K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Skal kommuner ikke overholde loven?

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Skal kommuner ikke overholde loven? En af vores bruger phhmw føre en sej og lang kamp for at få gjort noget ved at kommunerne ikke overholder Retssikkerhedsloven § 3 stk.2. Følg hans kamp her kom evt med spørgsmål til phhmw

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-12-2011, 03:13   #151
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Det få nok din interesse Lotte


"...Specialkonsulent Christian Krebs Lange har disse bemærkninger til undersøgelsen...":

http://www.statsforvaltning.dk/site.aspx?p=8207

Den hier burde du gennemgå:

http://www.statsforvaltning.dk/stats_resources/497.pdf

Sidst redigeret af Karo; 04-12-2011 kl. 03:22.
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-12-2011, 03:45   #152
Lotte68
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Indlæg: 318
Styrke: 14
Lotte68 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Karo Se meddelelser
Det få nok din interesse Lotte


"...Specialkonsulent Christian Krebs Lange har disse bemærkninger til undersøgelsen...":

http://www.statsforvaltning.dk/site.aspx?p=8207

Den hier burde du gennemgå:

http://www.statsforvaltning.dk/stats_resources/497.pdf
10000 tak Karo
Vil se om jeg kan komme igennem det i morgen. Min skrivende ven skal sove nu, selv han har ondt i nakken nu, men han har også knoklet løs på tasterne for mig de seneste to dage nu, så han fortjener et velfortjent hvil. Han er helt bange for han ender med en nakke eller rygskade efter alt denne skræmmelæsning om min og andres sager
og nej han roser ikke sig selv, jeg citerer han skriver bare for mig.
sov godt.
Lotte68 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-12-2011, 04:22   #153
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sibt Se meddelelser
Hvor går grænsen? I dømmer simpelthen personer som løgnagtige og kriminelle i et offentligt forum, i vil også have en liste over folk i har dømt som løgnere og kriminelle - og helt uden at de samme folk kan forsvare sig. Dét er i min verden vildt grænseoverskridende. Skal vi nu have navnelister over alt muligt man sådan kan mene eller syntes folk er? Ekseleven har b.la et indlæg i denne tråd, hvor der dømmes at en person er dranker, heldigvis bruges kun hans øgenavn for det er da en vild udokumenteret påstand, lægges hans navn ud offentligt med en påstand om at han er dranker så gør man måske en person stor uret, måske sidder der en syg person der har mistet et barn i en spritulykke og får gode ideer. Hvad med min nabo f.eks, han ser sgu lidt skummel ud når mine børn bader i poolen, så jeg må nok lige lave en liste og få ud på nettet. Så kan han sgu lære ikke at se så skummel ud - nej, min nabo er god nok - men pointen skulle gerne fanges.

Det kan ske, også for folk på k10 - at der træffes afgørelser der er korrekte, her på k10 "ses" sagen kun fra "den ene side af".

I er bare SÅ forkerte på den med den liste, og hermed trækker jeg mig også ud af denne vilde tråd som ikke er speciel værdig for k10, efter min ydmyge mening.

Kan oplyse; at personer der føler sig truet eller føler sig uretsmæssigt dømt herinde(eller andre steder på nettet), bare kan anmelde det til politiet, så bliver der en sag ud af det... -men selvfølgelig kommer der ingen anmeldelse fra disse sv!n, der dagligt ødelægger andres liv i hobetal, for man kan selvfølgelig IKKE vinde en sag, når man har handlet ulovligt i årevis


Og tusind tak til Lotte68 for denne tråd... -og ikke mindst til web for muligheden for at udbrede alt det vigtige info der omhandler os, der er kommet i klemme i systemet


.
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-12-2011, 07:36   #154
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Jeg opbevarer alle dokumenter, billeder og lydfiller, ikke kun fra kommunen, på en udlandsk server. Kikker jeg ikke på disse dokumenter 1 gang om måneden, alt blive automatisk lagt på nættet..., hvis der skulle ske mig noget... “ved et tilfald”…..
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-12-2011, 14:46   #155
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Karo Se meddelelser
Det få nok din interesse Lotte


"...Specialkonsulent Christian Krebs Lange har disse bemærkninger til undersøgelsen...":

http://www.statsforvaltning.dk/site.aspx?p=8207

Den hier burde du gennemgå:

http://www.statsforvaltning.dk/stats_resources/497.pdf
Tak for gode links, Karo :-)

...læste i går praksisundersøgelsen i første link, interessant læsning!
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-12-2011, 17:39   #156
Lotte68
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Indlæg: 318
Styrke: 14
Lotte68 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Karo Se meddelelser
Jeg opbevarer alle dokumenter, billeder og lydfiller, ikke kun fra kommunen, på en udlandsk server. Kikker jeg ikke på disse dokumenter 1 gang om måneden, alt blive automatisk lagt på nættet..., hvis der skulle ske mig noget... “ved et tilfald”…..
Har ikke fået læst det endnu, da jeg klokken 15 kravlede ud af sengen - nu har også lænden sagt op efter længere tids tiltagende smerter - jeg er F'cked
Men jeg glæder mig til læsning senere i sofaen med varmepude i nakken, det blir en hyggelig aften med en uhyggelig "gyserbog".
Har skimmet noget af det han skriver i første link, k'æft han er led!!!!

Totalt for sejt af dig Karo
Bare så godt du er fornuftig og ikke har tiltro til elektronikken, den kan jo fejle og så er man på den, og hvis systemet fjerner noget, man ved aldrig...

Og det man der ske en noget, det har jeg tænkt på, man ved aldrig da det jo virkelig er personer med nul empati vi omtaler her.

Så jeg har også backup - mine lydfiler er sendt til mange forskellige og vil også komme frem hvis der hænder mig noget.
Mine papirer ligger også trygt i kopi flere steder og på flere folks computere.

Jeg ved de læser med, så det er nok meget godt de lige får den info her.
Lotte68 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-12-2011, 23:44   #157
Lotte68
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Indlæg: 318
Styrke: 14
Lotte68 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Multe Se meddelelser
Kan oplyse; at personer der føler sig truet eller føler sig uretsmæssigt dømt herinde(eller andre steder på nettet), bare kan anmelde det til politiet, så bliver der en sag ud af det... -men selvfølgelig kommer der ingen anmeldelse fra disse sv!n, der dagligt ødelægger andres liv i hobetal, for man kan selvfølgelig IKKE vinde en sag, når man har handlet ulovligt i årevis


Og tusind tak til Lotte68 for denne tråd... -og ikke mindst til web for muligheden for at udbrede alt det vigtige info der omhandler os, der er kommet i klemme i systemet


.
Tusind tak for din opbakning til tråden Multe.

Ja vi skal ikke lade dem vedblive at ødelægge vores liv, vi må kæmpe tilbage det bedste vi kan, og er denne liste det eneste middel vi kan bruge, så fred vær med det, der er jo intet andet vi kan gøre mod så stort og ulovligt et magtsystem!!!
Lotte68 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-12-2011, 01:20   #158
Lotte68
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Indlæg: 318
Styrke: 14
Lotte68 er ny på vejen
Nå men skal vi se at få oprettet den protest-gruppe mod visitatonsteamet på Musvaagevej?

Jeg har i hvert fald dokumentionen i orden på de har handlet ulovligt på rigtig mange punkter i min sag.

De har i min sag bevisligt overtrådt bl.a. : Alle basale menneskerettigheder, nægtet samarbejde med mig, overtrædelse af Retssikkerhedsloven, Persondataloven, Lov om social pension og Forvaltningsloven.

Skriv mig evt. en privat besked, så kan vi se hvor mange vi kan samle til en protestgruppe mod det team med Blytækker i spidsen og hans lakajer i form af bl.a. en flok studerende.
Lotte68 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-03-2012, 13:18   #159
RichardSørense
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 26-07 2010
Lokation: København
Alder: 58
Indlæg: 10
Styrke: 14
RichardSørense er ny på vejen
jobcenter nyropsgade tilbeder den facistiske struktur

Hej Lotte

jeg tror det holder tråden.

her i linket

( https://docs.google.com/open?id=0B_6...IxNTNmZDI5YTky )

er det grundigt dokumenteret at respekten for medborgere er byttet ud med frygten for at miste arbejdet som sagsbehandler.

automatiseret ved hjælp af manglende personlig kontakt til klienten, således at konkurencen mellem de forskellige teams på jobcenteret, flytter focus fra at det er medborgere der sagsbehandles.

mentalhygiejnen på jobcentrene ville have gjort fangevogterne fra tidligere nazityskland grønne i hovedet af misundelse.
RichardSørense er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-03-2012, 00:28   #160
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
Lotte, du skriver nogle bekymrende ting om Liaison-psykiatrien. Jeg har en veninde, som er druknet i angst efter en hjerteoperation, hvorunder hun fik skiftet to klapper og for en sikkerheds skyld fået indsat en pacemaker. Det er blevet endnu værre efter, at hun har fået at vide, at hendes udviklingshæmmede datter skal igennem en endnu værre hjerteoperation.
Vor fælles læge har henvist hende til Liaison psykiaterne fordi hun har ikke fået det bedre af psykolog samtaler.
Hun tør ikke være alene, får ikke spist, ser ikke på sine regninger og kan ikke tage vare på sig selv, så hun er blevet rådet til at lade sig indlægge.
Nu er hun jo ikke hjertesyg længere, men der en masse, hun skal passe med det rigtige at spise, Marvan og blodprøver, og der er en del medicin, som ikke går med Marvan.
Er det sådan noget, de overser?
Jeg bliver lidt nervøs for hende når jeg læser, hvad du skriver, men vil heller ikke unødvendigt gøre hende endnu mere bange.
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hjælp til Brev fra Jobcenter København Baldersgade. Kio Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 21 19-12-2011 11:56
"Sort" liste over sagsbehandlere buster Politik og Samfund 54 20-11-2011 23:41
Tjekliste over læger og sagsbehandlere i København på privat besked. Lotte68 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 13-04-2011 21:54
Jobcenter København sylter min sag! Hobbitten Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 84 22-02-2011 21:36
Jobcenter København gennemgår 600 sygedagpengesager buster Politik og Samfund 1 19-11-2010 21:41




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:49.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension