K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-03-2010, 11:09   #111
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Hejsa igen kære Nille

Jeg var ikke klar over at du har tilknyttet en kontaktperson; men kan så inderlig godt forstå at du har det skidt med ikke længere at have denne gode hjælp fra hende.

Har du så fået lovning på en anden kontaktperson til at hjælpe dig?

Jeg var jo socialpædagog, før jeg blev førtidspensionist og har derfor læst en del om for tidligt fødte børn, og ved hvor svært det kan være med senfølger osv. Du skal også regne med at mange ikke aner en dyt om de problemer du slås med på grund af din for tidlige fødsel og at din sagsbehandler heller ikke aner en skid og derfor ikke forstår hvad det er, hun har med at gøre.

Tidsånden er i øjeblikket at det er nærmest forbudt at give unge mennesker førtidspension, og det er den du er offer for og at du skal så meget igennem som du slet ikke kan tåle

Jeg sætter lige et par link som du måske kan printe ud og smide i hovedet på din sagsbehandler og som andre der følger din sag måske kunne have glæde af at læse http://www.fortidligt.dk/artikel.aspx?aid=59 og http://www.fortidligt.dk/artikel.aspx?aid=60

Hvis der ikke snart sker noget godt for dig, Nille, så synes jeg du skal søge om førtidspension efter § 17 på det foreliggende dokumentationsgrundlag, så der kommer friske øjne på din sag, for du ender sq da med at blive systeminvalid, hvis du helle tiden skal trækkes rundt i manegen i det kommunale cirkus

Jeg ved jo ikke om du har kontakt med de foreninger der er kommet frem de senere år, så jeg sætter lige et link til hvis du ikke kender til det http://www.praematur.dk/

De varmeste hilsner fra Hyanna
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-03-2010, 15:03   #112
nille60
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 42
Indlæg: 649
Styrke: 15
nille60 er ny på vejen
hejsa tak for linkende dem kender jeg godt og dem har min kontakt person også fået de artikler men mange tak til dig alligevel. Jo jeg får skam en ny kontakt person det er lovet mig og min nuværende laver et overdragelses møde sammen med mig til den nye men indtil der findes en ny har jeg heldigvis hende her endnu og min sag er kommet så langt nu at den ligger mellem flex og pension og ikke på fuldtid som de først lade ud med men vi er nået frem til max 8 timer ugenligt med en ugedag fri gerne om onsdagen, som det køre nu. men min sagsbehandler snakker jo så om om jeg ikke kan komme op på de 12½ time om ugen pga flex men det kan jeg så ikke. Så håber da de snart finder ud af hvordan og hvorledes.
nille60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-03-2010, 13:41   #113
nille60
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 42
Indlæg: 649
Styrke: 15
nille60 er ny på vejen
hejsa så fik man rettet sin RP til og fik at vide at i følge denne ligger jeg til pension med skånejob men kan RP godt ligge til grundlag for det, skal der ikke flere papir til har også min vurdering fra arbejdsprøvning selvfølgelig men kan RP godt bare bruge alene til pension eller hvordan hænder det hele lige sammen ?
nille60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-03-2010, 15:17   #114
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af nille60 Se meddelelser
hejsa så fik man rettet sin RP til og fik at vide at i følge denne ligger jeg til pension med skånejob men kan RP godt ligge til grundlag for det, skal der ikke flere papir til har også min vurdering fra arbejdsprøvning selvfølgelig men kan RP godt bare bruge alene til pension eller hvordan hænder det hele lige sammen ?
Den konklusion har vi set længe, så det er fint nok.

Din RP er den beskrivelse af hvad læger og din arbejdsprøvninger viser.
så alt er samlet i den RP og når deres konklusion er pension med skånejob.
er det med baggrund i din RP og alså hvad læger og alle dine arbejdsprøvninger viser.
foresat held og lykke med din sag.
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-03-2010, 21:12   #115
nille60
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 42
Indlæg: 649
Styrke: 15
nille60 er ny på vejen
hejsa er godt nok nervøs for man de visiterer mig til flex men kan ikke arbejde de 12½ time pr uge hvis det skal svarer sig med hensyn til det med hvad arbejdsgiver skal betale, er det ikke sådan. det er ulideligt at vente sådan, skal til lægen den 19 april for at høre hvad han vil råde dem til også med henblik på henvising til psykologisk speciel læge erklæing men min RP ligger til pension med skånejob, fik jeg også at vide idag, er kun 28 men når man ikke kan holde til et job har det jo ikke noget med alderen at gøre vel ?
nille60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
hvor længe går der? Sascha86 Alt det andet 8 13-05-2013 21:44
Hvor længe... BRANDO Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 20 19-07-2010 20:14
Hvor længe? Chin Spørgsmål ang fleksjob 2 09-02-2010 16:24
Hvor længe. jose Nyttigt at vide for Førtidspensionister 11 14-05-2009 17:05
Hvor længe malleaa Jeg er kommet i praktik. 10 05-12-2007 10:08




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:09.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension