K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Principielle afgørelser fra Ankestyrelsen > Nyt om loven > Nyt fra Ankestyrelsen

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-01-2013, 10:16   #11
HvadNuLilleDu
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-03 2012
Indlæg: 115
Styrke: 13
HvadNuLilleDu er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Der er egentlig ikke noget i artiklen der får mit *** i kog - det er bedre scooteren går til en der virkelig har behov for den. Og ham der havde scooteren fik jo 3 måneder til at bevise at den ville blive brugt - det blev den så ikke, så fair nok den blev afhentet.

Så kan man så diskuterer om hvor vidt en hjælper skal anmelde den slags, og give bolden op til, om de så skal anmelde andre ting også.....OG, om de rent faktisk også fungerer som ekstra øjne generelt.
Borgeren er åbenbart ikke voksen nok til selv at meddele han ikke bruger den så syntes jeg det er helt fint hans hjælper gør det, hjælperen skal vel også melde tilbage til komunen at borgren er blevet dårligere og måske har brug for mere hjælp eller anden hjælp.
HvadNuLilleDu er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-01-2013, 11:37   #12
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja, bare det bliver brugt på dén måde!, men der er desværre flere eksempler på, at folk har fået frataget retten til fx rengøring og meget andet, fordi hjælperen har vurderet at borgeren kunne gå meget rundt i hjemmet - de fleste sager var uberettiget, og borgeren fik hjælpen tilbage.....

Så engang i mellem kammer de også over, desværre.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ressourceforløb - til gavn for borgeren eller ej? Gekko Alt det andet 15 16-02-2013 22:26
Skal jeg selv kontakte kommunen? Jasmina Alt det andet 11 28-02-2012 09:55
har nu klaget over stoppet boligsikring.. maja-bell Alt det andet 3 17-07-2011 12:02
Bryd loven og få borgeren i job zuza Skal kommuner ikke overholde loven? 6 14-11-2009 16:03
Kommunen kom og hentede førtidspensionist el-scooter Webmaster K10 Nyheder 0 18-09-2009 08:40




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:35.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension