K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-07-2008, 13:22   #71
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Hej pyt du har helt ret i at det er en intressant problematik ..

Jeg kan desværre ikke få linkene til at virke kan du ?

Jeg syntes at det siger meget om en person der vælger at klage og satse på at få slettet alle indlæg omkring sin person i stedet for at vælge at bruge det til noget konstruktivt evt lære lidt om sig selv, ingen er ufejlbarlig bestemt heller ikke en psykiater ...

Men hvis hun mener at det kan skade fremtidige og nuværende klienter så var det måske en ide at argumentere for det i stedet for at flyve i tastaturet og true med bål og brand..

Men når det er sagt så skal man jo altid som bruger være sikker i sine påstande og ikke mindst at tænke over om nogen ting kan være æreskrænkende .

Men så vidt jeg ved så er der endnu ikke i dk en lov imod at kalde en spade en spade og meninger om bestemte faggrupper eller behandlere har vi da også stadig lov til at have...

Den sag du skriver om husker jeg også godt , men kan heller ikke huske hvad det var og hvor det var , men jeg ved da at web plejer at være meget sikker i sin sag inden han udtaler sig , så vi må bare vente og se...

At evt kontakte en advokat har også været med i overvejelserne ved jeg men desværre er det ikke gratis , og da siden ejes og køres og betales ud af en førtidspension så er der ikke så mange penge til overs til noget sådan jo

Men men en skræmmetaktik fra omtalte psykiater kan det jo være, for i sidste insatans står der ikke noget her i tråden eller i andre som kan give belæg for hendes påstande..

Men selvfølglige kan man ved en mail skræmme en side ejer til at slette alt negativt om en person så kan man jo lige så godt prøve det, men i min verden er der ingen tvivl ...

har hun ikke noget at skamme sig over er der intet at frygte

og et eller andet sted skal man jo trække en streg i sandet for hvad bliver det næste at vi ikke må navngive politikkere , kommuner osv fordi det kan skade ansatte og kommunalbestyrelse...

nææ man må stå inden for hvad man laver hvad enten det er godt eller skidt og så må man uanset hvor man er i hirakiet finde sig i at man kan ses efter i kortene ...

Jeg syntes såmænd at denne tråd har været mere end fair der efterlyses såvel gode som dårlige historier så alle har mulighed for at give sit besyv med, selv eva blach kan komme i dialog med brugerne hvis der er noget hun mener ikke passer , og det havde nok været den smarteste måde at gribe det an på ...

Prøv også at læse det her

http://www.denmarkonline.dk/helsingo...mmeside-200615

kig under artiklen og se andre link om det at lukke hjemmesider...
  Besvar med citat
Gammel 22-07-2008, 13:28   #72
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Værsgo, Hejdien... så skulle de virke.

Jeg højreklikkede ovenpå linket, gik ind under egenskaber og kopierede kun fra "www....". Der er kommet to gange http med i linket ved en fejl.



http://www.cfje.dk/cfje/Lovbasen.nsf...9?OpenDocument

http://www.cfje.dk/cfje/Lovbasen.nsf...6?OpenDocument

www.retssal.dk/?page=nyhed&id=935


__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-07-2008, 13:33   #73
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
iihhh Zuza du er genial

Jeg læser takker for hjælpen .. interessant emne måske så intressant at vi skal oprette en tråd til det, så det ikke tager alt fokus fra Eva Blach
  Besvar med citat
Gammel 22-07-2008, 13:35   #74
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Den sag i efterlyser kan jeg også godt huske noget om for den blev vist i vores lokaltv - TV2ØST.

Det handlede, så vidt jeg an huske, om en mor som havde fået fjernet sine børn eller også var i fare for det.

Måske er der nogen som så kan finde linket? Apropos debatten.
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-07-2008, 13:39   #75
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
buster jeg tror at det er den sag jeg linker til over hos Flemming leer (denmark online ) i mit tidligere indlæg , den sider der hedder kronborglisten , og ganske rigtigt er om en familie der har fået fjernet en hel del børn
  Besvar med citat
Gammel 22-07-2008, 13:42   #76
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
altså søde hejdien, nu er jeg stadig en nød(ikke nørd) til det med pc.

hvordan gør jeg
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-07-2008, 13:43   #77
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Citat:
En kvinde på Lolland har taget det helt usædvanlige skridt at bruge Youtube i kampen for atter at få barnet at se. Her fremlægger hun i en næsten ti minutter lang video sit syn på sagen.

Citat:
Men hvad kan en kommune stille op, når borgere bruger internettet som angrebsvåben? Når voldsomme angreb på navngivne kommunalt ansatte bliver offentliggjort og ligger frit fremme?
http://www.tv2east.dk/article?id=29238

Indslag kan ses her:


Citat:
På nettet i kamp mod kommunen (03:34)
På hjemmesiden YouTube fortæller en mor fra Lolland om, hvordan hendes barn er blevet tvangsfjernet. Kommunens medarbejdere føler sig hængt ud
http://www.tv2regionerne.dk/reg2005/?r=3

Asbjørn Poulsen, der udtaler sig på klippet, kan findes her:

http://supersocial.dk/om/

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield

Sidst redigeret af zuza; 22-07-2008 kl. 13:47. Årsag: tilføjet Asbjørn
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-07-2008, 13:47   #78
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
TAK

buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-07-2008, 13:54   #79
Pyt
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Indlæg: 267
Styrke: 18
Pyt er ny på vejen
I er alt for hurtige

Citat:
Hej pyt du har helt ret i at det er en intressant problematik ..

Jeg kan desværre ikke få linkene til at virke kan du ?
Zuza var meget hurtigere end mig

Nu skal jeg passe på, ikke at lave tråd kapring og tage fockus fra Psykiater Eva blach.

Men i ytringsfrihedes og i brugernes / k10 interesse mener jeg at det er vigtig, at få denne sag fulgt til dørs- ..

Jeg vil følge sagen nøje, og hvis der skulle blive tale om en indsamling for at kunne få spørgsmålet afklaret hos en advokat, er jeg villigt at se på den del også.
Pyt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-07-2008, 14:07   #80
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Pyt jeg skriger på web og ser om jeg kan rive ham ud af tour de france tågen om et par timer, så kan det være at vi kan lave en ny tråd om ytringsfrihed på hjemmesider i stedet for sådan at Eva Blach kan beholde sin tråd her og følge med

sad og læste dine link og så slog det mig der står

Citat:
Både enkeltpersoner og organisationer, der er krænkede, kan rejse sag. I en organisation, f.eks. myndighed, virksomhed eller forening, må beslutning om sagsanlæg træffes af den kompetente ledelse.

Kan vi hvis K10 er en forening lave en sag mod myndigheder, psykiater, filosoffer osv , der ynder at komme med direkte forkerte oplysninger om marginaliseret grupper og på den måde få vendt store befolkningsgrupper mod dem , anlægge en sag om injurier ??

hvad med sådanne som fibroforeningen der i dag kan tilbage vise udtaler og dokumentere at de ikke holder,. kan de lægge sag an mod vedkommen der kommer med disse udtaler ??

(det passer jo ikke hvad man siger at fib er en psyksik sygdom ) kig evt her
http://www.fibromyalgi.dk/index.php?page=nyheder

PS jeg har nu lavet en tråd hvor vi kan fortsætte debatten om ytringsfrihed og hjemmesider, sådan at det der ikke omhandler Eva Blach bedes postes derover http://www.k10.dk/showthread.php?p=33009#post33009

evt svar til dette indlæg bedes postes i denne tråd http://www.k10.dk/showthread.php?p=33009#post33009
  Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Eva Blach er ikke længere ansat som psykiater på Psykiatrisk Afdeling i Vejle. gunvor Politik og Samfund 6 09-09-2013 11:05
hjææælp eva blach venstrehånd Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 17 30-05-2012 07:25
Psykiater Eva Blach nægter bisidder adgang! kurttrold Politik og Samfund 28 15-03-2011 20:23
hvordan undgår jeg Eva Blach og de andre skurke? kurttrold Dit og Dat 14 18-05-2009 10:30




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension