K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-04-2011, 13:56   #341
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Gizmo Se meddelelser
...links "kaster lys over", at noget så simpelt som at be' en SB om navnet på Jobcenterchef i Baldersgade IKKE er oplyst korrekt: Nok derfor at en klage besvares af en afdelingsleder, som har hvilket ansvar, uddannelse og kompetence? ...

... hvor er etik, moral og almen dannelse henne i denne myndighed?
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-04-2011, 21:50   #342
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Carmen Se meddelelser
...links "kaster lys over", at noget så simpelt som at be' en SB om navnet på Jobcenterchef i Baldersgade IKKE er oplyst korrekt: Nok derfor at en klage besvares af en afdelingsleder, som har hvilket ansvar, uddannelse og kompetence? ...

... hvor er etik, moral og almen dannelse henne i denne myndighed?
Så vil det måske være en fordel blot at stile klagen til "jobcenterchefen", altså ikke noget med navn, blot titel, så kan det jo ikke være så meget diskussion om hvem der skal have det.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-04-2011, 23:44   #343
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mymlen Se meddelelser
Jeg undrer mig over, hvorfor det er nødvendigt at sende disse personer på kursus i at begrænse tilgangen til fp. I København bliver der jo stort set ikke tildelt førtidspensioner længere. Jeg tror ikke man kan lære dem fra Musvågevej nye tricks. De mestrer i forvejen kunsten at fordreje og manipulere til perfektion.
Mestrer kunsten at fordreje og manipulere til perfektion...

I mine øjne er en "tolkning", foretaget af en kontorfuldmægtig af en speciallægeerklæring, endda med direkte løgne, meget primitiv og afstumpet!

Sidst redigeret af Carmen; 08-04-2011 kl. 23:59.
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-04-2011, 19:14   #344
Lotte68
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Indlæg: 318
Styrke: 14
Lotte68 er ny på vejen
Jobcenter er en forbryderbande!!!

Ja de er totalt og mere end almindeligt afstumpede i deres argumentation elle rettere mangel på samme, men det er jo fordi de netop ingen argumenter har når man er berettiget til Førtidspension og derfor snyder og bedrager mennesker for deres pension ved at komme med ubegrundede påstande om at ens behandligsmuligheder ikke er udtømte.

Herunder bliver rman sendt op til læger de samarbejder i projekter med om at undgå førtidspensioner og at alle skal tilbage til arbejdet uanset hvad.
Herunder arbejder jo bl.a. arbejdsmediciner Marianne Borritz, som er dybt korrupt og fuld af løgn.
Heldigvis kan hun ikke lægge injuriesag an imod mig for at skrive det, for jeg har optagelse af at hun siger noget andet ved undersøgelsen end hvad hun skriver i Speciallægeerklæringen, og jeg har beviser på hvem hun arbejder sammen med og i hvilke projekter.
Magen til læge med psykopatiske træk skal man lede længe efter - men Jobcenter kan jo også kun få samvittigsløse læger til at samarbejde med sig når det jo netop handler og at snyde og bedrage borgerne.
Også speciallæge i albuer og knæ ortopæd Jørgen Friis skal man holde sig langt fra, han samarbejder også med dem.

Vi må se at få lavet en tråd med liste over de læger man skal holde sig fra og nægte at stille hos hvis Jobcenter vil have man går derop. Den slags psykopatiake samvittighedsløse læger har kun respekt for en ting og det er når de bliver ramt på pengepungen; ingen patienter= no cash i kassen.

Disse "Jobcenter-læger" benytter alle Term-modellen til i tilfælde af kun fysisk lidelse at plante psykiske komponenter, så de kan sende borgeren videre i systemet og undgå førtidspensioner.

Under linkene til foredraget:
Begrænsning af tilgangen til førtidspension Perspektiver og muligheder i den fremtidige indsats
Fredag, den 25. marts 2011, kl. 9.00 – 14.15

Omkring aftenens indhold dukker sørme det store TTA-projekt op - "Det store Tilbage til Arbejdet-Projekt" op.
Det møde hvor bl.a. Lars Blytækker, Edith Næblerød og Marlene Rasmussen fra Jobcenrer Musvaagevej deltog, førstnævnte sidder i det visitaitonsteam der netop har indstillet min sag til at afslag på førtidspension.

Og så bruger de argumenter fra Speciellæge Marianne Borritz - arbejdsmediciner på Arbejdsmedicinsk klinik på Bispebjerg hospital, som argument for ikke alle behandlingemuligheder er udtømte, host! host!!!!

For hov hvem er det nu der arbejder på det store TTA-projekt - sørme selv samme Marianne Borritz der med Term-modellen gør mig til hypokonder.

Det er en stor røverbande. Føj og føj er alt jeg kan sige.

Nu bilver min nye klage til Borgerrådgiveren indsendt en af nærmeste dage, jeg giver ikke op, det her skal stoppes nu.!!!!!

Sidst redigeret af Lotte68; 10-04-2011 kl. 19:20.
Lotte68 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-04-2011, 19:41   #345
østerbro
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-06 2010
Lokation: københavn
Indlæg: 1.113
Styrke: 15
østerbro er rigtig godt på vej
Jobcenter Musvaagevej . Lars Blytækker, Edith Næblerød og Marlene Rasmussen
speciallæge i albuer og knæ ortopæd Jørgen Friis
arbejdsmediciner Marianne Borritz, Bispebjerg
Jobcenter-læger benytter alle Term-modellen
østerbro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-04-2011, 20:52   #346
Lotte68
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Indlæg: 318
Styrke: 14
Lotte68 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af østerbro Se meddelelser
Jobcenter Musvaagevej . Lars Blytækker, Edith Næblerød og Marlene Rasmussen
speciallæge i albuer og knæ ortopæd Jørgen Friis
arbejdsmediciner Marianne Borritz, Bispebjerg
Jobcenter-læger benytter alle Term-modellen
Netop, så kan de nemlig plante psykiske komponenter i fysisk sygdom, så de kan få afsat fysisk syge til psykiatrien i årevis og få refusion for hver dag de holder borgere som er berettiget til førtidspension på kontanthjælp.
It's all about the money, fup og fidus - de er ligeglade for de tror sig hævet over enhver lovgivning - et stort kriminelt foretagende er hvad Jobcenter er!!!!

Se endelig min nye tråd om liste over læger og sagsbehandlere mm. man skal undgå hvis du har navne at tilføje til listen. Nu skal vi det kriminelle foretagende til livs!!!
Lotte68 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-04-2011, 13:42   #347
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lotte68 Se meddelelser
Eftersom jeg er syg er det begrænset hvor meget jeg kan rumme af gangen.
.................
Men som sagt, skrivelser skal afsted dagligt, hele tiden nye kopier af diverse til dem og dem, og det går hele dagen med, og min nakke får det værre og værre for hver dag af.
......................
Jeg kontakter pressen så snart eg har tid og overskud til det.
Jeg har smerter hver eneste dag, og har en daglig kamp mod systemet samtidig og min økonomi ligger i ruiner - bliver altså nødt til også at forsøge at passe lidt på mig selv, så må pressen vente til jeg har overskud til det.
Ingen der er blot nogenlunde ved sine fulde fem, kan være uenig i ovenstående ræsonnementer - og det er lige præcis DET, der er en stor del af problematikken.

Ved at piske folk (som dig) rundt i manegen med fortsatte krav om medvirken, dokumenteren og klageskrivning, sørger systemet effektivt for, at der ikke er energi til overs, til at sætte medierne ind i tingene, så viden om overgrebene kan bredes viralt.

Det er derfor endnu mere nødvendigt, at informationerne kommer afsted.

Og du har jo lavet er stort stykke forarbejde - mappe på skrivebordet, samt gode og klare skriverier herinde.

Der behøver ikke at lande færdige artikler på journalisternes borde - det er deres job - men et par linjer 'fra en forhenværende kollega', med links til diverse tråde herinde, kan også sætte noget i gang.

Du behøver blot bruge 2 min. på at oprette en anonym mailadresse og sende fra den - bed evt. din hjælper om at gøre det?

Jeg sender dig styrke.
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-04-2011, 21:44   #348
Lotte68
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Indlæg: 318
Styrke: 14
Lotte68 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af L.S. Se meddelelser
Ingen der er blot nogenlunde ved sine fulde fem, kan være uenig i ovenstående ræsonnementer - og det er lige præcis DET, der er en stor del af problematikken.

Ved at piske folk (som dig) rundt i manegen med fortsatte krav om medvirken, dokumenteren og klageskrivning, sørger systemet effektivt for, at der ikke er energi til overs, til at sætte medierne ind i tingene, så viden om overgrebene kan bredes viralt.

Det er derfor endnu mere nødvendigt, at informationerne kommer afsted.

Og du har jo lavet er stort stykke forarbejde - mappe på skrivebordet, samt gode og klare skriverier herinde.

Der behøver ikke at lande færdige artikler på journalisternes borde - det er deres job - men et par linjer 'fra en forhenværende kollega', med links til diverse tråde herinde, kan også sætte noget i gang.

Du behøver blot bruge 2 min. på at oprette en anonym mailadresse og sende fra den - bed evt. din hjælper om at gøre det?

Jeg sender dig styrke.
Tak og ja du har da ret, de bruger al min energi til jeg ikke kan mere.
Nu har jeg heldigvis fået yderligere hjælp fra vennekredsen, og en jurist i familien, så nu kan jeg lidt igen.
Har længe planlagt en vigtig tråd for at få stoppet det kriminelle foretagende Jobcenter har udviklet sig til at være.
Kun en måde at få dem stoppet på, navne på bordet, så alle borgere kan undgå alle dem der lyver, snyder, bedrager, omgås loven og opfinder egne love.
Herunder Sagsbehandlere, deres chefer, og små fuldmægtige, samt de TERM-læger der er deres samarbejdspartnere.

Se min nye tråd, og bidrag gerne med navne og info til tråden.
ALT skal frem i dagens lys.
Og hvis nogle personer ikke bryder sig om det - jamen bare too bad, det skulle de have tænkt på før de blev kriminelle.


Liste over sagsbehandlere, læger, mm. man skal undgå.
http://www.k10.dk/showthread.php?t=17573
Lotte68 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-04-2011, 21:51   #349
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Check Lotte, har du tænkt på at nogle af os f. eks. gerne vil ind til Liason, da vi har de lidelser som Marianne eller vedkommende beskæftiger sig med ?

Igen ser det du til at det din sagsbehandling der er gået galt, du skulle nok næppe være indstillet til Liason, og så fremdeles !!??
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-04-2011, 23:24   #350
Lotte68
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Indlæg: 318
Styrke: 14
Lotte68 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
Check Lotte, har du tænkt på at nogle af os f. eks. gerne vil ind til Liason, da vi har de lidelser som Marianne eller vedkommende beskæftiger sig med ?

Igen ser det du til at det din sagsbehandling der er gået galt, du skulle nok næppe være indstillet til Liason, og så fremdeles !!??
Min sagsbehandling er netop ikke gået galt, det er gjort med vilje.

Men hvis jeg fejlede noget psykisk så var liaison nok det sidste sted jeg kunne tænke mig at komme hen.

De bruger TERM-model på deres patienter i kombination med psykofarmika.
De laver forsøg med mennesker.
Term-metoden er den samme scientology benytter når de skal hjernevaske mennesker.

Så om man fejler noget psykisk eller ej, så kan jeg min min viden om Liaison KUN fraråde alle at få behandling der.

Om du så ønsker det alligevel er jo helt op til dig, nu er du i hvert fald informeret....
Lotte68 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
syltet hen i systemet lillemus48 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 11-04-2011 11:00
Bliver min sag syltet?? emilie Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 14 06-02-2011 11:39
aktivering, arbejdsprøvning..STRESSS...syltet??? Nessa12 Alt det andet 12 12-10-2010 14:52
Min historie om at blive syltet, og spændt ben for. loke Din historie 13 17-06-2009 10:34
Syltet i Egedal - fri proces - spørger politikere zuza Det er da strengt ! 0 08-02-2008 04:32




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:28.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension