K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-12-2007, 10:58   #11
lena
Mit andet hjem K10
 
lenas avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2007
Indlæg: 612
Styrke: 18
lena er ved at flytte ind på K10lena er ved at flytte ind på K10
Ida - sygedagpenge får du fra kommunen - har du ansøgt?

Pia/socialnørden - det er ikke den eneste mulighed. jeg har ikke været arbejdsdygtig i 13 uger. Mine sygedagpenge blev startet påny pga. nye oplysninger. Så vidt jeg ved- men vil ikke hænges op på det - skal det være NYE oplysninger - dvs. ikke bare samme diagnose igen. Jeg tror at det kan være ny diagnose, forværring ell. lign. der kan komme på tale.

Og så lige en ting til - man skal være dagpengeberettiget. Dvs. medlem af a-kasse samt opfylde kriterierne for dagpenge såfremt man var rask.

Pia jeg læser det som om du fortsat er i A-kasse. Du skal ringe til dem og spørge.

Held og lykke

Lena
lena er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
sygedagpenge, raskmeldt - sygedagpenge igen? lomus Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 1 20-02-2012 01:05
Kan jeg få sygedagpenge igen, hvis jeg ikke kan klare job? Jupiter Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 15 05-02-2012 17:49
Kommune fortrød: Thomas får sygedagpenge igen Webmaster K10 Nyheder 0 18-12-2011 12:40
Hvor længe skal man have arbejdet for at have optjent sin ret til sygedagpenge igen? Sivtop Alt det andet 6 23-10-2010 18:16
Borgere med handikap snydt i årevis (København igen-igen) Morgause Politik og Samfund 1 07-09-2009 09:45




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:26.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension