K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-03-2013, 12:02   #1
BSR
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 24-12 2011
Lokation: Herning
Alder: 48
Indlæg: 101
Styrke: 13
BSR er ny på vejen
formuleringer til ansøgning - positive...

Hejsa
Jeg har brug for hjælp til at formulerer i mine ansøgninger at jeg er i fleksjob.. jeg sidder her time efter time og kan kke få det til at lyde godt..

jeg vil gerne skrive at jeg er i fleks job pga xxx og at jeg kan arbejde 100 % i 12 timer om ugen hvis skånefrholdene overholdes.. skåneforhold er...

kan I hjlæp mig? hvad skriver I?
BSR er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2013, 13:15   #2
Stuen
Klart Afhængig af K10
 
Stuens avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-05 2012
Indlæg: 413
Blog Indlæg: 1
Styrke: 12
Stuen er ny på vejen
Kigger med her, vil også gerne ha nogen idéer
Stuen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-03-2013, 02:45   #3
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Hvad med at spørge kommunen om du må komme på et lær at skrive ansøgninger- kursus??

Min veninde var ekstrem glad for det kursus hun fik, så glad at hun selv bad om at få et mere. MEN hun fortalte også at det altså kræver man SELV er opsøgende, man kan sagtens havne bag skærmen og spille tiden væk, hvis det var det man ville, hun skulle selv spørge og selv bede om underviserens syn samt forslag til forbedringer.

Inden syntes hun det var latterligt for hun kunne da sagtens skrive en tisse ansøgning, men sjovt nok har den hjælp hun fik gjort en hel del i forhold til at komme til samtale frem for bare at havne ubesvaret i papirkurven.... men nu fik hun jo så også meget ud af det, på trods af hendes skepsis.

Så måske det var en ide??
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-03-2013, 09:25   #4
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Man kan måske finde noget på nettet "blot" fra alm. ansøgnings eksempler og pluk derfra hvad man kan bruge:

http://www.tekstmaskinen.net/eksempl...soegning_5.php

Mht. fleksjob, der kan man så skrive at man er bevilget fleksjob fra kommunen den og den dato og kan arbejde på de og de vilkår. Kommer man til samtale kan man så uddybe hvad der skal uddybes, i første omgang gælder det om at vække interesse hos læseren/arbejdsgiveren
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-03-2013, 10:00   #5
mawebbro
Hjemmevant på K10
 
mawebbros avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-03 2009
Lokation: Faxe kommune, vestsjælland
Indlæg: 289
Blog Indlæg: 100
Styrke: 16
mawebbro er ny på vejen
Hvis man er i besiddelse af et fleksjobbevis, kunne man vedlægge dette som bilag, og så ellers skrive en almindelig ansøgning blot med oplysning om at man er fleksjobber og at der er vedlagt bilag, samt at man selvfølgelig står til rådighed for samtale og evt. uddybning af hvad ens skånehensyn iflg. bilaget betyder for netop een selv og for arbejdsgiver...
__________________
Livet er for kort til at vågne op til fortrydelse. Så elsk de mennesker, som behandler dig ordentligt. Glem alt om dem, der ikke gør. Tro på, der er en grund til, alting sker. Hvis du får en chance til, så grib den med begge hænder. Hvis det ændrer dit liv, så lad det. Ingen har sagt, at livet ville være let ♥
mawebbro er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ansøgning nyt job Bobbi Spørgsmål ang fleksjob 5 04-03-2012 23:20
§100 ansøgning Jonatan Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 14 20-04-2011 07:53
Sidder midt i ansøgning til parkeringsskilt og ansøgning til bil! hboegelund Alt det andet 5 10-11-2010 14:10
1 positive oplevelse som førtidspensionist lone t Dit og Dat 4 26-03-2010 09:47
De positive beretninger mimse Din historie 9 14-06-2008 15:08




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:37.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension