K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-01-2013, 20:17   #11
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nej det er der jo heller ikke nogen grund til....selv om man selvfølgelig gerne vil have en afgørelse så man ved hvad man kan regne med...

Det eneste det ser ud til at der mangler i din sag....ja det er at de skal finde den dato hvor din sag skal op på...og så snart de har fundet den...ja så vil du få besked om datoen for det møde du skal tilbydes...

Men personligt ville jeg nu alligevel lige skrive til dem og høre om der skulle være gået noget galt...

Gør du det skriftligt og lige får en kvittering på at du har afleveret det....ja så har du jo selv gjort alt du kan....også i tilfælde af at der er sket en fejl...og det er jo set før at disse forkommer...

Lav evt to kopier af det brev du aflevere så de bare kan kvittere på den ene af dem...

Jeg ved godt at du skriver at du har en god sagsbehandler....men der er nu intet der kan slå dokumentation...og man vil takke sig selv senere...hvis man får brug for den...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-01-2013, 20:35   #12
Aarhus
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2013
Indlæg: 30
Styrke: 12
Aarhus er ny på vejen
Webmaster: Du har ret, min sagsbehandler sørger også altid for, at jeg får ALT på skrift.

God ide med to breve, men hvor skal jeg aflevere det henne? Der hvor brevet fra pensionsnævnet kommer fra? Jeg er ikke så mobil, så der er svært for mig at komme ret meget rundt.
Aarhus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-01-2013, 21:04   #13
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det er lige meget om du selv aflevere det eller en du måske kan få til lige at gøre det...det betyder ikke noget hvem det er så længe de lige får den kvittering..

Det nemmeste er at aflevere det i borgerservice...ved skranken...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-04-2013, 16:32   #14
Aarhus
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2013
Indlæg: 30
Styrke: 12
Aarhus er ny på vejen
Så har jeg fået at vide, at jeg er tilkendt førtidspension med tilbagevirkende kraft fra den 1. marts. Det er med kontrol om 3 år, har fået forklaret at det "blot" betyder, at hvis jeg har det som nu eller værre, bliver den gjort permanent, hvis jeg har det bedre, skal der selvfølgelig ses på andre tiltag.

Er meget glad og lettet
Skal så til at finde ud af, hvad min pensionsselskab skal have af oplysninger, men det går da forhåbentligt glat.
Aarhus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-04-2013, 16:48   #15
søsser98
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-02 2012
Lokation: jylland
Indlæg: 542
Styrke: 13
søsser98 er ny på vejen
Tillykke med det Aarhus så nåede du ingengang at blive indkaldt til møde personligt som du havde ønsket men godt den gik igennem uden
søsser98 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-04-2013, 17:27   #16
Aarhus
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2013
Indlæg: 30
Styrke: 12
Aarhus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af søsser98 Se meddelelser
Tillykke med det Aarhus så nåede du ingengang at blive indkaldt til møde personligt som du havde ønsket men godt den gik igennem uden
Tak
Nej, det gjorde jeg ikke, men det var også noget af en rutschebanetur de sidste 14 dage. Først ringede SB og sagde, at de ville indstille til afslag, jeg ringede tilbage en halv time efter og stillede ? ved begrundelsen. Sagen blev så sat i bero til lægekonsulent kunne ringe mig op og forklare en uge senere. Ved denne telefonsamtale startede SB med at sige, at hun var meget i tvivl og ville vende sagen med sin leder, så der ville indtil videre ikke ske yderligere i sagen. Efter en uge blev jeg ringet op, at jeg var indstillet til godkendelse, og at den ville gå igennem uden problemer. Kan kun sige at jeg har været yderst tilfreds for de SB'ere jeg har stødt på.
Aarhus er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvorfor hører vi kun om efterlønsreformen ??? Multe Politik og Samfund 16 17-11-2011 20:13
mon dette emne hører til her ???? ace dk Alt det andet 5 29-12-2009 14:53
hører gerne gode råd om dårlig behandling bobo Alt det andet 3 24-07-2009 18:01
Vil lige hører Randers_nø Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 11 07-05-2009 14:31
Bendtsen hører du hvad jeg siger? - Lad mig blive noget! Peacock Dit og Dat 4 01-11-2007 13:44




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:22.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension