K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-02-2013, 19:23   #1
peter1974
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 11-06 2009
Indlæg: 23
Styrke: 15
peter1974 er ny på vejen
Fibromyalgi og fleksjob

Jeg fik i 2009 afslag på fleksjob, da kommunen ikke mente man kunne udelukke at jeg helbredsmæssigt kunne få det bedre. Siden har jeg fået stillet diagnosen fibromyalgi. Nu skal min fleksjobansøgning snart op igen, næsten 10 år efter at jeg stoppede med at arbejde fuldtid.

Mit jobcenter siger at nogen med fibromyalgi får fleks, og andre med samme diagnose får ikke. Jeg er et helt og aldeles nevrevrag pga. Spekulationer om den går igennem eller ej. Jeg aner ikke mine levende råd, hvad jeg stiller op hvis jeg får et nej. Hvad gør man, hvis man bliver afvist?

Jeg har været i 3 arbejdsprøvninger, hvor det viste at jeg kunne arbejde 16 timer pr. uge, men de er nu forældet. Jeg aner ikke mine levende råd og er bange for at jeg kommer ud i en seriøs depression.....jeg arbejder pt. 12 timer pr. uge og får supplerende kontanthjælp på ca. 2000 kr. om måneden.
peter1974 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-03-2013, 10:57   #2
FibroMcs
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2013
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 723
Styrke: 12
FibroMcs er ny på vejen
Bare rolig de siger altid at intet kan lade sig gøre for at afskrække og gøre folk bange så de ikke søger... Der er mange med fibromyalgi der får fleks.. også nogle der får førtid, og har du dine papirer iorden så er der intet at komme efter...
Er det fra frederiksberg du har dine papirer?? Hvis ikke så vær emsig og få en henvisning derudtil også 2 papirer med din diagnose skader aldrig, så kan de ikke komme og sige at vedkommende tager fejl.. Og vil de selv sende dig til en rheumatolog Så husk du har krav på selv at vælge hvem du kommer til..
Kommunerne ynder at henvise folk til term læger som så bare stikker dig psykofarmika og påstår fibromyalgi ikke findes.....
FibroMcs er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-03-2013, 18:21   #3
peter1974
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 11-06 2009
Indlæg: 23
Styrke: 15
peter1974 er ny på vejen
Tak for dit svar, jeg har været privat hos Bente Danneskojld, som er professor ved frederiksberg hospital, jeg håber på det bedste, men angsten for en afvisning gnaver....
peter1974 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Fibromyalgi Dinky67 Et godt link! 2 14-08-2011 18:34
HSP - fibromyalgi DortheJ Alt det andet 1 28-03-2011 16:56
Ny med Fibromyalgi frupastorinde Alt det andet 9 23-03-2011 11:53
Fibromyalgi og ASK !!!! Sonia Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 04-06-2010 20:59




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:55.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension