K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-12-2012, 23:33   #1
havmanden60
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 27-12 2011
Indlæg: 295
Styrke: 13
havmanden60 er ny på vejen
året 2012

som dronningen ville sige -- nu rinder året ud -- ja og---det har været er slemt år -- for os -- jeg ku ikke arbejde mere pga ryggen -- nå for samfundet --ingen merudgift-- er på efterløn -- men min kone søgte pension -- ja og fik det - er lidt ked af det -- og andre brugere også ? - men det er måske kun nogle mdr -- og hvis det er forbudt - ifølge andre - brugere så må jeg betale tilbage -- længere er den ikke -- der har også været spurt om dem der er afklaret - ikke ku bidrage her med -- viden -- men tro mig - syge mennesker -- der måske bliver tilsvinet -- nej det forstår jeg godt -- prøv at se en holdning -- kan du ta lidt flex -- evt -- eller en udannelse - er sykisk syg-- jamen du må ku-- det er her også den holdning at vi nasser -- og der er mange der kommer ind og sviner os til --- det er meget hårdt--- selv om web gør sit bedste -- så ser man aligevel at gode brugere venter til de frembrusende er færdig-- jeg vil nok ikke bruge - det her så meget - før at mor er væk -- så kan det være jeg er på igen -- men det er sku hårdt det her nå men må -- alle gode mennesker herinde ha en rigtig god nytår fra mor- og mig -- ikke de onde
havmanden60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-12-2012, 23:50   #2
Birkes-musen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Birkes-musens avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-03 2011
Lokation: Muse-by
Indlæg: 175
Styrke: 14
Birkes-musen er ny på vejen
Også godt nytår til dig og din mor Havmand60.
Mange hilsner fra Birkes-musen
Birkes-musen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-12-2012, 23:55   #3
havmanden60
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 27-12 2011
Indlæg: 295
Styrke: 13
havmanden60 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Birkes-musen Se meddelelser
Også godt nytår til dig og din mor Havmand60.
Mange hilsner fra Birkes-musen
tak birkemus -- det er vores børns mor -- min kone - ja- ja jeg udrrykker mig som en gammel krimi -hi men tak også godt nytår -- ka være vi skrives imorgen hygge
havmanden60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-01-2013, 17:20   #4
joka
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
jokas avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-12 2011
Lokation: Herlev
Alder: 67
Indlæg: 314
Styrke: 13
joka er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af havmanden60 Se meddelelser
som dronningen ville sige -- nu rinder året ud -- ja og---det har været er slemt år -- for os -- jeg ku ikke arbejde mere pga ryggen -- nå for samfundet --ingen merudgift-- er på efterløn -- men min kone søgte pension -- ja og fik det - er lidt ked af det -- og andre brugere også ? - men det er måske kun nogle mdr -- og hvis det er forbudt - ifølge andre - brugere så må jeg betale tilbage -- længere er den ikke -- der har også været spurt om dem der er afklaret - ikke ku bidrage her med -- viden -- men tro mig - syge mennesker -- der måske bliver tilsvinet -- nej det forstår jeg godt -- prøv at se en holdning -- kan du ta lidt flex -- evt -- eller en udannelse - er sykisk syg-- jamen du må ku-- det er her også den holdning at vi nasser -- og der er mange der kommer ind og sviner os til --- det er meget hårdt--- selv om web gør sit bedste -- så ser man aligevel at gode brugere venter til de frembrusende er færdig-- jeg vil nok ikke bruge - det her så meget - før at mor er væk -- så kan det være jeg er på igen -- men det er sku hårdt det her nå men må -- alle gode mennesker herinde ha en rigtig god nytår fra mor- og mig -- ikke de onde

Herfra skal også lyde et rigtigt godt nytår til dig og din frue. Håber i får et godt pensionsliv nu, i fortjener det.

Desværre er der mange der er hurtige til at fordømme andre, det er sørgeligt, men håber bare at de ikke ved bedre.

Mange til jer.

Karin
__________________
Ftp fra 01.03.2012
joka er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Året da fællesskabet smuldrede Abraxus Politik og Samfund 15 17-12-2012 23:15
Familie modtager 100 mio om året i kontanthjælp supersus Politik og Samfund 7 13-09-2012 08:45
pension fra april ? partners indtægt hele året ? henningv Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 06-02-2012 09:48
Fra ftp til fp i løbet at året + Boligydelse/sikring @PerChr Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 17-01-2008 06:45




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:38.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension