K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-07-2008, 12:43   #111
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
det bliver der bland andet også klaget over i anken/ankerne over at de mener at han er inhabil

ham og jeg har bestem ikke nogen bånd syndes det er det mest klame og uprofessionelt jeg længe har hørt

de bryder sig nok ikke om det han skriver så er det jo også nemt at sige han er inhabil, hvorfor sender de mig så ikke til en anden ...

der skriver de:

har dog alligevel i samråd med de øvrige i pensionsteamet vurderet at fastholde den allerede indhentet speciallæge erklæring,idet den allerede indhentede erklæring i modsatfald så skal tilsidesættes og der skal indhentes en ny erklæring, jeg har vudertet at det at jeg ikke har indhentet erklæringen hos en for borgeren ukendt psykiater ikke skal komme hende til skade.

__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-07-2008, 15:14   #112
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
jeg tænkte på de partshøringer, det har jeg ikke prøvet at være med til

denne gang vil jeg gerne, da jeg aldrig har set hende der køre ftp. sagen og jeg tænkte om jeg må stille dem spørgsmål
jeg ved de ikke må ved mig

men jeg kunne virkelig godt tænke mig at få det uddybet med den psykiater, om hvordan de kan komme frem til at han skulle have nogen bånd med mig
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-07-2008, 09:15   #113
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
så har jeg været til møde ved jobkonsulenten om ressourceprofilen

den er kommet til at se helt anderleds ud end den gammel ressourceprofil, meget mere pro at se på, kan god forstå beskæftigelsesankenævnet sendte sagen hjem til kommunen, når man ser den forskel, for den er stor.

hun mangler lidt i nu, før den er helt klar til at underskrive
hun kan virkeligt sig arbejde, det er første gang jeg har prøvet at der virkelig er en i systemet, der gå ind i min sag på denne måde som hun gør



det bliver hårdt at skal dette igemmen for 5. gang
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-08-2008, 13:35   #114
Steffen
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 29-12 2005
Indlæg: 4
Styrke: 0
Steffen er ny på vejen
Hej Peacock
Faldt lige over denne gamle tråd. Vil lige høre om du er kommet videre i din sag med kommunen?
Jeg selv er tilkendt førtidspension fra d. 1. august 2008, efter en meget opslidende kamp
Steffen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-09-2008, 20:55   #115
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
hej Steffen

Hjerteligt tillykke med det lykkes for dig det er dejligt du kunne få fast grund under fødderne
har slet ikke set du har skrevet
skulle lige til at opdagtere havd der nu sker i min sag.

min sag kører stadig det er en lang og sej kamp men tager en dag af gangen men kan godt mærke på mig selv at nu er jeg ved at få det træls da sagen, meget snart bliver sendt til pensionsteamet igen for 5. gang

jeg får sendt ressourceprofilen en af dagene og skal have den set/læst igemmen har bare så svært med at skal læse så meget og glemmer det meste og må starte forfra
min kæreste vil selvfølgdig hjælpe håber dog mest på hende jeg havde fra LO hun er blevet " rask " igen, i hverfalde så hun kan hjælpe mig
men det må jeg se efter når jeg modtager den ressourceprofil, men når den er underskrevet så går sagen igang igen

men hvor er jeg glad for jeg har en dygtig jobkonsulent som virkelig har sadt sig ind i min sag hun vil end da se på ressourceprofilen her i weekenden
for at se om hun er 100 % tilfreds med den

håber bare at jeg kan få lov til at beholde hende da hun er den første der virkelig har sadt sig ind i sagen bare der var flere som hende inde i systemet
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-10-2008, 13:41   #116
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
så har jeg været på sygehuset igen

jeg skulle have svar på en mr-skanning af mit hovede det var ikke særligt opløftene tur

jeg har siden 2004 vist at den ene nakke vene var lukket, men i dag fik jeg advide det var dem begge og at jeg dræner væsken væk på en anden måde end hvad der er normalt da jeg er født sådanne er de kommet frem til,
og ved trafikulykken har jeg nok fået sådanne et slag i knolden at der er sket noget, så jeg ikke kan dræne væsken væk hele tiden, og får overtryk i hjernen

men nu fik jeg da svaret på hvorfor jeg har vand i hovdet
har det meget underligt ved denne besked, har ingen at snakke med min læge har ferie



opdagtering om førtidspensionssagen

den skanning var så den kommunen ventede på, så de kan komme vidre, så kan komme med i ressourceprofilen

hvad jeg har forstået så skulle det være klart til at pensionsteamet så de for 5. gang skal se på sagen

jeg skal selvføldig lige godkende inden ressourceprofilen
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-10-2008, 14:39   #117
Suncil
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Suncils avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2008
Lokation: midtjylland
Indlæg: 889
Styrke: 16
Suncil er ny på vejen
Hej Peacock

Du får lige et tiltrængt fra mig.

Håber det bedste for dig. Kunne de ikke fortælle dig mere på sygehuset?

Ja og man har sådan brug for at snakke med nogen, kender ikke så meget til det. Men du må gerne skrive til mig

Kan du have det godt.

Knus Suncil.

P.s Håber din ftp så går direkte igennem
Suncil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-10-2008, 14:47   #118
Vim
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 28-07 2008
Indlæg: 208
Styrke: 16
Vim er ny på vejen
Peacock
Fik du ikke at vide på sygehuset, hvad der kunne gøres for at fjerne væsken fra hjernen? Jeg tænker her på at lægge dræn ind, så væsken bliver ledt direkte til mavesækken og altså ikke ophober sig i hjernen og skaber tryk.
(Men det kan godt være at tidspunktet ikke er nu, for hvis det kan gøres, så kan kommunen trække sagen
Vim er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-10-2008, 15:46   #119
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
hej begge to og tak for


det var godt nok noget af en besked, jeg fik at jeg er skruet forkert sammen i hovdet.

har det godt nok sært med beskeden, kan ikke forstå de ikke har set dette før mange år siden ... har haft tryk i hovdet lige siden 1997

jeg fik selv lov til at se billederne, det er jeg nu glad for så man ikke gå og har sig nogen forstillinger om det

men det der var meningen med denne skaning var at neoulogen ville se om man kunne blokke det lukket kar ud med en stænk
men det kan de ikke da det er flere cm, der er lukket i begge vener

jeg får medicin til trykket i hovdet, og hvis de ikke kan styrre dette længere med pillerne er der som du skriver Vim
et dræn de kan ligge ind, men problemet er at jeg er ikke som dem der er født med vand i hovdet, de har et konstant tryk og det har jeg ikke.
så jeg kan komme til at døje med undertryk

men det er sidste ud vej for mig, hvis de ikke kan styrre med piller og min syn kommer i fare.

jeg kan ikke se at denne skaning gør fra eller til med det med kommunen og den ftp. sag, det ændre ikke på hvordan jeg har det, men jeg bliver ved med at anke, hvis det skulle blive et afslag igen
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-10-2008, 15:58   #120
Vim
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 28-07 2008
Indlæg: 208
Styrke: 16
Vim er ny på vejen
Hej Peacock,
Min søn har haft en svulst i hjernen, som medførte væsketryk. Svulsten blev bortopereret, men der skete så en masse andet. Han fik indopereret et dræn (en shunt), som tager væsken. Jeg tror ikke hans væsketryk er konstant, så jeg formoder, at den tager det overskydende væske.
Og du er ikke"skruet forkert sammen i hovedet" - hovedet virker i hvert fald godt nok på dig. Vi er alle anderledes, men det gør os ikke "forkerte", bare forskellige.
Vim er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Førtidspension eller ikke førtidspension??? MissAce Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 19-02-2011 11:53




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:24.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension