K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-08-2018, 16:43   #1
Location
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 13-08 2018
Indlæg: 1
Styrke: 0
Location er ny på vejen
Post Seniorførtidspension

Nogen der har erfaring med seniorførtidspension ?
Min sag er behandlet uden læ265.
Klinisk funktion udtaler:
- arbejdsevnen er nedsat til det ubetydelige i ethvert erhverv.
- forværring kan forventes
Praktik i 13 uger. 1 time ugl, forsøgt 1+1/2, men må gå tilbage til 1 time.
- arbejdsevnen nedsat til det ubetydelige.
Rehabiliteringsteam giver afslag, da praktikken er på få timer... ellers opfylder jeg de andre betingelser.
De mener Læ265 fra 2015 samt læ125 fra 2017 er nok.
Dvs at den forværring der er sket i 2018 ikke er med i behandlingen.
Jeg har klaget og sagen ligger nu i Ankestyrelsen og jeg kan komme med kommentarer. Hvor meget skal man sende til Ankestyrelsen?
Tror ikke på noget mere😳
Location er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-08-2018, 20:25   #2
KageØre
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-12 2015
Indlæg: 1.322
Styrke: 10
KageØre er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Location Se meddelelser
Dvs at den forværring der er sket i 2018 ikke er med i behandlingen.

Jeg har klaget og sagen ligger nu i Ankestyrelsen og jeg kan komme med kommentarer. Hvor meget skal man sende til Ankestyrelsen?
Tror ikke på noget mere😳
Du skal egentlig ikke sende mere ind til Ankestyrelsen.
Ankestyrelsen har fået sagen fra kommunen, med de klager du har haft, og der har du forhåbentlig medsendt de oplysninger du mente kommunen manglede ?
Kommunen har revurderet sagen ud fra dine indsendte oplysninger, inden sagen sendes til anke

Hvis der er sket en forværring siden sagen er overgået til ankestyrelsen, er der tale om en ny sag, da kommunen ikke har haft en chance for at have de nye oplysninger med i deres vurdering.
Ankestyrelsen foretager ikke sagsbehandling.
KageØre er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-08-2018, 09:26   #3
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Location Se meddelelser
Jeg har klaget og sagen ligger nu i Ankestyrelsen og jeg kan komme med kommentarer. Hvor meget skal man sende til Ankestyrelsen?
Tror ikke på noget mere😳
Når du modtager brev fra ankestyrelsen, med besked om, at de har modtaget din anke, så bør du bede om aktindsigt hos ankestyrelsen, så du kan sikre dig, at kommunen har sendt alt relevant med.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-08-2018, 20:30   #4
Nørd
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-11 2014
Indlæg: 1.079
Styrke: 11
Nørd er ny på vejen
Jeg vil give Vovse ret, aktindsigt hos Ankestyrelsen er nødvendig, selv var jeg ude for at min kommune ikke sendte alle relevante oplysninger med.

Jeg går ud fra at du i din klage har pointeret at du har fået forværring siden oplysningerne er hentet i henholdsvis 2015 og 2017 og at du ikke selv har søgt på det foreliggende grundlag?
Jeg vil mene at hvis du har dokumenter der beviser at du har haft en forværring, som ikke allerede er sendt til Ankestyrelsen, så ville jeg helt sikkert sende dem til Ankestyrelsen.
De opfordrer selv til at man indsender nye oplysninger til sin sag hvis man ligger inde med dem og det vil jeg bestemt råde dig til at gøre.

https://ast.dk/for-borgere-med-en-kl...ler-vi-din-sag
Nørd er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:33.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension