst". så hvad ville du-i gøre ??? skal jeg evt. bare holde lav profil og sige,godmorgen og farvel og der med lade som ingen ting. ikke" at jeg tænker at dem gider jeg ikke snakke med. og så håbe alt går i sig selv igen...
annech er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-04-2013, 11:54   #25
Jensen1
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-08 2012
Indlæg: 59
Styrke: 12
Jensen1 er ny på vejen
Hej Annec

Denne tråd handler om det samme,som din tidligere tråd.

Du er øjensynligt blevet angrebet af et slemt tilfælde af angst, som nu bliver forstærket ved, at du er bange for at miste dit job.

Derfor går du rundt og "lurer" på, om der skulle være nogen, der vil af med dig på jobbet. Dette er selvforstærkende, fordi du ikke kan få en klar melding ud af omverdenen, som jo ikke kan se/mærke hvordan du har det indvendigt.

De kan heller ikke vide hvordan du tolker deres adfærd/udtalelser. Derimod kan de sikkert tydeligt mærke, hvis du udviser en mistroisk holdning overfor dem.

Som jeg ser det, bør du have proffessionel assistance til at takle de tanker, som har taget magten over dig.

Hvis du har en helbredssikring, i forbindelse med din ansættelse, er der mulighed for psykologhjælp.

Under alle omstændigheder skal du kontakte din læge og fortælle hvad du går og kæmper med af angstsymptomer. Ellers er tilstanden selvforstærkende og i værste fald invaliderende.
Jensen1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-04-2013, 12:05   #26
tumnus
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 07-03 2007
Indlæg: 696
Styrke: 18
tumnus er ny på vejen
Tænker om du måske er blevet hyper sensitiv, jeg er selv blevet det af min tur gennem jobcenter.

Så er det netop at man opfanger nogle signaler, som "ikke sensitive" ikke lægger noget i.

Jeg kan vende og dreje det, der bliver sagt, føler at ingen forstår mig og har let til tårer.

Jeg har fået pension grundet rygtraume, så jeg "tvinges" ikke til at omgås folk, der ikke forstår mig og mit handicap.

Jeg har været meget åben omkring det i den forening jeg er medlem i, og familien ved osse hvordan jeg har det.

Jeg forstår hvor ensom du må føle dig - tænker om du kan få en snak med jobkonsulenten og fortælle hvordan du har det og hvad du føler.

Måske du skulle runde din læge og fortælle hvordan du har det - du skal have hjælp til det her.

Håber du får hjælp til at løse dit problem, det skal være dejligt at gå på arbejde

Sidst redigeret af tumnus; 09-04-2013 kl. 12:11.
tumnus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-04-2013, 14:38   #27
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af annech Se meddelelser
jeg er der 18.timer om. men kom i besidelse af nogle papirer hvor der stod jeg var fuld finanseret på nær ca.200kr. om md. og hvad ville de så evt. bruge som undskyldning. ???
Er det der skoen trygger ? for hvis du er finiaseret på nær 200kr vil det jo sige at de betaler 200kr for dine 18 timers arbejde .
Den nye ordning vil der skulle betales det som dine 18 timer har i værdi for din arbejdsskiber .
Så det ville da være tubeligt at skifte dig ud.

Tænker lidt om du måske inderst inde er træt af at være der ?
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-04-2013, 16:16   #28
annech
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2011
Indlæg: 329
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
annech er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af c.l.e.o. Se meddelelser
Er det der skoen trygger ? for hvis du er finiaseret på nær 200kr vil det jo sige at de betaler 200kr for dine 18 timers arbejde .
Den nye ordning vil der skulle betales det som dine 18 timer har i værdi for din arbejdsskiber .
Så det ville da være tubeligt at skifte dig ud.

Tænker lidt om du måske inderst inde er træt af at være der ?
hej igen !!

snakkede med min gl.jobkomsulent igår aftes. han blev efterfølgende en god ven af min familie... og han er selv flexjobber. men fortalte mig,da jeg sagde,at på de papirer jeg havde hået fingrene i" at min chef efter" følgende efter min ansættelse må havet kunne få mig fuldt" finanseret efter" jeg havde været på stedet noget tid,for da jeg blev ansat var lønnen betalt med 2/3 dele og det vidste jeg nemlig ikke" noget om. altså det med lønnen så var finanseret 100% for det er ikke noget jeg har fået oplyst. så om det så passer eller det bare er noget min chef bare har skrevet på de papirer hun viste hele personale gruppen,så de ikke begyndte og rode mig ind i deres diskotioner ang. fyringer da der måske" skulle fyres en" eller timer lægges om for pedagogerne ved jeg intet om. men kort sagt" vi snakkede i ca. 1,5 time sammen dog" også om hvordan han havde det. så der kom jeg da lidt af med min angst. han bakkede mig faktisk"... igen op i,at han godt kunne forstå jeg tog en sygedag grundet mit humør og angst igår tirsdag d.9.4 da han også godt kunne høre jeg var gal og ked af det hele.. for en gang"s skyld en af de mennesker man kan kalde en sagsbehandler der 100% tænker på sine klienter.
annech er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-04-2013, 10:08   #29
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Det var godt at i fik en god snak om tingene.Og du føler du fik noget godt ud af det
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-04-2013, 20:39   #30
annech
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2011
Indlæg: 329
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
annech er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af c.l.e.o. Se meddelelser
Det var godt at i fik en god snak om tingene.Og du føler du fik noget godt ud af det
hej igen Cleo!! m.m...

ja det var rart,at snakke med en der forstår en". og så at det lige skulle være ens gamle sagsbehandler er rart. specielt" det med man ikke skal have en facade på. det betyder en del.
annech er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Mobning karinapigen81 Din historie 4 23-01-2011 21:30
Virksomheder ignorerer mobning Webmaster K10 Nyheder 0 25-04-2010 02:40
Støjberg til kamp mod mobning bla-bla Politik og Samfund 0 26-03-2010 00:28
Mobning af voksne og unge @PerChr Et godt link! 1 03-03-2009 16:58




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:30.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension