K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-12-2011, 03:21   #411
Lotte68
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Indlæg: 318
Styrke: 14
Lotte68 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Carmen Se meddelelser
...jeg skal ikke kloge mig i, hvad du gør klogt i at sammenligne, men var bare interesseret i den nøjagtige formulering (den med Himmelbjerget er jo din "oversættelse" af deres afslag)...

...er begrundelsen manglende arbejdsprøvning samt manglende fyldestgørende lægefaglig dokumentation?

...erfaringsmæssigt, efter min mening, bliver der sagt alt for meget "gentagelses-bla-bla-bla" i afgørelser, men "kodeordene" (fx. arbejdsprøvning, speciallægeerklæringer) er de væsentlige ord...

Christian Krebs Lange skriver følgende:

"Utilstrækkelig arbejdsprøvning
Du har deltaget i et forløb på Incita i 2008-09, men var fraværende en meget betydelig del af tiden.
Dine helbredsproblemer med specielt halshvirvelsøjlen begrunder et skånebehov mod belastninger mod skulderåget.
De kan ikke forklare, at du til arbejdsprøvningen kun var mødt 16 af 45 dage, eller at din effektive arbejdstid kun var omkring 1/2 time dagligt.

Der er derfor behov for at gennemføre en længerevarende afprøvning, før dine fremtidige muligheder på arbejdsmarkedet kan vurderes."

Citat slut.


Bemærk; skånebehov for skulderåget -
Det er en totalt latterliggørelse af min sygdom.
Det handler om langt mere end skulderåget, og han modsiger sig selv - mine helbredsproblemer med halshvirvelsøjlen, hallo det er jo nakken - han må være retard!!!
Jeg har sg* da hammer ondt i nakken med smerter op i hovedet, der bare dunker løs og ud i kroppen fra afklemte nerver. Det står i alle mine lægelige papirer.
...og at jeg kun var mødt 16 ud af 45 dage.
Ja, som om jeg pjækkede!!!! Jeg sygemeldte mig hver gang jeg var for syg til at møde op og det var jeg faktisk hver dag, men de dage hvor jeg havde det en smule bedre end andre mødte jeg op i smerte og gjorde mit absolut bedste, for jeg fik at vide af min SB, at mødte jeg op bare så de havde nok til en vurdering, selv om det var i smerte og meget hårdt, så ville jeg stå langt bedre, og ellers ville min pension ikke gå igennem helt uden arbejdsprøvning.
Så alle de smerter i de 16 dage kunne have været undgået, jeg kunne lige så godt have ladet være.

Dvs. at hvis ens arbejdsevne ikke rækker til en lang arbejdsprøvning med en rimelig effektiv arbejdsevne, så kan man lige så godt lade være med at godtage at deltage i arbejdsprøvning overhovedet.
Det vil sige hvis man har så dårlig arbejdsevne at man er berettiget til pension kan man ikke få det, for så kan man ikke arbejde nok til en vurdering, og kan man arbejde nok til en vurdering så er man ikke berettiget til førtidspension.
BAN er et galehus!!!!

Det er totalt til grin - og så er det jo ulovligt med den underkendelse, det er jo også fastslået af Borgerrådgiverens jurist.
Hun sagde at om min arbejdsevne så var 10 min. om ugen så er den det.
At underkende den grundige vurdering der ligger fra Incita er simpelthen groft lovstridigt.
...og at det ikke kan forklare at min effektive arbejdstid kun var en halv time dagligt.
Det var den altså, det er jo Incitas vurdering, og nu er den endnu mindre, da min tilstand er blevet endnu mere forværret siden min arbejdsprøvning.

Så nu skal jeg udføre noget jeg umuligt kan, ellers er jeg parkeret på kontanthjælp på ubestemt tid!!!

Sidst redigeret af Lotte68; 04-12-2011 kl. 03:57.
Lotte68 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-12-2011, 08:27   #412
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Christian Krebs Lange skriver følgende:

"Utilstrækkelig arbejdsprøvning
Du har deltaget i et forløb på Incita i 2008-09, men var fraværende en meget betydelig del af tiden.
Dine helbredsproblemer med specielt halshvirvelsøjlen begrunder et skånebehov mod belastninger mod skulderåget.
De kan ikke forklare, at du til arbejdsprøvningen kun var mødt 16 af 45 dage, eller at din effektive arbejdstid kun var omkring 1/2 time dagligt.

Der er derfor behov for at gennemføre en længerevarende afprøvning, før dine fremtidige muligheder på arbejdsmarkedet kan vurderes."

Citat slut.

det eneste jeg kan få ud af det, er at dine lægepapir ikke modsvare at du kun kan møde op 16-45. derfor bliver konklusionen som den er

flere læger skal have skrevet i din sag.
at din funktionsevne er stærkt nedsat eller ubetydelig og alle behandlingsmuligheder er udtømte. Hvis du skal undgå arbejdsprøvning, skal lægerne skrive at din funktionsevne tager varigt skade af aktivering eller arbejdsprøvning.

udfra det du skriver er du totalt invalid
du får vel noget hjælp i din hverdag for jeg læser det som om du ikke kan klare dig selv.
i egen bolig.

hvad skriver dine speciallæger omkring din funktionsevne i deres konklusioner?
alså ordret og ikke din fortolkning af dem
for der er et eller andet som ikke hænger ordenligt sammen i din sag

har efterhånden lidt erfaring i forhold til speciallæger og konklusioner
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-12-2011, 16:59   #413
Lotte68
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Indlæg: 318
Styrke: 14
Lotte68 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af MTVRV1 Se meddelelser
Christian Krebs Lange skriver følgende:

"Utilstrækkelig arbejdsprøvning
Du har deltaget i et forløb på Incita i 2008-09, men var fraværende en meget betydelig del af tiden.
Dine helbredsproblemer med specielt halshvirvelsøjlen begrunder et skånebehov mod belastninger mod skulderåget.
De kan ikke forklare, at du til arbejdsprøvningen kun var mødt 16 af 45 dage, eller at din effektive arbejdstid kun var omkring 1/2 time dagligt.

Der er derfor behov for at gennemføre en længerevarende afprøvning, før dine fremtidige muligheder på arbejdsmarkedet kan vurderes."

Citat slut.

det eneste jeg kan få ud af det, er at dine lægepapir ikke modsvare at du kun kan møde op 16-45. derfor bliver konklusionen som den er

flere læger skal have skrevet i din sag.
at din funktionsevne er stærkt nedsat eller ubetydelig og alle behandlingsmuligheder er udtømte. Hvis du skal undgå arbejdsprøvning, skal lægerne skrive at din funktionsevne tager varigt skade af aktivering eller arbejdsprøvning.

udfra det du skriver er du totalt invalid
du får vel noget hjælp i din hverdag for jeg læser det som om du ikke kan klare dig selv.
i egen bolig.

hvad skriver dine speciallæger omkring din funktionsevne i deres konklusioner?
alså ordret og ikke din fortolkning af dem
for der er et eller andet som ikke hænger ordenligt sammen i din sag

har efterhånden lidt erfaring i forhold til speciallæger og konklusioner
Jeg føler ikke helt at du er på min side, så du får ikke flere lægelige papirer citeret af mig her.

Jeg har som sagt utallige papirer der påpeger de ting du vil have jeg skal finde frem fra mine mapper, kun for at skrive dem her til dig.
Kun jeg ved hvor de ligger, og det orker jeg simpelthen ikke at bruge mine kræfter på.

Hvordan kan du skrive at flere læger skal have skrevet i min sag?
Du ved måske hvor mange læger der har skrevet i min sag?

Der er masser af lægelige papirer og erklæringer vedlagt med læger der påpeger forværring ved aktivering, og at min tilstand er kronisk og irreversibel, men alle disse er blevet ignoreret. Jeg havde highlightet ALT med fed gul highlighter
(fået hjælp til det)

Jeg får meget hjælp i hverdagen, men bor i egen bolig.
Det lader til du intet ved om fysiske smerter, siden du kan skrive som du gør.
Nogen gange ville jeg virkelig ønske andre med lidt eller ingen forståelse for de smerter min skade forvolder kunne føle mine smerter i blot 5 minutter, så kan du tro jeg ville få forståelse.
Hvad kvalificerer dig til at vurdere om jeg kan klare mig i egen bolig?

Jeg synes du skal forlade min tråd hvis du kun vil modarbejde mig, jeg er her for gensidig opbakning sammen med andre brugere herinde.
Jeg bliver rigeligt modarbejdet af systemet i forvejen, og er blevet det i årevis, herinde vil jeg ikke finde mig i at blive generet af andre brugere.

Og ja jeg får hjælp til at skrive herinde, og du få ikke personernes Cpr. udleveret.
Christ, kan ikke forstå hvis du selv er en syg borger, at du kan have så lidt medfølelse for dine medmennesker.

Sidst redigeret af Lotte68; 04-12-2011 kl. 17:12.
Lotte68 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-12-2011, 17:06   #414
Lotte68
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Indlæg: 318
Styrke: 14
Lotte68 er ny på vejen
P.S. Den har været gal med læneryggen i lang tid også nu, men jeg går kun til læge når absolut nødvendigt, men nu skal jeg have resten af min ryg scannet, da jeg er temmelig sikker på resten af den heller ikke ser for godt ud.
Jeg har kraftig mistanke om stenose og/eller diskusprolaps i lænden nu også, da jeg vågner med voldsomme smerter og nogen gange slet ikke kan gå oprejst for smerte.
Grunden til denne tilføjelse er, at ligegyldigt hvad man finder ved undersøgelser vil systemet blot ignorere det hele og kræve al deres vanvid realiseret - jeg har skal erfaring med hvilke ulovlige metoder der benyttes for at undgå indstilling til førtidspension.

Jeg vil tage kontakt til en politiker i nærmeste fremtid, så denne kan læse min sag og få oplysninger om alt jeg ved - det er en jeg ved vil forsøge at lave ændringer, men jeg gør klogt i ikke at nævne navn her.

En tilføjelse mere - der kommer et lægepapir med uddybning/oversættelse af min seneste MR scanning, der mangler intet andet end det på min nakkeskade.
Men sidste scanning har intet med afslaget at gøre, den er blot fejet af vejen som alt andet der påpeger nul arbejdsevne.

Sidst redigeret af Lotte68; 04-12-2011 kl. 17:13.
Lotte68 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-12-2011, 17:07   #415
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
jeg har selv været 10 år i gennem læge systemet og 3 år i det kommunale system
derfor ved jeg hvad det kræver

men fint nok du har den holdning, så skal nok jeg nok lade med at skrive i din tråd
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-12-2011, 17:21   #416
Lotte68
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Indlæg: 318
Styrke: 14
Lotte68 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af MTVRV1 Se meddelelser
jeg har selv været 10 år i gennem læge systemet og 3 år i det kommunale system
derfor ved jeg hvad det kræver

men fint nok du har den holdning, så skal nok jeg nok lade med at skrive i din tråd
Og du skriver også:
Citat:
Oprindeligt indsendt af MTVRV1 Se meddelelser
hvad skriver dine speciallæger omkring din funktionsevne i deres konklusioner?
alså ordret og ikke din fortolkning af dem
for der er et eller andet som ikke hænger ordenligt sammen i din sag
Det er den mistro jeg oplever fra din side jeg ikke vil finde mig i, om du så har været i systemet i 100 år, det er irrelevant.

Ja du kan bande på at der er noget der ikke hænger sammen i min sag, men din konklusion er at det er mig du har under mistanke, og det er bare fuldstændigt uhørt og uacceptabelt for mig.

Jeg er som sagt herinde, for sammenhold og udveksling af oplysninger og spørgmål, omkring et system der groft krænker vores rettigheder og ikke overholder de helt basale lovgivninger omkring menneskerettigheder.

Og du skal være velkommen til at blive i min tråd hvis du vil vise mig tillid i stedet for mistroiskhed, men det er desværre det modsatte jeg oplever fra din side i dine to sidste indlæg.
Lotte68 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-12-2011, 18:34   #417
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Rolig nu, Lotte, MTVRV1 mener det ikke, som du opfatter det - han forsøger blot at bistå dig med sin erfaring og viden - og er slet ikke ringe til at skære ind til benet/se forholdene udefra - han er ofte meget neutral i sine vurderinger.

Og uden du kommer med konkrete oplysninger i din sag, så er det umuligt at forholde sig til fakta.

Du har, sammen med en del andre i Kbh.s Kommune, al mulig grund til at være rasende, fordi her får du ikke FP, hvis du "kan skubbe en småkage med næsen".

Husk hele tiden, at borgere ikke vurderes på, hvordan vi har det, men hvad der kan dokumenteres - er dokumentationen elendig (har selv fx. en katastrofal speciallægeerklæring), så bliver afgørelsen derefter.

I halsregionen befinder nakken sig, så nakkehvirvler betegnet som halshvirvler er da ikke så "retard" endda...

...men, hm, typisk ikke lægefagligt udtryk... og specialkonsulent antyder jo heller ikke nogen medicinsk baggrund...

...ved nærmere eftertanke vil jeg anbefale dig at be' om aktindsigt hos BAN mht. den eller de lægekonsulenter, der har vurderet det lægefaglige i din sag, inden du returnerer din sag til revurdering hos BAN.

Det får du uden problemer og BAN overholder fristen på 10 kalenderdage.

Du vil her kunne se, om Krebs Lange afviger fra konsulentens vurdering og vil evt. kunne få gode argumenter til din anmodning om revurdering i BAN.
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-12-2011, 18:56   #418
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Lotte68,

Øv bøv med dig og din sag.

Du skriver i overskriften for et par dage siden at du har fået afslag på førtidspension, men du har jo "kun" fået afslag om påbegyndelse af en sag om ftp. Gid det var mig, jeg fik afslag på selve ftp. endda i hht. §18 for ca. 5 mdr. siden.

Hvad er der sket i mellemtiden i din sag ? Er du blot blevet kaldt til job samtaler via kh. eller hvad ? Man burde blive fredet når man er syg, har du ikke kunnet få dem til dette ?

Lotte, jeg er ikke enig med dig i at hænge sags involverede personer ud herinde. Det vil ikke hjælpe din sag overhovedet. Hvis du føler dig uretmæssigt behandlet af din kommune, skal du rette henvendelse til borgmesteren for området, samt evt. under "råd". Det gjorde jeg selv i min pensionssag, hvor pensionsnævnet overskred deres klagefrist. Det viste effektivitet og jeg bor som du i Kbh. Kommune.

Det kan godt være at de er blevet træt af dig de forskellige steder, men klagerne dem skal du rette højere oppe. Jeg formoder at der er hold i dem, jeg har ikke lige styr på hvad du klager over ? Sagsbehandlingen formodentlig ?

Har selv klaget til jobcenter chefen i tide og utide om manglende svar fra og manglende sagsbehandlere på ens sag.

Held og lykke, husk vi er her for at hjælpe dig, du er ikke i krig, du er i afklaring omkring din sag.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-12-2011, 21:10   #419
Lotte68
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Indlæg: 318
Styrke: 14
Lotte68 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Carmen Se meddelelser
Og uden du kommer med konkrete oplysninger i din sag, så er det umuligt at forholde sig til fakta.
Jeg har skam været meget konkret i hele denne tråd, hvis ikke det er konkrete oplysninger, så ved jeg ikke hvad er.
Og jeg står gerne til retsligt ansvar for alt jeg skriver herinde, for jeg har al min dokumentation i orden, optagelser dokumenter osv.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Carmen Se meddelelser
Rolig nu, Lotte, MTVRV1 mener det ikke, som du opfatter det - han forsøger blot at bistå dig med sin erfaring og viden - og er slet ikke ringe til at skære ind til benet/se forholdene udefra - han er ofte meget neutral i sine vurderinger.

Du har, sammen med en del andre i Kbh.s Kommune, al mulig grund til at være rasende, fordi her får du ikke FP, hvis du "kan skubbe en småkage med næsen".

Husk hele tiden, at borgere ikke vurderes på, hvordan vi har det, men hvad der kan dokumenteres - er dokumentationen elendig (har selv fx. en katastrofal speciallægeerklæring), så bliver afgørelsen derefter.

...men, hm, typisk ikke lægefagligt udtryk... og specialkonsulent antyder jo heller ikke nogen medicinsk baggrund...

...ved nærmere eftertanke vil jeg anbefale dig at be' om aktindsigt hos BAN mht. den eller de lægekonsulenter, der har vurderet det lægefaglige i din sag, inden du returnerer din sag til revurdering hos BAN.

Det får du uden problemer og BAN overholder fristen på 10 kalenderdage.

Du vil her kunne se, om Krebs Lange afviger fra konsulentens vurdering og vil evt. kunne få gode argumenter til din anmodning om revurdering i BAN.
Jeg søger naturligvis aktindsigt hos BAN for at se om alt nu også er blevet videresendt osv.
Men jeg kan love for at min klage var præcis og totalt udførlig.
Musvaagevejs egen lægekonsulent har selv skrevet at uanset hvad, så har jeg en svær skade i nakkeregionen der ikke kan bedres ved behandling.

Psykiatrisk lægekonsulent derude skriver sagen må være lagt forkert hos ham, da han intet psykisk kan finde i min sag, og han ikke vil involveres i sagen med mindre et udførligt dokument for at psykiatrien skal indblandes bliver forelagt ham.
Det blev det selvfølgelig aldrig for det findes der jo ikke.

Det dokument var fjernet fra min aktindsigt jeg modtog efter halvanden måned fra visitationsteamet på Musvaagevej - loven siger 10 dage.
Jeg ved ikke hvor mange gange jeg rykkede for aktindsigt, men mange gange.

Jeg fik KUN det psykiater-dokument fordi Borgerrådgiveren rådede mig til at søge dobbelt aktindsigt, og den var en "smutter" der var røget med til Statsforvaltningen.
Det må da stå ret klart at der skulle selekteres i mine papirer før jeg fik aktindsigt og derfor det tog dem halvanden måned.

Sidstnævnte er taget til efterretning, men jeg har også snaget alt for meget i det psykiatriske system, og fået en "form for advarsel", så de ønsker ikke mig og min diktafon ind på Liaison længere.

Jeg ser det ikke som at bistå med erfaring når man udtrykker en mistroiskhed overfor de ting jeg skriver, og når der bliver skrevet til mig at mine lægelige papirer ikke er i orden uden man kender til dem, og siger min sag ikke hænger sammen, så er det mangel på tillid til det jeg oplyser og jeg skal og vil ikke retfærdiggøre mig herinde, der er personer nok at kæmpe mod i systemet.

Det er da på ingen måde ret og rimeligt, at en bruger kræver jeg får indskrevet alle mine lægelige vurderinger herinde i tråden i citat.

Nå jeg skriver jeg har masser af lægelige papirer der påpeger de ting jeg skriver så er det sandheden.
Kun Jobcenters egne betalte læger jeg har optaget på diktafon har skrevet vanvittige ting om psykiske komponenter mm, men jeg har jo belastende optagelse fra undersøgelserne, og disse kan bruge i en klagesag.

Og selv om Borgerådgiveren kun kan "løfte pegefingeren" i klagesager, så betyder det altså ikke at systemet ikke skal rette sig efter hvad de siger hos Borgerrådgiveren.
Når de oplyser noget juridisk så skal Jobcenter, BAN osv. rette sig efter det, det står ikke til diskusion.

Min arbejdsevnevurdering fra Incita SKAL indgå i min afgørelse, den må ikke underkendes, uanset hvor ringe min arbejdsevne er, men den er blevet underkendt alligevel, og det kommer naturligvis til at indgå i min klage.

Og jeg kan ikke se at MTVRV1 skulle bakke mig op med den facon - jeg oplever det som chikane at skrive at så kan jeg ikke bo i egen bolig så invalid som jeg er osv.
Det er chikane, og det vil jeg bare ikke finde mig i Basta!!!!!

I så fald kan man kun få førtidspension hvis man bor i en beskyttet bolig med døgnhjælp.

Det står i loven at hvis ens arbejdsevne er under, jeg mener det er 12 eller 13 timer ugentligt, så er man berettiget til førtidspension.
Der står intet om beskyttet bolig og døgnhjælp.
Er det mon MTVRV1 's opfattelse at hvis man kun kan arbejde en halv time effektivt dagligt så kan man ikke bo i sin egen bolig?

Jeg lukker den diskusion af her, for det pjat vil jeg ikke finde mig i at høre på.
De som vil deltage i min tråd må have tillid til det jeg skriver, jeg kan jo naturligvis dokumentere alt.

Vedr. navne, så finder jeg det nødvendigt. Der er ytringsfrihed i dette land, og jeg skriver aldrig noget jeg ikke kan dokumentere.

QUOTE=Carmen;196060]

I halsregionen befinder nakken sig, så nakkehvirvler betegnet som halshvirvler er da ikke så "retard" endda...
[/QUOTE]

Carmen, helt ærligt tror du ikke jeg kender min egen sygdom???

Jeg er da ikke idiot, du læser jo ikke mine indlæg ordentlig igennem, men skimmer dem tilsyneladende kun.

Ja selvfølgelig sidder mine halshvirvler i nakken, de sidder sg'u da ikke i foden, jeg er da ikke idiot.

Men det handler jo om, som jeg jo også skriver i mit tidligere indlæg, at Lange skriver følgende:
"skånebehov mod belastning mod skulderåget..." han nævner at min sygdom sidder i nakken/ halshvirvlerne, men slet ikke at min nakke skal skånes overhovedet ej heller et eneste ord om smerter i nakken som volder mig voldsomme daglige hovedpiner.

I samtlige lægelige papirer står anført at mit hovedproblem er nakken, nej jeg har ikke talt hvor mange, men det må være 12-15 læger og fys. der skriver det, er det ikke nok synes du, til at nakkehensyn skal nævnes, når man vil smide mig ud i an længerevarende aktivering med en alvorlig dokumenteret nakkeskade?
Så ja jeg oplever en totalt retard ved læsning af mit afslag!!!!

Ja selvfølgelig skal skulderåget også skånes, da min krop hænger sammen og nakken sidder tæt på skulderen, men at min nakke slet ikke skal skånes eller er nævnt som noget problem er jo vanvid.

Sidst redigeret af Lotte68; 04-12-2011 kl. 21:27.
Lotte68 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-12-2011, 21:20   #420
Lotte68
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Indlæg: 318
Styrke: 14
Lotte68 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
Hej Lotte68,

Øv bøv med dig og din sag.

Du skriver i overskriften for et par dage siden at du har fået afslag på førtidspension, men du har jo "kun" fået afslag om påbegyndelse af en sag om ftp. Gid det var mig, jeg fik afslag på selve ftp. endda i hht. §18 for ca. 5 mdr. siden.

Hvad er der sket i mellemtiden i din sag ? Er du blot blevet kaldt til job samtaler via kh. eller hvad ? Man burde blive fredet når man er syg, har du ikke kunnet få dem til dette ?

Lotte, jeg er ikke enig med dig i at hænge sags involverede personer ud herinde. Det vil ikke hjælpe din sag overhovedet. Hvis du føler dig uretmæssigt behandlet af din kommune, skal du rette henvendelse til borgmesteren for området, samt evt. under "råd". Det gjorde jeg selv i min pensionssag, hvor pensionsnævnet overskred deres klagefrist. Det viste effektivitet og jeg bor som du i Kbh. Kommune.

Det kan godt være at de er blevet træt af dig de forskellige steder, men klagerne dem skal du rette højere oppe. Jeg formoder at der er hold i dem, jeg har ikke lige styr på hvad du klager over ? Sagsbehandlingen formodentlig ?

Har selv klaget til jobcenter chefen i tide og utide om manglende svar fra og manglende sagsbehandlere på ens sag.

Held og lykke, husk vi er her for at hjælpe dig, du er ikke i krig, du er i afklaring omkring din sag.
Jeg nævner kun navne på de som bryder loven, og det er vi så uenige om, lade det være ved det for jeg står personligt gerne til ansvar for alt jeg skriver herinde.

Mange har nævnt borgmestre osv. men det har jo ikke hjulpet dem et hak.
Jeg satser på at vinde min sag i Ankestyrelsen, og jeg har styr på hvad det næste jeg skal gøre er.
Jeg må prioritere, har ikke råd til en advokat, så jeg gør brug af andre midler for aflukning af min sag ved Ankestyrelsen og i sidste ende Ombudsmanden.

Jeg kan naturligvis ikke skrive hvor jeg indhenter mine "aflukninger" for mere pjat, for de læser med her, og er helt oppe at køre for at få lukket to af mine tråde ned.

Men desværre, trådene bliver - jeg har sandheden på min side og kan som sagt dokumentere alt.


Hvad mener du med jeg kun har fået afslag på påbegyndelse om ikke på førtidspensionen?

Vil du uddybe forskellen for mig?

Jeg vil bare mene at uden påbegyndelse kan man ikke få førtidspension, for sagen skal da påbegyndes først...eller?????

Jeg er skam glad for alle de som vil hjælpe, men hvis man har til hensigt at hjælpe så kan det ikke nytte noget man skriver i en grim og mistroisk tone, så det var altså tilfældet med MTVRV1, jf. bl.a det jeg skriver i mit ovenstående indlæg.
Venlighed er stadig gratis.
Lotte68 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
syltet hen i systemet lillemus48 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 11-04-2011 11:00
Bliver min sag syltet?? emilie Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 14 06-02-2011 11:39
aktivering, arbejdsprøvning..STRESSS...syltet??? Nessa12 Alt det andet 12 12-10-2010 14:52
Min historie om at blive syltet, og spændt ben for. loke Din historie 13 17-06-2009 10:34
Syltet i Egedal - fri proces - spørger politikere zuza Det er da strengt ! 0 08-02-2008 04:32




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:42.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension