K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-05-2009, 18:29   #1
perlesuk
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 10-05 2009
Lokation: Nordsjælland
Indlæg: 3
Styrke: 0
perlesuk er ny på vejen
kasteboldt

Hej jeg er ny her men har været inde og læse om de problemer der er i forbindelse med at søge førtidspension og kan se at jeg ikke er alene om at have mange problemer.Ved ikke om der er andre der har prøvet at få besked på at nu er man indstillet og så er man ikke indstillet og igen får afvide at nu er man indstillet og den vil gå til socialforvaltningen... Men men nixen igen kasteboldt i systemet og man føler sig ikke godt tilpas med den måde man bliver behandlet på. Lige nu afventer jeg at der kommer afgørelse fra beskæftigelsenævnet så det bliver lidt spændene.. Men er også en af de uheldige der har haft Jens Bang som lægekonsulent på min sag og øv siger jeg bare det er ikke en rar mand at stifte bekendtskab med.
perlesuk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-05-2009, 18:41   #2
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Perlesuk,

Er det under §17 eller §18 du søger ?. Socialforvaltningen er det dem der også kaldes visitations teamet ?

Åhh jeg glæder mig ikke til at jeg når til lægekonsulenten som vidst nok er næste stop, det er vel ham der vurdere udfra papirerne, arbejdsevne vurdering og special læge erklæring, hvor syg man er ? Min sagsbehandler er dog på min side så jeg krydser fingre. Hvor lang tid har din sag været undervejs ?
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-05-2009, 20:17   #3
perlesuk
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 10-05 2009
Lokation: Nordsjælland
Indlæg: 3
Styrke: 0
perlesuk er ny på vejen
det er paragraf 18 og jeg har bare kæmpet i næsten 5 år og jo socialforvaltningen er der de bestemmer hvad man skal i fremtiden
perlesuk er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension