K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-01-2014, 00:53   #1
Trex
Hjemmevant på K10
 
Trexs avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2012
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 293
Styrke: 12
Trex er ny på vejen
Hvor står jeg?

Efter lang forløb på smerte klinik, hvor det begyndte at gå lidt frem af med min dårlige ryg, var jeg til møde hos min SB. Jeg var ivrig efter at komme i gang, så der blev aftalt arbejds prøvning på et sted for udviklings hæmmede, efter eget ønske hvor jeg skal hjælpe til med det daglige vedligeholdelse på stedet.

Mit mål med det her var at komme op på 20 timer, så jeg kunne blive selvforsørgende. Time antal her til start blev aftalt til 2x3 timer i ugen, men allerede første dag havde jeg problemer med ryggen. Og spiste ekstra smerte stillende i min pause for at klare den, resten af dagen og hele næste dag brugte jeg på at blive klar igen.

Næste gang på arbejde blev det bare endnu værre, selv om jeg tog nogle enkelte pauser, så var ryggen ved at tage livet af mig.

Sidste dag inden jul, vidste jeg bare da jeg tog afsted om morgenen at jeg ville ikke klare den, og det endte med at jeg måtte stoppe efter 45 min og tage hjem.

Jeg troede en lang pause her i jule ferien ville hjælpe, men det har den ikke gjort. Og jeg går stadig rundt som en på 80år, og jeg er altså kun 38 år.

Jeg skal starte på mandag igen, og samtidig er der møde med min job konsulent ude på stedet, hvor jeg arbejder. Jeg har ingen anelse om hvordan jeg skal gribe det an?

Jeg er godt klar over jeg har løjet for mig selv, med de timer. Et desperat forsøg på at slippe ud af systemet Og jeg skal ned i tid, eller jeg skal noget andet mindre belastende for min ryg

Men mit spørgsmål er, hvor står jeg og hvad skal jeg gøre for at hjælpe mig selv bedst?

Så håber på lidt hjælp, fra nogen som har været igennem det her
Trex er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-01-2014, 01:09   #2
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Citat:
Jeg skal starte på mandag igen, og samtidig er der møde med min job konsulent ude på stedet, hvor jeg arbejder. Jeg har ingen anelse om hvordan jeg skal gribe det an?
Du skal skynde dig og beskrive perioden fra du startede og til nu, incl. de pligter der har været i julen.

Hvis du allerede har skrevet dagbog for alle dage kan du lave en sammenskrivning af stort som småt, for hele perioden, alternativt kan du ridse op hvilke tilbagefald der har gjort sig gældende hvornår og hvad der har været stabiliserende for din tilstand.

Det her gælder ikke så meget om hvor meget du kan arbejde, det gælder om at dokumentere hvad der sker når du gør det.
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-01-2014, 01:16   #3
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.673
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Du laver begynderfejl.....

Kære Trex.


... du spreder dine vigtige informationer over flere tråde.

Læs denne nyoprettede tråd for begyndere:
http://www.k10.dk/showthread.php?t=28928

Du oplyser at du allerede er begyndt at indtage smertestillende medicin, bare for at kunne gennemfører en dag i arbejdsprøvningen.

Jeg er klar over du har det slemt, men hvis du fortsætter med den indstilling til din ryg, så garanterer jeg for at det kan blive 187 gange værre. Dette udtalt, uden at jeg ved præcis hvad du har specifikt af diagnoser i din ryg.

Jeg udtaler mig, fordi jeg også forsøgte at gøre store fejl. Det skal arbejdes væk osv osv.... for at ende i en kørestol med store blå uskyldige øjne og tænke: Hvad F..... var lide det der skete i mit liv, det har jeg ikke tid til.

Håber du oplever disse ord i den tone. som det er skrevet. Jeg kan tillade mig det, fordi jeg kunne være din bedstefar.

Hvad skal du gøre nu?

Læs begynderrådene og gør nøjagtig, som der er beskrevet i første omgang.

Bliv her på din tråd fremover.

Hilsen Bedstefar

Er din rygskader en arbejdsskade?

Forsøg at beskrive din situation fra begyndelsen og svar på hvor du ca bor i landet.
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 03-01-2014, 01:47   #4
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Du bør gå til din læge, og tale dit rygproblem igennem.

At indtage ekstra smartestillende medicin, giver , i bedste fald et forkert billed af din situation, da du senere vil bliver holdt op opå det din afklaring viser.

Dernæst kan du komme alvorligt til skade, og/eller få varige forværringer, da du selvsagt ikke kan mærke ordentlig, hvor galt det er for din ryg problematik, efter indtagelse af den ekstra medicin.

Der er som regel en grund til smerte! din krop, siger"STOP OP".!!!

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-01-2014, 10:47   #5
lgkh62
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 08-02 2013
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 602
Styrke: 12
lgkh62 er rigtig godt på vej
Hej Trex
Kan læse du har været igennem et langvarigt forløb og hvor din ryg operation ikke forbedrede din situation. Tværtimod.

Nu er du så i arbejdsprøvning med mål 20 timer så du er selvforsørgende. Det lykkedes ikke - Tværtimod - ønsketænkning !

Jeg ville sende en skriftlig besked til SB med følgende besked:
Jeg er nu i Arbejdsprøvning, men desværre giver det en kraftig forværring af mine gener og jeg har derfor brug for at min sag revurderes med forelæggelse for Rehabiliteringsteam m.h.p. afklaring til flexjob, ressourseforløb eller invalidepension, da jeg ser mine muligheder på det ordinære arbejdsmarked, som værende udtømt.

1. hvordan ser du status her og nu ?
2. hvordan vurderer du min sag ?
3. hvad skal der til for at du kan komme videre ?
4. afklaring af arbejdsevne - forværrer tilstand - hvad nu ?
5. afklaring m.h.p. forelæggelse for Rehabiliteringsteam ?

Hilsen lgkh62
lgkh62 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-01-2014, 12:25   #6
Trex
Hjemmevant på K10
 
Trexs avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2012
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 293
Styrke: 12
Trex er ny på vejen
Hej igen

Jeg prøvede at redigere mit første indlæg uden held, så min historie kommer her i stedet.

Jeg har bøvlet hele livet med min ryg, allerførste gang var i 7 klasse, hvor jeg arbejdede meget på mine forældres gård, og jeg havde arbejde på en gård også efter skole. Det fritid jeg havde brugte jeg på fodbold, og pludselig en aften begyndte jeg at få ondt i ryggen. Smerterne blev værre i løbet af natten, og om morgenen kunne jeg slet ikke gå eller bevæge mig pga smerterne. Jeg endte ud inde ved en kiropraktiker og efter 4-5 behandlinger var jeg mig selv igen. Jeg var inde og få taget røntgen osv, og man fandt ikke noget usædvanligt. Jeg fik at vide at jeg havde en svag og lidt skæv ryg, og jeg skulle nok ikke regne med at blive beton arbejder

Hurtig frem af! Jeg arbejdede forskellige steder, som gartner og brolægger osv. Og når ryggen sagde fra, så var jeg inde ved kiropraktiker og blev rettet ud igen. Jeg fandt for mig drømme jobbet, brøndborer. En brøndborer laver boringer efter vand, for vandværker så folk kan få vand i hanen. Og landmanden kan vande sine afgrøder osv.

I mellem tiden mærkede jeg mere og mere til min ryg, og hver gang var min kiropraktiker min redning, jeg vidste godt at jobbet var for hårdt for både mig og min ryg. Men samtidig havde jeg det meget frit, og chefen og jeg var nærmest blevet gode venner. På det tidspunkt havde jeg arbejdet der i 11 år og jeg kunne ikke forstille mig at lave noget andet, trods de mange signaler jeg fin fra min krop.

I januar 2011 var jeg ude for at skulle lukke en boring, i en dyb brønd. Alt var frosset og jeg kunne ikke få fat i dækslet til brønden med kranen på lastbilen. Så dum som jeg var tog jeg selv fat og rykkede alt hvad jeg kunne, og næste jeg mærker er den ledeste smerte jeg har prøvet, jeg mistede totalt luften og kunne kun kravle rundt i sneen, jeg kunne ikke rejse mig og det gjorde bare vildt ondt. Jeg var så heldig at ejeren var hjemme og kunne hjælpe mig færdig.

Efter følgende prøvede jeg kiropraktiker uden at det hjalp, kontaktede lægen som men at behandlinger hos en fysioterapeut ville hjælpe, og jeg gik der uden det hjalp overhovedet, tvært imod tog smerter til og jeg begyndte at få udstrålinger ned i mit højre ben og fod.

Jeg blev henvist til Give til en MR scanning. Det viste sig at jeg havde fået en frem af glidning, plus at jeg manglede en knogle nede i min lænd, og en stiv gørende operation var nu eneste ud vej.

Sankthans dag 2011 blev jeg opereret og skulle så gå og tulle rundt, ind til min gen optræning skulle starte, mine smerter blev ikke mindre tvært i mod, og gen optræning var meget smerte fuld, og den frem gang man forventede skulle komme ude blev

Efter følgende kontroller sagde, at skruer osv sad som det skulle. Og der var ingen forklaringer på mine smerter, kirurgen sagde at der var nogle enkelte som var uheldige, som faktisk endte med flere smerter, efter operation end som før operation.

Jeg endte med at søge FTP og fik afslag, da jeg endnu ikke havde været på smerte klinik, jeg startede på klinikken hvor jeg efterhånden har prøvet alt muligt smerte stillende. Fælles for det hele er at jeg altid bliver meget syg af de piller, plaster osv jeg har prøvet. Dagene er bare gået, hvor jeg har gået hjemme som en grøntsag, altid rigtig rigtig træt med kvalme og opkast.

I august i år skulle jeg så prøve metadon, og det var som et vidunder middel. Jeg blev kun lidt træt, og havde kun kvalme engang i mellem af det. Og det fjernede så mange smerter, at jeg kunne begynde et normalt liv. Men stadig hvor jeg passede på

Vi var begyndt at cykle små ture i skoven, og humøret og par forholdet begyndte, at køre bedre. Jeg blev afsluttet hos lægen og forsatte hos min fys der oppe, men så pludselig som smerter forsvandt, så begyndte de at komme igen. Vi begyndte at cykle mindre igen og jeg fik mere ondt som om at pillerne var begyndt med at holde op

I mellem tiden nåede jeg at snakke med min SB, og fik arbejds prøvning sat igang, ang smerterne så tænkte jeg at jeg skulle slappe lidt mere af, så ville pillerne give deres virkning.
Men smerterne er bare steget og steget lige siden, og det hjalp ikke med den nye reform, økonomien vr dårlig i for vejen og den bliver nærmest umulig nu, så man går med konstant ondt i maven, og får ingen søvn plus kæresten også græder og kan ikke se sig ud af vores situation

Jeg har igen kontaktet min smerte klinik for hjælp pga mine smerter, jeg fik nogle piller jeg skulle prøve plus mit metadon skal sættes betydeligt op,
jeg prøvede piller som jeg blev rigtig syg af, og er nu igang med at trappe op i metadon, det kan min krop bare ikke klare lige nu. Jeg bliver syg og får kvalme hele tiden, og problemet lige nu er, at jeg ikke kan få mine smerter ned på et alm plan, så jeg kan få ro og slappe af i ryggen. Så jeg bare kan få lidt overskud igen.

Tja det blev dælen dulme en lang historie, men nu ved i 100% hvor jeg står. Det værste lige nu er, at jeg føler at jeg er tilbage hvor jeg startede, med konstante store smerter, med kvalme og træthed. Og hvor man føler sig som en grøntsag, hvor livet bare passere forbi en, uden man kan gøre en skid ved det.

Tråden er nu opdateret
Trex er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-01-2014, 23:06   #7
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Trex Se meddelelser
Jeg blev henvist til Give til en MR scanning. Det viste sig at jeg havde fået en frem af glidning, plus at jeg manglede en knogle nede i min lænd, og en stiv gørende operation var nu eneste ud vej.
Jeg gætter på, at det i beskrivelsen af MR scanningen hedder "arcolyse med spondylolistese".

Det ser ca. sådan ud: http://www.netterimages.com/image/5962.htm

"Arcolyse" betyder, at buerødderne er knækket (som på billedet) eller mangler.

"Spodylolistese" betyder, at den ene hvirvel glider fremad i forhold til den underliggende hvirvel.

Jeg føler virkelig med dig.

Jeg har selv "arcolyse med spondylolistese L4/L5, men ikke i så slem grad som du.
Jeg var hurtig til, at sige fra fordi jeg gennemskuede hvad konsekvenserne kunne blive.

En neurokirurg på Glostrup sygehus fortalte mig engang, at de bedste resultater med operation så man ved de hurtige forløb, hvorimod man ikke havde lige så gode erfaringer med operation ved de langsomme forløb.

Og som jeg forstår din beskrivelse, så har du haft et langsomt forløb, med din ryglidelse.

Et hurtigt forløb vil sige, at der ikke går ret lang tid fra ryg-problemet starter og til det er så slemt, at det kræver en operation.

Et langsomt forløb vil sige, at der går flere år fra problemet starter og til det er operations-krævende.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-01-2014, 01:13   #8
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.673
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Det er en særdeles trist og alvorlig situation...

Kære Trex.

.... du er havnet i. Et rygtilfælde, der vel ikke kan blive alvorligere, i forhold til en arbejdssituation.

Som du beskriver det, ligner det for mig en klar arbejdsskade.

Blev der skrevet og indberettet en arbejdsskade til ASK, Arbejdsskadestyrelsen af dig,arbejdsgiver eller hospital?

Hvis JA, har du en SKRIFTLIG dokumentation fra ASK at de har anerkendt det, som en arbejdsskade?


Er din vægt normal? S.U.

Den behandling du har modtaget ved fysioterapien, var den vederlagsfri? S.U.

I hvilket led er der sket fremadglidning? S.U. L5/S1 eller ???

Hvor mange og hvilket led er stivgjort? S.U.

Hvem ordinerer din Metadon og øvrige smertestillende medicin til dig.S.U.

Hvad tager du af smertestillende udover Metadon? S.U. Spørger for at danne mig et overblik om du kan løbe ind i problemer med at beholde dit kørekort. Bliv ikke nervøs, her findes nøjagtige regler for det, som vi kan vende tilbage til hvis det bliver nødvendigt.

Har du læst begynderrådene http://www.k10.dk/showthread.php?t=28928

Har du 100% aktindsigt i alle dine journaler fra læger, hospitaler og kommunen? S.U.

Det tidligere afslag på pension, ankede du den afgørelse? S.U.

I din første beskrivelse gør du en del ud af at indikerer at du vil gøre meget for at komme i arbejde, arbejdsprøvning.

Tror du ikke tiden er inde til at forberede dig selv mentalt på, at du muligvis skal til at passe på det du har tilbage af helbred.

Jeg syntes det er trist at du har modtaget kiropraktor behandling, trods du selv føler en lindring. Men det løser ikke rygproblemet på sigt.

At modtage førtidspension er særdeles vanskeligt, især når man er under 40 år. Men naturligt ikke umuligt.

Min mening er at det ville jeg råde dig til. Du og din ryg trænger til ferie.

At få bevilget pension er ikke at gå ind til den evige hvile. Hvis du med tiden får det bedre, kan DU selv bestemme om den skal være hvilende, hvis du kan klare at arbejde igen.

Viser det sig så, at du ikke kan arbejde, går du tilbage til pension. Du bestemmer.

Faktum.

Du har tidligere modtaget afslag på pension, bla med begrundelsen at du ikke har været på smerteklinik, som en behandlingsmulighed.

At tabe sig kan også være et såkaldt behandlingstilbud. Derfor spørger jeg dig om din vægt. Fordi at tabe sig altid bliver krævet som det sidste behandlingstilbud i slutningen af din sag. For at trække afgørelsen yderligere ud. Det er hvad du er oppe imod, hvis din vægt ligger uden for normalområdet BMI.

PT er du bla på Metadon.

Du har en aftale mandag morgen med en konsulent fra jobcentret, som bekymre dig.

Du spørger i dit øverste indlæg:

"Men mit spørgsmål er, hvor står jeg og hvad skal jeg gøre for at hjælpe mig selv bedst?"

Mit råd er følgende:

Hvis overhovedet muligt møder du op.

Du SKAL forstå at en arbejdsprøvning er til for at vurderer din arbejdsevne. Så må du naturligvis IKKE tage mere medicin end lægen har ordineret, for at vise du er en hård nød. Det er jo vanvittigt.

Under en arbejdsprøvning er det DIT helbred, i dette tilfælde din ryg, der bestemmer hvad du kan og ikke kan.

Hvis ikke DU siger STOP, bliver der noteret i dine papirer at arbejdsprøvningen går rigtigt fint og at du bliver vurderet til at kunne klare flere timer.

De jurister, sagsbehandlere, rehabiliteringsteam der senere skal beslutte hvad de skal gøre med dig, læser nu i din journal, at du har det godt og skal have afslag. Tilbyder dig et flexjob med mange timer.

Hvis det er det du ønsker, smertestiller du dig bare mandag morgen og viser hvor meget du kan. Er det det du ønsker? Syntes du det lyder fornuftigt?

Du skal forstå at det er NU du skal kæmpe for dit fremtidige helbred og økonomiske fremtid.

Håber du forstå, hvad jeg skriver til dig og hvor alvorlig din situation er.

Bliv her på din tråd fremover.

Svar på de spørgsmål jeg har stillet.


Jeg kører din historie over i denne tråd "Ryghistorier" hvor jeg samler på alvorlige ryghistorier, som dokumentation på hvordan, især unge mennesker, bliver behandlet med så alvorlige skader.
http://www.k10.dk/showthread.php?p=292156#post292156

Bedste hilsner

Peter

Sidst redigeret af phhmw; 04-01-2014 kl. 01:44.
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 04-01-2014, 10:07   #9
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.673
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Kære Trex, god morgen, så står vi op...

... vi skal i gang med at få overblik i din sag. Så der er ikke tid til at sove længe.

Når mandag er overstået så gør, som lgkh62 opfordre dig til.

Skriv disse spørgsmål til sagsbehandleren, helst på mail, således at du har kvittering på at du har stillet spørgsmålene. Det er vigtigt, fordi at du som borger nu har lagt nogle spørgsmål over på sagsbehandleren bord.

Nu er der et forløb i gang, som kommunen godt ved kan være vanskeligt. Nu bliver kommunens lægekonsulent sandsynligvis kontaktet for rådgivning.

Det er vigtigt at dine dokumenter i journalen viser et forløb, hvor du har medvirket konstruktivt, stillet spørgsmål og nu bliver det spændende hvilke svar du modtager.

Når/hvis der kommer svar på dine spørgsmål, som lgkh62 anbefaler, så vend tilbage med dem her i tråden.

Har du nogle lammelser i ridebukse-området?

Har du fuld kontrol over din højre fod, løfte, dreje og træde hårdt ned?

Sidst du blev indstillet til pension og modtog afslag, med begrundelsen "at alle behandlingsmuligheder ikke var forsøgt" hvor du kom til smerteklinikken, var det:

Din sagsbehandler der indstillede dig efter § 18.?

Eller var det dig, der søgte førtidspension iht § 17, på det foreliggende grundlag?

Har du problemer med din blærekontrol?

Prøv også at besvare hvad Vovse spørger dig om.

Husk at alle mørke rør, har en lys udgang.
Husk at der kun findes een du kan stole på.
Glem ikke at kun du varetager dine interesser og ingen anden.

Til din information, kan jeg oplyse at jeg havde besvær med at falde i søvn pga din sag her. Som du har beskrevet det, mener jeg at dit forløb har været kritisabelt. Men det kan du ikke bruge til noget nu. Nu skal du se fremad og være aktiv i din sag.

Bedste hilsner.

Peter

Sidst redigeret af phhmw; 04-01-2014 kl. 11:51.
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 04-01-2014, 10:55   #10
lgkh62
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 08-02 2013
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 602
Styrke: 12
lgkh62 er rigtig godt på vej
Kære Trex

Min sag stod stille og derfor blev jeg af en bekendt, der er sagsbehandler i en anden kommune, rådgivet til at stille spørgsmål skriftligt, for det skulle de forholde sig aktivt til.

Spørgsmålene foranledige opfølgningsmøde. SB skulle lige have indhentet opdaterede lægepapirer for at komme videre.
Men godt forberedt behøvede SB det ikke, for jeg tog dem frem, da jeg havde indhentet opdateret journal fra læge, epikriser og sygehus for at forhindre forhaling af tid igen.

Så jeg har taget styring på min sag, som er så vigtig at gøre. Jeg er samarbejdsvillig og deltager aktivt i min sag, men kræver også det samme af SB.

Håber du har overskud til at tage styringen på din sag og vi her på K10 vil gøre vores yderste for at give dig gode råd ud fra vores erfaring, så kan DU plukke i hvad DU bedst kan bruge for at komme videre.

Hilsen lgkh62
lgkh62 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:39.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension