K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-05-2009, 11:18   #1
Odenseaneren
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 26-03 2008
Indlæg: 525
Styrke: 17
Odenseaneren er rigtig godt på vej
Hvilket aftryk mener du, at Anders Fogh Rasmussen har sat?

Debatten er åben her; http://politiken.dk/skriv_til_politi...ce#kommentarer

Allerede mange kommentarer, - skal din være den næste?

Tænker lidt, at Politiken er jo bestemt ikke bleg for at skrive om os og vores historier, denne debat bliver sikkert nøje fulgt af journalister!
Odenseaneren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-05-2009, 12:21   #2
Suncil
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Suncils avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2008
Lokation: midtjylland
Indlæg: 889
Styrke: 16
Suncil er ny på vejen
Helt vildt spændende læsning.

Men med så mange der har været og er utilfredse med VKO, så fatter jeg stadig ikke de sidder så solidt fast på taburetten
Suncil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-05-2009, 13:56   #3
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Suncil Se meddelelser
Helt vildt spændende læsning.

Men med så mange der har været og er utilfredse med VKO, så fatter jeg stadig ikke de sidder så solidt fast på taburetten
Det gør de heller ikke... men medierne gør en ihærdig indsats for at få det til at se sådan ud Suncil.

De ryger STORT til næste valg, det er jeg overbevist om efterhånden... selv min gamle politisk skeptiske mor siger at hun ikke tror på det... og hun plejer at have ret når det kommer SÅ langt!

Eneste grund til de sider på de taburetter pt. er at de jo som sagt reserveres til 4 år af gangen. Ved de forige valg havde vi højkonjuktur... og når der er rigeligt til de fleste, er det åbenbart lige så nemt at købe danskerne med skattelettelser som at skære i varm smør med en rødglødende kniv... nu er smørret frossent, kniven kold... og i øvrigt hamrende sløv

Sidst redigeret af Razmo; 13-05-2009 kl. 13:58.
  Besvar med citat
Gammel 13-05-2009, 14:17   #4
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Citat:
nu er smørret frossent, kniven kold... og i øvrigt hamrende sløv
Må jo være den rigtige kniv at bruge til at skære dem af ministertaburetterne... håber det kommer til at gøre rigtigt ondt på dem
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-05-2009, 14:55   #5
Tante Ana
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 26-07 2008
Indlæg: 468
Styrke: 16
Tante Ana er rigtig godt på vej
Lad os bevare fokus på, hvem er eneansvarlig for, at Fogh overhovedet kunne arbejde politisk.

Dansk Folkeparti

under ledelse af:

Pia Kjersgaard

Fogh er væk. DF fortsætter.
Tante Ana er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-05-2009, 15:18   #6
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Jeg har kun eet at sige, og så overlade jeres fantasi til resten.

(Bemærk venligst BOBLEN....)


DK Factory.


__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-05-2009, 15:28   #7
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jeg savner et Hippie comeback efterhånden... jeg oplevede aldrig selv tiden, da jeg var barn imens, men hvis ikke snart vi ser en politisk ændret kurs, så varer det ikke 10 år før vi ser noget der ligner 70'ernes hippier igen...

Frygten er så, at den vil bestå af unge der har haft forældre der var mere interesseret i deres karriære, end deres børn, og deres oprør vil bero på det de har gået og fortalt hinanden på gadehjørnerne...

måske er fremtidens hippier dem vi har set i forb. med f.eks. ungdomshuset og 2.G invandrerne? ... det bliver en LIDT ANDEN type groupies vi får at se så, og det er næppe tjald og guitarmusik der vil være inventaret når der synges "coombayah!"
  Besvar med citat
Gammel 13-05-2009, 22:06   #8
Forsyg
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-02 2009
Indlæg: 81
Styrke: 16
Forsyg er ny på vejen
DET er sgu god læsning

Håber inderligt at folk snart får øjnene op for hvad det er for en tyran vi har fået/ har haft
Forsyg er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-05-2009, 00:34   #9
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Ja, men sjovt nok. Lidt lige som andre historier, så er folk åbentbart hurtig til at kritrisere, når manden er væk.

men desværre føres politikken jo stadigvæk. Er folk klar til at sige fra?

jeg ville så gerne tro det, men tvivler desværre.

Hvis ikke vi får medierne til at åbne øjene for, især vores problematikker, og hvad det har af konsekvenser, at blive syg/komme til skade i DK, så kan det vare mange år endnu.

Jeg ser dog et lys, vedr stigende arbejdsløshed, hvor tallet forhåbentlig vil eksplodere, bla fordi der ikke bliver tid til at flytte os syge frem og tilbage i aktivering, hvorfor det store tal vil fremgå, oveni.
Et håb om, at flere bliver bekendt med den manglende retsikkerhed, når man først er i systemet.
VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-05-2009, 09:25   #10
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af popiae Se meddelelser
Ja, men sjovt nok. Lidt lige som andre historier, så er folk åbentbart hurtig til at kritrisere, når manden er væk.

men desværre føres politikken jo stadigvæk. Er folk klar til at sige fra?

jeg ville så gerne tro det, men tvivler desværre.

Hvis ikke vi får medierne til at åbne øjene for, især vores problematikker, og hvad det har af konsekvenser, at blive syg/komme til skade i DK, så kan det vare mange år endnu.

Jeg ser dog et lys, vedr stigende arbejdsløshed, hvor tallet forhåbentlig vil eksplodere, bla fordi der ikke bliver tid til at flytte os syge frem og tilbage i aktivering, hvorfor det store tal vil fremgå, oveni.
Et håb om, at flere bliver bekendt med den manglende retsikkerhed, når man først er i systemet.
VH Popiae
Yep... men selv DER er regeringen i gang med deres illusionspolitik... de bliver jo netop VED med at jagte syge rundt i manegen, for som de siger: "Vi skal se fremad! ... snart er krisen over, og vi vil igen mangle arbejdskraft, og derfor er det nødvendigt, at ingen er passive!"...

Det er den sædvanlige omgang bræk, pis og papir, for at danskerne skal tro at der ikke er seriøs krise og holde dem i den festrus af luksus hvis man spørger mig... og når man samtidigt holder syge i aktivering osv. kan man jo snildt afskrive en masse "ledige", da de jo ikke figurerer i ledighedsstatistikerne... igen et forsøg på at få ledigheden til at se så lille ud som muligt. Alt dette blandet med langsom afskaffelse af velfærden skal åbenbart bane vejen for at VKO kan fortsætte deres destruktioner af Danmark.

Det farlige er, hvis danskerne om 1½ år stemmer dem ind fortsat... hvis det lykkedes dem at holde folk i festrusen... så vil det gå grueligt galt...

Det eneste vi kan sætte vores lid til er, at krisen bliver katastrofal og langtidsholdbar lang tid nok til at VKO taber valget om 1½ år...

jeg krydser fingre...
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Et land i chok efter Anders Fogh Rasmussen buster Politik og Samfund 6 18-04-2010 15:16
Tillykke til Anders Fogh med posten! Ninja Politik og Samfund 72 24-04-2009 17:40
Anders Fogh forlader dansk politik Peacock Politik og Samfund 6 06-03-2008 00:24
Skriv til Anders Fogh ? Stella Dit og Dat 4 21-06-2007 13:36




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:49.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension