K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-02-2011, 08:39   #81
Hobbitten
Hvor skulle jeg ellers være
 
Hobbittens avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-02 2007
Lokation: København
Indlæg: 111
Styrke: 18
Hobbitten er ny på vejen
I forbindelse med min sagsbehandlers konklusion har jeg bedt om at få følgende kommentar tilføjet:

Citat:
"Jeg forstår stadig ikke hvordan man kan basere konklusionen på en gammel statusattest dateret 08-11-2010 samt citere fra selvsamme statusattest i konklusionen, når der forefindes en ny statusattest fra psykiater XXXX XXXXXXX dateret d. 16.02.2011"?
Jeg ved dog ikke om det nytter noget....Københavns Kommune har åbenbart deres egne regler.....
Hobbitten er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-02-2011, 19:36   #82
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Kære Hobitten!

...har netop læst hele din tråd, pyha!

Lige et par tillægsspørgsmål:

Fik du diagnosen ADHD?

Har du anket Beskæftigelsesankenævnets medhold til kommune?

Netop nu er jeg også i kløerne på inkompetente sagsbehandlere og en afdelingsleder i JSV i Baldersgade (som du er jeg flexjobbevilliget i 2004, sygemeldt siden da, søgt førtidspension 2005, afslag på at ville behandle førtidspensionsansøgning i 2010, nu pålagt revurdering af flexbevilling i CAB (center for afklaring og beskæftigelse)).

Jeg vil gerne udveksle navne med dig (visitationteam, JSV osv.). Send venligst privat besked, hvis du har interesse i det.

Fuldstændig dybt godnat af din SB i JSV at konkludere på ældre lægelige udtalelser...

Godt, at du lige nu har det lyspunkt, at du omsider blev tilkendt ledighedsydelse :-)
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-02-2011, 08:17   #83
Hobbitten
Hvor skulle jeg ellers være
 
Hobbittens avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-02 2007
Lokation: København
Indlæg: 111
Styrke: 18
Hobbitten er ny på vejen
Hej Carmen.

Ja, jeg har fået diagnosen ADHD (oveni diagnosen kronisk depression med angst). Jeg har prøvet afprøvet Ritalin, som jeg måtte stoppe med, da det forværrede min depression ret meget. Prøvede også Strattera, som ikke hjalp, men som jeg fik store bivirkninger af, så jeg får kun medicin for min depression og ingen medicin for min ADHD.

Ja, jeg ankede BAN medhold til kommunen men fik ikke medhold.

Puha, er ikke glad for JSV, Baldersgade, sender dig en PB!
Hobbitten er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-02-2011, 19:56   #84
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hobbitten Se meddelelser
Hej Carmen.

Ja, jeg har fået diagnosen ADHD (oveni diagnosen kronisk depression med angst). Jeg har prøvet afprøvet Ritalin, som jeg måtte stoppe med, da det forværrede min depression ret meget. Prøvede også Strattera, som ikke hjalp, men som jeg fik store bivirkninger af, så jeg får kun medicin for min depression og ingen medicin for min ADHD.

Okay, skulle så mene at det var endnu "en sten på vægten" mod førtidspension...

Ja, jeg ankede BAN medhold til kommunen men fik ikke medhold.

Det vil så sige, at din sag nu er i ANKESTYRELSEN!

Puha, er ikke glad for JSV, Baldersgade, sender dig en PB!

Mange tak for din PB, som jeg netop har besvaret med en del NAVNE, som evt. vil blive offentliggjort i anden sammenhæng, afhængig af hvad vi borgere i hovedstaden får udtænkt i fælles flok, for at få vores sager afsluttet lovmedholdeligt!
Sammen må vi holde ud, hænge på :-)
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-02-2011, 21:36   #85
Hobbitten
Hvor skulle jeg ellers være
 
Hobbittens avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-02 2007
Lokation: København
Indlæg: 111
Styrke: 18
Hobbitten er ny på vejen
Jeg husker ikke så godt, desværre, men nej, min sag ligger ikke hos Ankestyrelsen, der har den været forbi, og de gav mig heller ikke medhold (som du ved er det jo chefen for visitationsteamet og hans udlæggelse af éns sag, som dem i Ankestyrelsen baserer deres afgørelse på og som både du og jeg ved er han jo fænomenal til at fordreje tingene så det falder ud til kommunens fordel....også selvom det faktisk betyder, at afgørelsen er baseret på en løgn)

Og ja, jeg er helt med på at finde på noget i fællesskab!
Hobbitten er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Jobcenter København: liste over sagsbehandlere, læger, mm. man skal undgå. Lotte68 Skal kommuner ikke overholde loven? 186 03-01-2018 18:17
De sylter min klage Contanie Politik og Samfund 11 21-06-2013 14:48
Hjælp til Brev fra Jobcenter København Baldersgade nr. 2 Kio Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 25 30-12-2011 00:04
Hjælp til Brev fra Jobcenter København Baldersgade. Kio Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 21 19-12-2011 11:56
Jobcenter København gennemgår 600 sygedagpengesager buster Politik og Samfund 1 19-11-2010 21:41




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:01.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension