K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-09-2010, 22:46   #51
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
ved hvad jeg kan vil osv prob er bare fidne flexjobbet igen vred det er kun alt det total værdigløs aktiveringm an kommer ud i og ofc komunen når de kan lyve og slippe afsted med det det er som kun det er jeg vred over men syg kun 2 trafik uheld bræk i ryg direkte lesioner på hele venstre knæ operation i knæ 5 gane det var den korte version

og det der er bedst til at hjælpe mig er mig selv for kender min krop begrænsinger osv :P
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-11-2010, 23:43   #52
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
normalt når komunen finde osv et flexjob eller rettere muligt flexjob så er det 14 dage til 1 md prøvetid men fidnerm an det selv og aftaler med arbejdsskiveren så kan man slippe for at arbejde gratis ik ? skulle ikke undrem ig de ville presse på for 1 md gratis komunen

og da den aktiverign jeg er i er huld i hoved og sådan set ulovigt men skal træde varsomt ligept jeg er en jaget dyr ligept meningen med aktiverign er at komme tættere på arbejde ikke rende og gemme sig og leje gemme leg med sig selv eller bruge 1 time + på at lave en salat du kan lave på 10 min

Sidst redigeret af superkok; 03-11-2010 kl. 23:50.
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
hvilken ydelse får man på flexjob gitte kirk Spørgsmål ang fleksjob 14 21-06-2011 16:09
ledighed ydelse/ferie penge superkok Spørgsmål ang fleksjob 23 10-04-2010 16:59
flexjob - særlig ydelse -starthjælp dobar Spørgsmål ang fleksjob 27 24-11-2009 14:56
Flexjob / flex ydelse abelone Spørgsmål ang fleksjob 1 09-06-2009 19:45




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:27.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension