K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-11-2013, 22:51   #1
kiwimor
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2011
Lokation: herlev
Indlæg: 108
Styrke: 13
kiwimor er ny på vejen
rehab teamet

Håber i kan hjælpe.. jeg har jo været på kh i 12 år i kbh kommune men det var v først da jeg flyttede til herlev det skete noget i min sag. . Har kronisk migræne og borderline. . Er færdig behandlet på Glostrup hp center og går pt i terapi på Stolpegården for min borderline. . Jeg er i min første rigtige arb prøvning og mangler 1 md endnu skal derefter i rehab teamet d 9 dec med henblik på flex .. nu kommer mit spørgsmål. . Kan teamet sige jeg skal i flere arb prøvninger på kh?? Hvis de ikke mener jeg ikke er nok afprøvet?? For ved jo godt det er svætt at få flex, især når man kun har 1 arb prøvning. Skal lige siges at alle mine læge papirer skriver det samme.. og kommunens LK skriver hun ikke mangler noget yderligere dokumentation så det skulle værr i orden.. men så er det jo jeg tænker med min fucked up hjene at kommunen sikkert vil have flere arb prøvninger.. ?? Men det vil koste mig min kæteste hvis det bliver på kh de vil have det?? Tror i at det ville blive resdourseforløb eller noget reva hvis de forlanger nogle flere prøvninger??? KH er jo en midlertidig ydelse. . Og det kan man ikke just sige 12 år er ; ( håber i forstår mit spørgsmål kram
kiwimor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-11-2013, 23:03   #2
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Det er jo svært at sige hvad de tilbyder, det er jo en individuel vurdering.

Men når du har været til mødet i rehabiliteringsteamet, bliver der lagt en plan for det videre forløb, og den plan bliver så fulgt.
Derfor er rehabiliteringsteamet en god ting, også når man synes det hele sejler afsted uden mål.

Hvad har sagsbehandleren sagt at formålet med mødet med rehabiliteringsteamet er ?
Fleks-Revalidering-Ressourceforløb-Pension-Andet ?
Det SKAL fremgå af det skema der er lavet, "rehabiliteringsskemaets forberedende del".
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-11-2013, 18:14   #3
sortdue
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 28-06 2013
Indlæg: 6
Blog Indlæg: 1
Styrke: 0
sortdue er ny på vejen
Angry Der lang vej endnu

De kan arbejdsprøve dig i 5 år.
Sålænge din tilstand ikke er stationær, dvs. der findes ikke yderligere tiltag, der kan bringe dig tilbage på arbejdsmarkedet.
I og med du går i terapi på Stoplegården, må man vel antage at det er for at du kan få det bedre. Men bliv for din egen skyld ved, det er da altid dejligt at får det bedre. Og det er også en måde at vise, at du er interesseret i at komme videre.
uddannelse, mentorordninger mv. kan også komme på tale, så håb på det bedste men vær forberedt på det værste.

Dybest set er det jo total spild af samfundets penge, men det holder rigtigt mange beskæftiget.
sortdue er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-11-2013, 18:23   #4
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af sortdue Se meddelelser
De kan arbejdsprøve dig i 5 år.
Og længere, der er ikke nogen grænse.

Det du tænker på med de 5 år, er nok et ressourceforløb, de kan vare fra 1-5 år, men er ikke en arbejdsprøvning.
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:58.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension