K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-01-2010, 20:48   #41
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af mugge Se meddelelser

Søgte forresten efter §17 på foreliggende i december, så de skal svare mig ultimo begyndelsen af marts, ellers agter jeg at anke øjeblikkeligt. Nogen der kender en god advokat?
Hvis du ikke har fået besked om at den er gået videre til pensionsudvalget (som her i byen hedder pensionsteamet) senest 3 uger efter at du har afleveret din ansøgning (fik du en kvittering?) synes jeg du skal smide den her i hovedet på dem:

http://www.ast.dk/afgoerelser/princi.../P-006-07.aspx

Held og lykke
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2010, 22:35   #42
rose
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2008
Indlæg: 283
Styrke: 16
rose er ny på vejen
Min søn efter 35 år blev sendt til en speciallæge grundet hans ADHD. Ingen behandlingstilbud til min søn eller arbejdsprøvning sagde psykiateren.
Men en pension.
Jeg ved ikke lige hvem han var, men undersøger det, men her i København.
Han var rigtig god sagde min søn og det er første gang jeg har hørt ham udtale det. De havde en god dialog og han følte sig tryg.
Så jeg vender tilbage med hans navn.
rose er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2010, 22:46   #43
mugge
Hvor skulle jeg ellers være
 
mugges avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-03 2008
Indlæg: 187
Styrke: 17
mugge er ny på vejen
Rose - tak skal du ha' jeg venter spændt på hans navn.

Trold - Har fået brevet fra pensionsteamet om at de er påbegyndt sagen og der vil gå 3 mdr. ellers vil jeg blive meddelt. Men efter den kødhakker jeg har været igennem accepterer jeg overhovedet ikke et afslag. Sagen er rigeligt belyst og trækken i langdrag vil kun forværre min tilstand, hvilket både Henrik Day (kommunens udsendte psyk) og 2 andre psyk læger har udtalt. Den ene er også overlæge på riget.

Henrik Day har forresten diagnosticeret mig med paranoid skizofreni, og emotinelt ude af kontrol - voldelig udadreagerende, så at få mig i job eller arb.prøv er ren sciencefiction fra kommunens side.
Medmindre jeg skal arbejde fra en gummicelle.

Jeg får dagligt anti-psykotisk medicin og er svingsdørs-patient på psyk på riget - jeg er både farlig for mine omgivelser og mig selv. Desuden er der vist en lov om at de ikke mere må sylte folk uendeligt på kontanthjælp. Der SKAL falde en afgørelse - enten flex alm job eller FTP. Derfor venter jeg på afgørelsen og HVIS det er et afslag, så går jeg rettens vej - hvilket jeg faktisk burde have gjort allerede for 3 år siden.

Redigerer lige i brevet igen. I må have tålmodighed med mine svar, da jeg sjældent er så klar som jeg er idag. Men i det her forum regner jeg med at møde en del mere forståelse end jeg gør i den alm daglidag hvor folk ikke kender til sindslidelsr...



Men tak for hjælpen allesammen.

Sidst redigeret af mugge; 08-01-2010 kl. 23:00.
mugge er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2010, 22:57   #44
rose
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2008
Indlæg: 283
Styrke: 16
rose er ny på vejen
Hej Mugge
Du lyder fuldstændig som min søn. Ikke småting han også har været igennem.
Jeg vender hurtigst muligt tilbage med den psykiaters navn.
En lettet mor og der er på tide at han min søn får ro. Han har været fulgt op på de sidste 5 år og kommunen har forlangt det ene og det andet. Han kunne til sidst ikke håndtere det og er blevet nægtet forbud på kommunen, eller rettere man har fundet en der kan håndtere hans impulser og de møder min søn ude i byen. Min søn kan ikke mere og han nægter at gå i arbejdsprøvning, tage medicin da han fungere i hans eget tempo. Men han kan ikke påtage sig et almindeligt job bare en dag.
Da min søn kom fra denne psykiater kom han direkte til mig, han satte sig ned og sagde at der var en der forstod ham og havde indstillet ham til pension uden yderligere behandlingstilbud. Der var et lettelses suk og jeg håber at hans pension går igennem uden problemer.

JEG HÅBER FOR DIG AT DET VIL GÅ DIG PÅ SAMME MÅDE!...
rose er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2010, 23:06   #45
mugge
Hvor skulle jeg ellers være
 
mugges avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-03 2008
Indlæg: 187
Styrke: 17
mugge er ny på vejen
Hej Rose - Håber sgu også det går igennem for din søn. Og godt at han tør sige fra, for det er vigtigt overfor disse svinske skrankepaver som bare er fuld af undskyldninger. Har ikke andet end dybt had overfor dem, specielt dem der undskylder med at det ikke er deres fejl, men systemet/loven/deres boss eller andre udflugter. Jeg holder ikke til det længere og mit hovede er ved at sprænges så meget arrigskab har jeg i kroppen.

Rose - du kan læse mere om min sag - på dete link:

http://www.k10.dk/showthread.php?t=4495

Og så kan du evt. læse i begyndelsen af denne tråd, så du har et indblik i min sag, hvis du vil, men den ligner nok meget godt din egen søns. Der er vist nok nogle af mine indlæg der er fjernet da jeg truede nogle af kommunens folk ved navn nævnelse med mord og andet godt.
Du kan evt rette henvendelse til webmaster som er meget flink, jeg har ikke noget imod det personligt da jeg efterhånden er ligeglad. Det blev jeg efter at jeg havde været tvangsindlagt på den psykiatriske afdeling. Jeg er ikke bange for dem mere på kommunen og jeg lægger mig ikke på maven for at sleske mere. Det er 100% sikkert!!!!

Sidst redigeret af mugge; 08-01-2010 kl. 23:14.
mugge er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2010, 23:31   #46
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af mugge Se meddelelser

Der SKAL falde en afgørelse - enten flex alm job eller FTP. Derfor venter jeg på afgørelsen og HVIS det er et afslag, så går jeg rettens vej
HVIS du skulle få et afslag skal du starte med at anke den, der skal følge en ankevejledning med, så er det andre øjne der ser på sagen.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-01-2010, 00:05   #47
mugge
Hvor skulle jeg ellers være
 
mugges avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-03 2008
Indlæg: 187
Styrke: 17
mugge er ny på vejen
Ja Trold, det er jeg udemærket klar over. Hvis du læser hele tråden og evt. linket jeg vedlagde i min sidste skivelse, så kan du se at det ikke er første gang jeg anker. Men sidste gang bestemte ankenævnet at der ikke var basis for præcendens. Da de åbenbart har tænkt sig at smide karnovs lovsamling og tilhørende jargon i hovedet på mig, har jeg besluttet, at næste gang skal der være advokat på. Det er slut med at køre om hjørner med mig. Jeg har i forb´vejen paranoia og har ofte svært ved at skelne realitet/fantasi - så det er bydende nødvendigt, når de helt åbenlyst prøver at snyde med en handikappet skal de ikke slippe så nemt.
mugge er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-01-2010, 01:00   #48
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af mugge Se meddelelser
Hvis du læser hele tråden og evt. linket jeg vedlagde i min sidste skivelse, så kan du se at det ikke er første gang jeg anker.
Jeg har fulgt din tråd, og læst dine indlæg i takt med at du har skrevet dem, men hukommelsen er ikke hvad den burde være, og jeg orker ikke lige at læse op på den. Undskylder.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-01-2010, 21:37   #49
rose
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2008
Indlæg: 283
Styrke: 16
rose er ny på vejen
Hej Mugge
Min søn har ligesom dig ikke orket mere og jeg har været tilskuer til det meste og siddet med ved møder og fortalt dem stolper op og stolper ned. Så min søn siger fra og som sagt har han en der kommer og møder ham et sted ude i byen. Min søn vil ingengang have nogen hjem, hans ADHD har fulgt ham hele livet og nu vil han have fred, han går i stykker på alle de ting de forlanger og som han alligevel ikke kan....
Navnet på den behandler er Jesper Karl P.P.Klinikken...min søn var hos mig igen i dag og han er så optimistisk og ber til at han får fred... men vi har prøvet det så mange gange før... Men for mig lyder det også som om den om længe går i orden.
Som mor bliver man ikke et helt menneske før ens børn har det godt!...
Jeg læser din tråd.
rose er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-01-2010, 01:20   #50
rose
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2008
Indlæg: 283
Styrke: 16
rose er ny på vejen
Undskyld Jesper Karle, hedder han.
rose er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Henrik Isager Erfaring søges? Mulle63 Alt det andet 5 28-11-2011 10:53
Blinde pletter - Henrik Isager Jørgine Et godt link! 4 29-10-2011 16:16
Besøg hos Henrik Isager Wodpoulsen Din historie 27 11-07-2011 16:45
Henrik G.J: Vandt over kommunen(Næstved) buster Politik og Samfund 0 05-05-2011 23:19




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:49.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension