K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-03-2013, 10:09   #11
Toxic
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-04 2011
Lokation: Odense
Indlæg: 92
Styrke: 14
Toxic er ny på vejen
Hejsa

Blev godkendt til flex i December ;-)

Her i Odense er der noget der hedder Jobgården og så vidt jeg kan udlede så er det faktisk et ok sted at starte. Man er delt op i grupper...nogen som er stort set selvkørende og andre som har brug for mere hjælp. Der er selvfølgelig de almindelige kurser med hjælp til jobsøgning og cv...men derudover er der også coaching, mindfullness, fitness...og ja jeg kan ikke lige huske det hele.

Jeg har meldt mig frivilligt da det er sjovere end at gå hjemme og tænke over hvad man nu skal lave...;-)

Jeg tænker at det er vel ikke så dårligt at få hjælp til jobsøgning og hvad man ellers går og tumler med. De sender rundt på mail hver gang de har et flexjob...de vil også gerne hjælpe med at bane vejen til nye jobs som måske ikke umiddelbart er flex men som kan blive det.

De har også hjælp til at strukturere sin jobsøgning så man ikke får stress over det...de oplyser om regler/pligter....ja jeg syntes egentlig ikke det er så tosset endda.

Jeg er i den heldige situation at jeg nok har et job fra d. 1 Maj så jeg behøver ikke stresse over så meget lige nu...men alt kan selvfølgelig ske så jeg er ikke i havn endnu...;-)

Jeg blev henvist til Jobgården igennem min sagsbehandler på kommunen...måske der også findes noget lignende i din kommune. Det er kommunen som har dette tilbud...jeg har prøvet det private og det var ikke nogen succes, overhovedet.

Held og lykke

Toxic
Toxic er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Møde på kommunen dobar Spørgsmål ang fleksjob 22 26-08-2011 10:06
angst før møde med kommunen MTVRV1 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 26 18-06-2011 12:22
Bisidder til møde med kommunen Tutteren Spørgsmål ang fleksjob 23 11-02-2011 18:54
Kan et møde i en boligafdeling ophæve lejelovens regler? Indiansummer Alt det andet 5 07-07-2010 12:52
Møde i Kommunen dobar Spørgsmål ang fleksjob 19 09-04-2010 06:54




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:48.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension