K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-12-2011, 00:15   #391
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
øv så er du tilbage på nul
har kommunen fået de nye papir og så skal du vel til at møde med din sagsbehandler om hvad i så gør.

nu ved jeg så ikke lige hvad der gik galt med Liaison psyk.
har fået en 7 sider rapport hvor mine fysiske ting bliver fuldt anderkendt
faktisk den bedste beskrivelse jeg har set fra en læge.
har mange efterhånden
Men ja min repekt for BAN er langt væk
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-12-2011, 00:24   #392
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lotte68 Se meddelelser
Jeg har netop fået afslag fra Beskæftigelsesankenævnet på påbegyndelse af førtidspensionssag i dag.
Godt at høre nyt fra dig, Lotte, selvom det desværre ikke er godt nyt...

...jeg forstår ikke ovenstående... mener du, at BAN har givet kommunen (Pensionsteam/SOF) medhold i ikke at ville påbegynde en behandling af FP-ansøgning?
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-12-2011, 01:28   #393
Lotte68
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Indlæg: 318
Styrke: 14
Lotte68 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af MTVRV1 Se meddelelser
øv så er du tilbage på nul
har kommunen fået de nye papir og så skal du vel til at møde med din sagsbehandler om hvad i så gør.

nu ved jeg så ikke lige hvad der gik galt med Liaison psyk.
har fået en 7 sider rapport hvor mine fysiske ting bliver fuldt anderkendt
faktisk den bedste beskrivelse jeg har set fra en læge.
har mange efterhånden
Men ja min repekt for BAN er langt væk
Ja nu er det jo sådan at jeg igen er blevet flyttet tilbage Jobcenter Nyropsgade, dem der har kørt voldsom psykisk terror på mig og hvor jeg fik medhold af Borgerrådgiveren mht. syltning af min sag i årevis mm.

Så snart man klager til Borgerrådgiveren bliver man flyttet til modsatte Jobcenter og nu tilbage igen efter jeg klagede over visitationsteamet på Musvaagevej.
Man skulle tro det var en dårlig joke, men de gør simpelthen alt hvad de kan for at forhindre at tilkende mig pension, de er ved at være ret så meget til grin nu.

Tror faktisk pressen skal have denne historie, det er da bare en tand længere end for langt ude, men det er der mange sager der er efterhånden, men det må bare stoppes nu.

Jeg var indkaldt til jobsamtale i går men for syg til at møde op.
Jeg blev spurgt hvad jeg fejler, og damen jeg talte med i telefonen krævede at jeg remsede alle mine symptomer op i telefonen. Det føltes meget nedladende og jeg fornemmede den samme mistroiskhed, som da jeg tidligere var tilknyttet Nyropsgade.
Jeg er ligeglad dog om jeg skal melde afbud de næste 100 gange, jeg møder ikke længere op når jeg er for syg til det, det har jeg gjort alt for mange gange, hvor jeg har siddet til jobsamtale med voldsomme smerter med trusler om tvangsaktivering under vildsom psykisk terror.
Det kan ikke være rigtigt at jeg skal øge vold på mig selv og nærmest komme kravlende op til Jobsamtale, enten med hammer sindsyge smerter eller så fuld af smertestillende at jeg er ved at kaste op og besvime. (Bivirkninger af min medicin) og så samtidig finde mig i psykisk terrorregime.

Jeg kan ikke se hvornår jeg skulle være i stand til at møde op, da jeg simpelthen ikke kan klare at sidde og vente på de hårde stole i op til en time og bare vente på at skulle inde og generes.
Der står at ventetid skal påregnes, og tak det har jeg prøvet og seriøst det er op til en time man sidder i smerte og venter. Og så ind til møde med psykisk terror, bare det at komme derover er en udfordring med mine smerter.

Det kan man bare slet ikke tillade sig overfor syge borgere - jeg er alt for syg til at kunne overkomme det, så det bliver højst sandsynligt en sygemelding igen ved næste indkaldelse, jeg er for syg til at deltage i de jobsamtaler, der heller intet formål har, da jeg er for syg til aktivering og har været fritaget fra det siden min arbejdsprøvning i 2008.
Nu er min gratis fys taget fra mig også, da min læge gik på pension i sidste måned, og min nye læge vil ikke henvise mig vederlagsfrit trods jeg blev det i 4 år, så jeg har måtte aflyse alle mine tider, og med endnu mere forværring af min tilstand til følge. Jeg har ikke råd til egenbetaling overhovedet.
Ud og lede efter ny læge igen, da denne er kugleskør.

Han siger han kan helbrede mig helt alene og vil køre TERM på mig. Så afskærer han alle andre læger og scorer kassen på konsultation hver anden uge i årevis.
Han siger han kan få mig rask, og totalt smertefri og medicinfri, da mine smerter sidder i hovedet - de er nu transformeret fra nakke til psykisk, det bliver smerter efter noget tid siger han, og at jeg har misfårstået Term-modellen.
Samtidig siger han jeg aldrig får nogen arbejdsevne igen, og aldrig kommer til at kunne arbejde, - men han kan altså gøre mig rask og nægter mig mine behandlinger hos min fysioterapeut.
Jeg har kun været hos ham en gang, og han vil kun udskrive min medicin til to uger af gangen, hvis jeg møder op til hans hokus pokus.

Jeg behøver vel næppe sige jeg leder med lys og lygte efter en IKKE Term-læge.
Hvis nogen herinde kender en god ikke term-læge i KBH, så send mig meget gerne en besked om det, så vil jeg straks skifte læge.


Vedr. Lisiaon psyk. så er nogle værre end andre. I virkeligheden er TERM og Liaison kun bergenet til patienter med funktionelle lidelser, hvor man ingen fysisk årsag kan finde, og det er der nogle Liaison-læger der anerkender, altså de anerkender din fysiske sygdom hvis den kan dokumenteres, og så er der er der de grove af slagsen, der er meget "forskningsliderlige" så de vil have fat i fysisk syge patienter de kan lave forsøg med.
Men du har bare været heldig at rende ind i en af dem der anerkender fysisk dokumenteret sygdom, det er da heldigt for dig i hvert fald, på trods af jeg ikke har tiltro til Liaison overhovedet - de er jo finansieret af medicinalindustrien og Trygfonden.
Jeg har også netop læst at den amerikanske medicinalindustri også støtter op om Liaison-projekterne, da de ikke tør lave forsøgene i USA fordi forsikringerne er for dyre at udbetale til de patienter der kommer alvorligt til skade under eksperimenterne, velbekomme - man tror ski da næsten det er løgn, men virkelighedne overgår en gyserfilm nogen gange.

Men husk at ingen kan blive pålagt behandling på Liaison psyk. da det er forskning, det er ikke et reelt behandlingstilbud, og ingen borgere kan pålægges at deltage/lægge krop til forskning, det er ulovligt.!!!


Jeg vil nu ikke sige jeg er tilbage ved udgangspunktet, jeg vidste jo godt jeg ville få et afslag fra BAN, da de er under samme hat hele bundet inde hos Statsforvaltningen.

Der hvor jeg håber at få medhold er Ankestyrelsen eller i sidste instans Ombudsmanden hvis jeg ender med at skulle tage den helt dertil.

Sagen er fuldt ud belyst - alt dokumentation er på plads, også derfor jeg går hele vejen med denne sag, og når jeg får de sidste nye papirer så står jeg endnu bedre. Jeg synes bare det er så grotesk at vente på et afslag i et halvt år, de kunne jo bare have sendt det med det samme, så kunne den ankesag have været slut for længst, men BAN sparer jo formuer ved syltning af klager.
Det har seriøst ikke taget dem mere end 5 min. at lave det afslag jeg har ventet et halvt år på.

Jeg har tænkt på evt. at forsøge om jeg kan låne penge til i udlandet at få lavet en kontrastvæskeundersøgelse med MR scanning.
Så kan man se præcis hvilke nerver der er afklemte, det er de ikke dygtige nok til herhjemme.
Men det er nok spild af tid og penge og kræfter, for så siger systemet jo bare at de fysiske fund ikke er forbundet med de smerter man har.

De bliver jo ved med nye påfund ligegyldigt hvor sindsygt det er.

Groft sagt hvis man havde fået sat benene af og sagde man havde ondt i benstumperne, så ville BAN og diverse "venner" jo blot sige, at de smerter er indbildte da du jo ingen ben har.
Så det smarte lille fif de benytter er, at ligegyldigt hvad du fejler så anerkender de ikke smerter som reelle, så på den måde vil ingen kunne få førtidspension, og det er det vanvid der skal laves om på - det strider direkte imod lægeløftet.
Lotte68 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-12-2011, 01:51   #394
Lotte68
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Indlæg: 318
Styrke: 14
Lotte68 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Carmen Se meddelelser
Godt at høre nyt fra dig, Lotte, selvom det desværre ikke er godt nyt...
Hej Carmen, tak Ja jeg har været væk længe, men du ved jo med sygdom og klager og de få kræfter man har. Jeg har måtte kæmpe en brav kamp for overhovedet at få lov at få den scanning på Hillerød, men det lykkedes, og nu afventer jeg så en nærmere beskrivelse og måske klinikken skal have DVD'en med billederne for selv at vurdere den også. Vurdering af billederne koster lidt, men de penge kan jeg låne, og synes det er det værd hvis det kan nå med ind sammen med min klage til Ankestyrelsen.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Carmen Se meddelelser
...jeg forstår ikke ovenstående... mener du, at BAN har givet kommunen (Pensionsteam/SOF) medhold i ikke at ville påbegynde en behandling af FP-ansøgning?
Ja lige præcis, det har de og med begrundelsen udelukkende at min arbejdsevne har vist sig at være for dårlig, så nu skal den testet igen og vise sig langt bedre før de kan vurdere den.
Ja man skulle tro det var nogle dybt sindsyge fra den lukkede afdeling der havde sendt mig det vanvittige afslag i dag.

Men det er systemet - det er ren vanvid.

Og hans navn er som sagt Christian Krebs Lange, specialkonsulent hos BAN og mand for at undgå enhver indstilling til førtidspension gerne på ulovligt grundlag, hvilket jo fremgår tydeligt i mit afslag.
Hvis andre har haft problemer med ham, så kontakt mig endelig i en privat besked.
Lotte68 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-12-2011, 02:12   #395
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Hej Lotte, jeg troede at nu kunne jeg ligge mig og sove, men efter jeg læste det du skræv og skriver om nu, fik jeg raseri anfald fordi jeg tænkte på min egen sag.
De samme overtrædelser af love af den samme horde fupmagere.

Ellers er jeg glad for, at du skrive på forum igen.
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-12-2011, 02:45   #396
Lotte68
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Indlæg: 318
Styrke: 14
Lotte68 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Karo Se meddelelser
Hej Lotte, jeg troede at nu kunne jeg ligge mig og sove, men efter jeg læste det du skræv og skriver om nu, fik jeg raseri anfald fordi jeg tænkte på min egen sag.
De samme overtrædelser af love af den samme horde fupmagere.

Ellers er jeg glad for, at du skrive på forum igen.
Hej Karo tak, ja har været væk længe, men du grundet ankesag og kamp for at få den nye scanning, og forværring af min nakkesygdom mm.

Undskylder jeg gjorde dig rasende nu hvor du skulle have haft fred til at sove.
Men jeg kan trøste dig med at jeg nu har al dokumentation til at kunne gå hele vejen med min sag, som forhåbentlig kan bane vej for mange andres uretfærdigheder også.
Der er virkelig ingen huller i min sag nu, der er lukket af for alt hokus pokus systemet kunne finde på at forsøge sig med, jeg mangler blot det lille ekstra papir - oversættelse til alm. dansk af min nye scanningsrapport, så tages kampen op og får forhåbentlig indflydelse på mange andres sager også - jeg vil i hvert fald kæmpe for retfærdigheden til det sidste!!!!

Du kan sove roligt nu, jeg har virkelig styr på det, det er systemet der er ved at krakelere, du skulle se det latterlige afslag, bare det at se de forskellige hovedløse argumenter der slet ikke hænger sammen, det er de sidste krampetrækninger, og bare så pinligt for dem selv efterhånden - gad vide hvad de vil sige hvis det når dertil hvor jeg ser mig nødsaget til at kontakte pressen, dem vil de nok nødigt tale med, men godt så at jeg har deres latterlige dumheder sort på hvidt med deres underskrifter på, og resten på diktafon.

Du kan tro de er på den, for de vil have mine tråde herinde lukket ned og truer med "bål og brænd". Det gør man jo kun når man ikke har rent mel i posen.
Sov godt og ikke flere bekymringer -
Jeg har mit på det rene og tror på nemesis - hvis man behandler syge borgere som trash, så må man også stå ved det bagefter når man bliver konfronteret med det. Elsker diktafoner ville jo slet ikke have frihed til at skrive alt dette herinde uden mine optagelser, og det jeg ikke har på optagelser har jeg på skrift, så igen ko på isen. Men nu vil jeg sove, og min hjælper her skal også sove nu.
Jeg bliver ikke væk så længe igen, så jeg skal nok opdatere og følge med, men har som sagt været voldsomt ophængt med alt dette anke, scanning og smerter.
Lotte68 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-12-2011, 08:54   #397
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Lisiaon psyk

den oplevelse som du beskriver, kan jeg slet ikke genkende på nogen punkter
lægen var netop enig i min sag skulle lukkes med syv tommer søm
det er den også blevet eftertrykligt, at kommunen sikkert har en anden mening må tiden vise. sagen ligger hos lægekonsulenten.

men det er klart hvis du har oplevet at få en psykisk diagonse. som skulle være forklaringen på din nakke problemer. så kan jeg udmærket godt forstå du er i det røde felt.

jeg er uden indtægt, så kommunen vil også trække min sag i langdrag.
men nu kan de ikke udskyde min sag længere. alså så jeg skal vurderes til fleks eller pension
det bliver sikkert fleks, da det igen er billigere for kommunen.
har ikke en chance i fleks desværre. Men kan så få tildelt særlig ydelse
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-12-2011, 16:57   #398
Lotte68
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Indlæg: 318
Styrke: 14
Lotte68 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af MTVRV1 Se meddelelser
Lisiaon psyk

den oplevelse som du beskriver, kan jeg slet ikke genkende på nogen punkter
lægen var netop enig i min sag skulle lukkes med syv tommer søm
det er den også blevet eftertrykligt, at kommunen sikkert har en anden mening må tiden vise. sagen ligger hos lægekonsulenten.

men det er klart hvis du har oplevet at få en psykisk diagonse. som skulle være forklaringen på din nakke problemer. så kan jeg udmærket godt forstå du er i det røde felt.

jeg er uden indtægt, så kommunen vil også trække min sag i langdrag.
men nu kan de ikke udskyde min sag længere. alså så jeg skal vurderes til fleks eller pension
det bliver sikkert fleks, da det igen er billigere for kommunen.
har ikke en chance i fleks desværre. Men kan så få tildelt særlig ydelse
Jamen hvis du lige læser det jeg skriver med at Liaison (ikke at konceptet nogensinde bliver etisk i ordne af den grund) som udgangspunkt ikke behandler fysisk konstateret sygdom udfra TERM, men nogle er begyndt at udbrede det også, så du har været heldig ikke at rende en i en af dem.

Og der kan sagtens være søde og venlige psykologer, der også i perioder er inde over Liaisons projekter som evt. i efteruddannelse osv. men størstedelen af disse kender faktisk ikke den rigtige baggrund for projektet, det er topstyret af nogle få s*taner der handler i ond tro.
Eksempelvis har Niké jo bruge børnearbejdere i Indien, men det betyder jo heller ikke at alle der har arbejdet for dem er onde eller overhovedet ved hvad der grundlæggende foregår rent etisk bag kulisen.
Mærsk er jo også et godt eksempel - en virksomhed der slået utallige mennesker ihjel i krige, men der kan jo sagtens være søde medarbejdere der også, som intet aner om hvor slem og uetisk en virksomhed de egentlig arbejder for.

I øvrigt så har jeg nu sovet på tingene, og ser lysere på det nu.
Jeg skal kun to ting nu: Klage over underkendelse af min Arbejdsprøvning til Borgerrådgiveren, og over underkendelse af min diagnose med dertilhørende smerter. Jeg kan kun få medhold.
Og så venter jeg på en gratis vurdering fra en privat klinik af min MR scanning, så den bliver helt forståelig og ord som "moderat stor osteofytkantkompleks" kan blive oversat så det hele virker sammenhængende på alm. dansk.

Der står i min nye MR scanningsrapport, at jeg har foraminal stenose i nakken, og det kan nemt googles, at det er nerverodstryk ud i armene, men det er sjovt nok heller ikke nævnt i afslaget.

Det lyder rigtig interessant det du skriver med særlig ydelse hvad er det?
Og hvordan kan man få det tilkendt?
Har nemlig hørt at syge evt. kan få det.

Hvis bare jeg kunne komme ud af det Jobcentercirkus, og slippe for at sygemelde mig til de jobsamtaler som jeg jo er for syg til at deltage i, mens jeg kæmper videre med pensionssagen, så ville det lette en del af byrden.

En anden ting:
Hvordan kan det lade sig gøre, udover ulovlig underkendelse at diktere at jeg skal i en længerevarende arbejdsprøvning, når jeg har været fritaget for aktivering siden min arb. prøv. stoppede i dec. 2008?
Jeg har været fritaget, da det efter min arbejdsprøvning stod klart at denne havde forværret min tilstand, og og at der ingen arbejdsfunktioner der ikke vil kunne forværre min tilstand, og at jeg har så stærke smerter at jeg dagligt tager store doser af smertestillende for at have en tålelig dag.
Jeg må og kan heller ikke arbejde på mine stærke smertestillende, og uden kan jeg slet ikke være tilstede for smerter.
Min hovedpine fra nakken har fra start af skaden hele tiden været det værste - forestil jer de ondeste tømmermænd I har prøvet at have, gang dem med 100 og så har I den hovedpine jeg dagligt må døje med hvis ikke jeg tager de helt stærke piller, og så nogen gange går smerterne ud i hele kroppen som at det er bly i stedet for blod der løber gennem lemmerne - kan godt sige jer det gør nas.
Nogen gange, hvis jeg ex. skal have et par gæster, hvilket jeg så sjældent har, så har jeg taget ekstra piller, og så kørt mig selv lidt for hårdt med at lave mad, så hævner det sig i hele to dage efter hvor jeg ikke kan være nogen steder for smerte - og der hjælper intet smertestillende - ok måske hvis jeg tog 10-12 stk., men jeg vil ikke risikere at dø af medicinforgiftning, så det tør jeg ikke.

Skal det ikke være realistiske tiltag til forbedring af min arbejdsevne der skal indgå i et afslag?

Og hvad med forslag til jobfunktioner, det står i loven der skal være realistiske forslag til jobfunktioner man skal kunne varetage.
Det fremgår ingen steder i mine afslag.
Lotte68 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-12-2011, 18:44   #399
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
det er en overlæge på afdelingen som har skrevet i min sag
vil ikke skrive navnet, men har været der i en del år
en super læge efter min vurdering, har jo en del erfaring med læger efterhånden
var totalt forberedt til mødet og havde indrettet alt læge dokumentation.
en rapport på 7 sider

men det kommer vi nok ikke videre af
vi er begge afsluttet på Liaison

særlig ydelse kan man få, hvis man ikke kan modtage kontanthjælp og ens sygedagpenge er stoppet inden man er delt fleks.
hvis de er så frække og tildele mig fleks, så kan jeg søge særlig ydelse.
fordi jeg ikke kan modtage kontanthjælp.
særlig ydelse er det samme beløb som kontanthjælp
kan kun søges hvis man ikke kan modtage kontanthjælp og være tildelt fleks

du skriver
Hvordan kan det lade sig gøre, udover ulovlig underkendelse at diktere at jeg skal i en længerevarende arbejdsprøvning, når jeg har været fritaget for aktivering siden min arb. prøv. stoppede i dec. 2008?

men har du lægepapir på, du ikke kan tåle nogen form for aktivering eller arbejdsprøvning
alså at du vil få varig skader
det skal du have for at blive fritaget.
eller er det bare kommunen som har fredet dig i disse år

du skriver
Skal det ikke være realistiske tiltag til forbedring af min arbejdsevne der skal indgå i et afslag?
Og hvad med forslag til jobfunktioner, det står i loven der skal være realistiske forslag til jobfunktioner man skal kunne varetage

nej det behøver de ikke, ved godt nogen siger det. Men har aldrig set det i nogen afslag
især ikke hvis de slå på der stadig er behandlingsmuligheder.

Sidst redigeret af MTVRV1; 03-12-2011 kl. 18:53.
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-12-2011, 19:02   #400
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af MTVRV1 Se meddelelser
...Skal det ikke være realistiske tiltag til forbedring af min arbejdsevne der skal indgå i et afslag?
Og hvad med forslag til jobfunktioner, det står i loven der skal være realistiske forslag til jobfunktioner man skal kunne varetage

nej det behøver de ikke, ved godt nogen siger det. Men har aldrig set det i nogen afslag
især ikke hvis de slå på der stadig er behandlingsmuligheder.
Jeg har fået i sin tid svar fra kommunen på et spørgsmål vedr. jobfunktioner.
Svaret var:
Det vil arbejdsprøvning vise.
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
syltet hen i systemet lillemus48 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 11-04-2011 11:00
Bliver min sag syltet?? emilie Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 14 06-02-2011 11:39
aktivering, arbejdsprøvning..STRESSS...syltet??? Nessa12 Alt det andet 12 12-10-2010 14:52
Min historie om at blive syltet, og spændt ben for. loke Din historie 13 17-06-2009 10:34
Syltet i Egedal - fri proces - spørger politikere zuza Det er da strengt ! 0 08-02-2008 04:32




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:26.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension