K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-08-2009, 13:50   #1
Chin
Hvor skulle jeg ellers være
 
Chins avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-09 2007
Indlæg: 199
Styrke: 17
Chin er ny på vejen
det der med flexjob- hvem vurderer dig? Og lige lidt mere til :)

Jeg er igang med at blive flexaklaret i et løntilskudsjob. Min jobkonsulent er enig med mig og min arbejdsgiver om at det er den vej jeg skal- men hvem er det der skal vurdere min sag og godkende? er det min sagsbehandler eller er det en helt 3. højre instans?? Jeg kan forstå det er ´meget svært at blive afklaret til flex, og jeg har i forvejen været i min løntilskud job hvor jeg er blevet sat ned i timer 2 gange, og jeg ender nok på 15 timer.
Jeg er ufaglært og har ikke lyst til uddannelse. Hvilke flexjobs findes der ude for os ufaglærte som også gerne vil bruge hjernen ? Og hvor kan man se flexjobs henne??

Hvor er det godt med et forum for os handicappede
Chin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-08-2009, 16:35   #2
Thelma
Hjemmevant på K10
 
Thelmas avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: København
Indlæg: 281
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Thelma er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hypermobil Se meddelelser
Jeg er igang med at blive flexaklaret i et løntilskudsjob. Min jobkonsulent er enig med mig og min arbejdsgiver om at det er den vej jeg skal- men hvem er det der skal vurdere min sag og godkende? er det min sagsbehandler eller er det en helt 3. højre instans?? Jeg kan forstå det er ´meget svært at blive afklaret til flex, og jeg har i forvejen været i min løntilskud job hvor jeg er blevet sat ned i timer 2 gange, og jeg ender nok på 15 timer.
Jeg er ufaglært og har ikke lyst til uddannelse. Hvilke flexjobs findes der ude for os ufaglærte som også gerne vil bruge hjernen ? Og hvor kan man se flexjobs henne??

Hvor er det godt med et forum for os handicappede

Hej.

Da jeg blev godkendt til flex skulle jeg gennem en arb, prøvning,jeg var tilknyttet en privat aktør som varetog min arb, prøvning for kommunen.

Min arb, prøvning progressions rapport, lægelige akter alt der hedder en ressource profil, blev af min sagsbehandler i samarbejde med mig da jeg selv søgte om muligheden for flex, midt i arb, prøvning.

Alt dette blev sendt til flexjob teamet i mit jobcenter.


Jeg var under revalidering, det er måske også en mulighed for dig ?

For overhovdet at tale om et flexjob skal du jo først visiteres til det.

Venlig hilsen Thelma.
Thelma er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-08-2009, 22:18   #3
Chin
Hvor skulle jeg ellers være
 
Chins avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-09 2007
Indlæg: 199
Styrke: 17
Chin er ny på vejen
hmmm

nu er jeg jo i løntilskudsjob og til jul har jeg værte der i 9 måneder. er det ikke arbejdsprøvning nok når der løbende er blevet taget stilling til mig?
Chin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-08-2009, 10:14   #4
Thelma
Hjemmevant på K10
 
Thelmas avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: København
Indlæg: 281
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Thelma er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hypermobil Se meddelelser
nu er jeg jo i løntilskudsjob og til jul har jeg værte der i 9 måneder. er det ikke arbejdsprøvning nok når der løbende er blevet taget stilling til mig?
Hej Hybermobil.

Jeg må blive dig svar skyldig om løntilskudsjob kan tilsidesættes med arbejdsprøvning.

Måske andre ved det bedre end mig, af alle de dygtige mennesker her på K10.

Venlig hilsen Thelma,
Thelma er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Lidt til dem der vil vide lidt mere om merudgifter Pyt Den nyttige viden vi alle har 5 13-08-2014 11:28
Lidt mere efterløn. :0) Pixeline Spørgsmål ang fleksjob 10 20-08-2012 10:04
Lige lidt nyt. KatrineB Din historie 9 10-05-2012 15:28
Lidt mere annasen Det er da strengt ! 12 17-11-2008 00:25
Hvem vurderer - hvad arbejdsevnen er nedsat med ?? Dauch Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 20-03-2007 10:39




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:42.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension