K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-02-2012, 20:16   #1
JP2610
Elsker at være her på K10
 
JP2610s avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-01 2012
Lokation: Rødovre
Indlæg: 56
Styrke: 13
JP2610 er ny på vejen
Thumbs up Som at vinde i Lotteriet...

Kære alle K10´ere..

Jeg synes lige jeg vil dele min glæde med jer.
Blev godkendt til fleks 12. januar i år og har netop i dag fået afvide jeg kan starte i fleksjob pr. 1. marts. Var til samtale sidste uge, og vupti, nu skal jeg begynde på mit nye arbejderliv 15 timer om ugen, 5 min. på cykel fra min bopæl. JEG GLÆDER MIG HEEEELT VILDT!

Det kan ikke beskrives med ord hvilken lettelse det har været at få min afgørelse efter knap 4 år i systemet. Og nu, at heldet er med mig efter den første samtale... det er næsten ikke til at tro, må knibe mig i armen.. men jeg ER vågen, så den er altså god nok

Ville bare dele min glædelige nyhed med jer, håber i får en dejlig aften rundt om i de små hjem
JP2610
JP2610 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-02-2012, 20:21   #2
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
FEDT FEDT FEDT TILLYKKE

Er det et decideret fleksjob, du har søgt?
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-02-2012, 20:30   #3
Mulle11
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2011
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 101
Styrke: 13
Mulle11 er ny på vejen
Hej JP2610

Wauuu hvor må det være en "fed" fornemmelse du sidder med lige nu. STORT tillykke med dit fleksjob og rigtig meget held og lykke med det
Mulle11 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-02-2012, 20:32   #4
Bobbi
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 14-07 2011
Indlæg: 172
Styrke: 13
Bobbi er ny på vejen
Hej

Et STORT tillykke hvad skal du lave ??

Mvh Bobbi
Bobbi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-02-2012, 20:42   #5
JP2610
Elsker at være her på K10
 
JP2610s avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-01 2012
Lokation: Rødovre
Indlæg: 56
Styrke: 13
JP2610 er ny på vejen
Jeg skal arbejde som sekretær. Jeg skal indgå i et team af sekretærer i husets adminitration. Jeg har været så heldig at blive ringet op af min nye kommende chef, om jeg ville komme til samtale. Han havde hørt så meget godt om min fra min chef hvor jeg var i arbejdsprøvning i sensommeren, og den vej fået mit navn og tlf.nummer.
Så jeg har faktisk fået det lige som jeg gerne vil have det, mødetid, arb.tid osv. og kemien var helt i top, så jeg glæder mig til at bruge den rest af alle de bolde jeg engang kunne have i luften på én gang... dem deler jeg nu op og nøjes med nogle stk af gangen... men jeg tror på det... det bliver fantastisk at komme ud og få kollegaer igen, og få en i n d k o m s t... Jeg er i hvert fald spændt... og super super heldig
JP2610 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-02-2012, 20:45   #6
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af JP2610 Se meddelelser
Jeg skal arbejde som sekretær. Jeg skal indgå i et team af sekretærer i husets adminitration. Jeg har været så heldig at blive ringet op af min nye kommende chef, om jeg ville komme til samtale. Han havde hørt så meget godt om min fra min chef hvor jeg var i arbejdsprøvning i sensommeren, og den vej fået mit navn og tlf.nummer.
Så jeg har faktisk fået det lige som jeg gerne vil have det, mødetid, arb.tid osv. og kemien var helt i top, så jeg glæder mig til at bruge den rest af alle de bolde jeg engang kunne have i luften på én gang... dem deler jeg nu op og nøjes med nogle stk af gangen... men jeg tror på det... det bliver fantastisk at komme ud og få kollegaer igen, og få en i n d k o m s t... Jeg er i hvert fald spændt... og super super heldig
Hvor er det dog bare herligt, kan godt forstå din glæde!
Får du så nogle isolerede opgaver, som du skal varetage?
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-02-2012, 20:50   #7
Bobbi
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 14-07 2011
Indlæg: 172
Styrke: 13
Bobbi er ny på vejen
Ja det er da som at vinde i lotto, jeg fik tilkendt flex i går så nu er jeg også arbejdsøgende igen glæder mig også til at få kollegaer

Mvh Bobbi
Bobbi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-02-2012, 20:51   #8
JP2610
Elsker at være her på K10
 
JP2610s avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-01 2012
Lokation: Rødovre
Indlæg: 56
Styrke: 13
JP2610 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mumrik Se meddelelser
Hvor er det dog bare herligt, kan godt forstå din glæde!
Får du så nogle isolerede opgaver, som du skal varetage?
Ja, de snakkede om at jeg (når jeg er faldet lidt til de alm. sekr.opgaver) kan blive ansvarlig for rettelser på firmaets hj.side.. så det bliver vildt spændende, det har jeg ikke prøvet før, men vil meget gerne lære det...

Ja, jeg kan næsten ikke få armene ned af glæde Det er længe siden jeg har haft den følelse og tro på fremtiden...

Tak for jeres Tillykker
JP2610 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-02-2012, 20:52   #9
JP2610
Elsker at være her på K10
 
JP2610s avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-01 2012
Lokation: Rødovre
Indlæg: 56
Styrke: 13
JP2610 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Bobbi Se meddelelser
Ja det er da som at vinde i lotto, jeg fik tilkendt flex i går så nu er jeg også arbejdsøgende igen glæder mig også til at få kollegaer

Mvh Bobbi
STORT TILLYKKE med godkendelsen Så kan du få lidt ro på.. og forhåbentlig snart finde dig et fleksjob.. pøj pøj med det...
JP2610 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-02-2012, 21:07   #10
§ABC
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2012
Indlæg: 316
Styrke: 13
§ABC er ny på vejen
Tillykke !

Ikke for at hælde skår i glæden, men bare et råd med på vejen, nu hvor det er dit første fleksjob.

Du bliver nødt til at have et opmærksomhedspunkt der heder jalousi fra kollegaer.
Men det er sikkert allerede noget du også har talt med din jobkonsulent om.
§ABC er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvad kan man vinde ved at få løntilskud?? Og er det overhovedet muligt? hboegelund Alt det andet 7 15-10-2012 17:43
Meget at vinde ved at behandle ADHD Webmaster K10 Nyheder 0 30-03-2010 15:30




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:42.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension