K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-03-2011, 13:04   #1
FrkSilverfox
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 13-03 2011
Lokation: Aalborg
Indlæg: 211
Styrke: 14
FrkSilverfox er ny på vejen
SMASK!!!

Jeg valgte at ringe til min psykiater i formiddags og få en lille samtale med hende. Hun havde givet mit grønt lys til at ringe, hvis jeg havde nogle spørgsmål.

Dette gjorde jeg så, mest af alt for at høre om det var muligt at blive testet for ADHD! - HUN GRINTE AF MIG! Og spurgte om jeg var ved at blive lidt hypokonder

Det er FØRSTE gang jeg har kommet med et forslag til hvad jeg evt. kunne fejle. De gange hun har luftet hendes ideer om hvad jeg fejler har jeg jo bare nikket og sagt måske, da jeg jo ikke kender disse sygdomme og symptomer.

Nu har jeg så læst lidt om de forskellige former for ADHD og kunne bestemt nikke genkendende til en af dem. Og så ville jeg jo bare høre. Men når man får sådan en behandling har jeg ærlig talt ikke lyst til at komme der mere!!!
FrkSilverfox er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-03-2011, 14:05   #2
Håber
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2010
Indlæg: 451
Styrke: 14
Håber er ny på vejen
Det var dog en usædvanlig nedladende behandling
Håber er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-03-2011, 14:23   #3
Pedro
Skal snart betale husleje på K10
 
Pedros avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2010
Lokation: Nordjylland
Alder: 66
Indlæg: 704
Styrke: 14
Pedro er ny på vejen
Kære frk Silverfox

Citat:
Oprindeligt indsendt af FrkSilverfox Se meddelelser
Jeg valgte at ringe til min psykiater i formiddags og få en lille samtale med hende. Hun havde givet mit grønt lys til at ringe, hvis jeg havde nogle spørgsmål.

Dette gjorde jeg så, mest af alt for at høre om det var muligt at blive testet for ADHD! - HUN GRINTE AF MIG! Og spurgte om jeg var ved at blive lidt hypokonder

Det er FØRSTE gang jeg har kommet med et forslag til hvad jeg evt. kunne fejle. De gange hun har luftet hendes ideer om hvad jeg fejler har jeg jo bare nikket og sagt måske, da jeg jo ikke kender disse sygdomme og symptomer.

Nu har jeg så læst lidt om de forskellige former for ADHD og kunne bestemt nikke genkendende til en af dem. Og så ville jeg jo bare høre. Men når man får sådan en behandling har jeg ærlig talt ikke lyst til at komme der mere!!!
Godt nok ikke en rar måde, at få feedback på! Hun kalder sig, "psykiater", og som følge deraf burde hun vide, at det ikke fremmer resultatet, hos i forvejen skrøbelige eller nedbrudte mennesker, at komme med ondsskabsfulde og bedrevidende grin, ej heller sarkastiske bemærkninger. Modbydeligt! Håber, du kan ryste det af dig. Knuz og kram Pedro
Pedro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-03-2011, 14:48   #4
annagw
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-11 2009
Lokation: København.
Alder: 39
Indlæg: 1.364
Styrke: 16
annagw er ny på vejen
Hej Frk...

Jeg syntes, at du skal prøve at slå koldt vand i blodet Næste gang du kommer derop siger du bare ligeud at du blev lidt ked af at hun reagerede sådan, fordi du rent faktisk syntes at symptomerne passer på dig. Så håber jeg hun reagerer ordentligt - hvis ikke, SÅ kan du blive sur på hende
annagw er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:53.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension