K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-01-2013, 23:36   #21
havmanden60
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 27-12 2011
Indlæg: 295
Styrke: 13
havmanden60 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af phhmw Se meddelelser
Tak for PB Tzari.

Hvor, vi har aftalt at du sender et kopi af din ressourceprofil til mig, som dokumentation, som jeg afleverer i Folketinget til den politiker jeg skal møde i næste uge. Jeg sørger for fuld anonymisering af det tilsendte.

Det kunne jo være det ville have en vis interesse.

Hvorfor er Tzari`s oplevelse oprørende?
Hvorfor er eksemplet utilstedelig, ud over alle grænser?


Fordi, når man netop har den skavank som der er tale om her, uanset hvor klienten er på vej hen i systemet er det utilstedeligt at bringe slige spørgsmål op uden Tzari`s viden. Især ikke til behandleren, som man må gå ud fra at Tzari skal have 100% tillid til.

Fordi at bruge nettet er jo netop muligheden for at holde kontakt med andre mennesker på de vilkår der nu engang eksistere, nøjagtig beskrevet hvis man bare lige gider at sætte sig lidt ind i sagerne.

Grænser er klart overskredet af SB.

Indtil Tzari har overvundet sin vrede, vil hun fremover når hun tale med andre på nettet, grundet hendes interesse, som glæder hende, føle en naturlig vrede og måske dårlig samvittighed over at bruge nettet til sin PRIVATE interesse.

Hun og vi andre har jo viden om at den kommunale SB følger med på nettet.

SB har ikke engang gidet sætte sig ind i selve grundproblemet, som det har taget mig få sekunder at få oplysninger om på nettet. SB har kun haft et for øje..... i arbejde eller besparelse. Føj.

Derfor skulle Vejle kommuns SB skamme sig.

Hilsen Peter
tak peter -- for mig er det dejligt at se der er nogen der går ind for dette med det som du gør tak skal du ha --
havmanden60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2013, 23:48   #22
maruus
Ved at flytte ind på K10
 
maruuss avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-04 2009
Lokation: Gladsaxe
Alder: 75
Indlæg: 533
Styrke: 16
maruus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af phhmw Se meddelelser
Tak for PB Tzari.

Hvor, vi har aftalt at du sender et kopi af din ressourceprofil til mig, som dokumentation, som jeg afleverer i Folketinget til den politiker jeg skal møde i næste uge. Jeg sørger for fuld anonymisering af det tilsendte.

Det kunne jo være det ville have en vis interesse.


Hun og vi andre har jo viden om at den kommunale SB følger med på nettet.

SB har ikke engang gidet sætte sig ind i selve grundproblemet, som det har taget mig få sekunder at få oplysninger om på nettet. SB har kun haft et for øje..... i arbejde eller besparelse. Føj.

Derfor skulle Vejle kommuns SB skamme sig.

Hilsen Peter
Hep til dig Peter fordi du fangede problemet - håber din politiker lytter og reagerer.
maruus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2013, 23:53   #23
Tzari
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 05-06 2009
Lokation: vejle kommune
Indlæg: 209
Blog Indlæg: 5
Styrke: 15
Tzari er ny på vejen
ja tusinde tak for at ville bringe problemet videre. Fik så lige i pm et spørgsmål om det var en specifik medarbejder. var sørme selv samme mand så er åbenbart ikke nyt han opfører sig sådan
Jeg er som sagt skitzoid og panoid i svær grad. Det her hjælper jo virkelig på min tilstand ikk
Men kunne godt tænke mig at vide hvor deres grænse går. Som jeg skrev i mit indlæg mon ikke de forventer man kan være telefondame. Hvis man kan snakke med venner og familie i telefonen. Vi er jo næsten derude når at man er alm medlem på et forum er noget sagsbehandler mener er en resourse der kan udnyttet. Checkede lige for sjov mit antal indlæg i snit per dag på det forum, den står pt på 2.6 indlæg per dag,så kan da godt arbejde fuldtid nu

og ja føler mig EKSTREM krænket og at det forventes jeg sidder og kikker ind i en hvid mur i døgndrift for at måtte være syg, ellers er jeg en fusker.
Tzari er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-01-2013, 00:01   #24
Mølgaard
Hvor skulle jeg ellers være
 
Mølgaards avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-09 2007
Lokation: Almind, Kolding
Indlæg: 161
Blog Indlæg: 103
Styrke: 17
Mølgaard er ny på vejen
Jeg har lidt sådan (også min mand, undskyld men fortalte min mand det) at vi burde fortælle hvad han hedder.
Man kan jo se mange sider op på Google om den person. Jeg havde ham i 1 år...
__________________
Vh Maj-Brit M. Nielsen
Skriver i Blogs

Førtidspensionist d. 1/4-13
Mølgaard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-01-2013, 00:02   #25
havmanden60
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 27-12 2011
Indlæg: 295
Styrke: 13
havmanden60 er ny på vejen
jeg ved ikke rigtig -- det er som om at kommunen er fuld stændig lige glad -- for dem drjer det sig ikke om at hjælpe men om --at finde ud af hvordan de slipper for at hjælpe -- men hvis du har bare lidt gå på mod så tar vi den derfra - de sidder jo trods alt for at hjælpe borgerne - og som du skriver gør de det modsatte -
havmanden60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-01-2013, 00:23   #26
Tzari
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 05-06 2009
Lokation: vejle kommune
Indlæg: 209
Blog Indlæg: 5
Styrke: 15
Tzari er ny på vejen
så fandt jeg ud af hvilke 2 "tråde" han referede til. Det var en oversigt over mine startede emner og alle mine indlæg. jaja ser da vildt ud...men er så siden 2008 men den detalje har han nok glemt i sin iver.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Mølgaard Se meddelelser
Jeg har lidt sådan (også min mand, undskyld men fortalte min mand det) at vi burde fortælle hvad han hedder.
Man kan jo se mange sider op på Google om den person. Jeg havde ham i 1 år...
Er jo ikke en hemmelighed og nu er i jo gift ikk På google fremstår han desværre ekstrem hjælpsom og sympatisk, man skal jo have et dække så folk siger EJ det kunne han ikke finde på
Tzari er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-01-2013, 00:52   #27
havmanden60
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 27-12 2011
Indlæg: 295
Styrke: 13
havmanden60 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Tzari Se meddelelser
Er jo ikke en hemmelighed og nu er i jo gift ikk På google fremstår han desværre ekstrem hjælpsom og sympatisk, man skal jo have et dække så folk siger EJ det kunne han ikke finde på
håber at her kan vi hjælpe dig -- trods alt men personlige tvister kan vi nok ikke hjælpe med så ta kontakt til dem istedet at vi skal gøre det hej

Sidst redigeret af havmanden60; 09-01-2013 kl. 00:56.
havmanden60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-01-2013, 00:59   #28
Mølgaard
Hvor skulle jeg ellers være
 
Mølgaards avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-09 2007
Lokation: Almind, Kolding
Indlæg: 161
Blog Indlæg: 103
Styrke: 17
Mølgaard er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Tzari Se meddelelser
Er jo ikke en hemmelighed og nu er i jo gift ikk På google fremstår han desværre ekstrem hjælpsom og sympatisk, man skal jo have et dække så folk siger EJ det kunne han ikke finde på
Ja det er til at brække sig over.

Selv mine forældre blev i tvivl da de så avis udklip af ham... Det er som om han har 2 personligheder, som jeg skrev til dig

Min mand er pisse tosse på ham, og han siger til "hvis vi møder ham, siger du det " vi bor jo i samme kommune.

Det kunne jeg nu aldrig finde på, der er min grænse!!!
__________________
Vh Maj-Brit M. Nielsen
Skriver i Blogs

Førtidspensionist d. 1/4-13
Mølgaard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-01-2013, 01:03   #29
Tzari
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 05-06 2009
Lokation: vejle kommune
Indlæg: 209
Blog Indlæg: 5
Styrke: 15
Tzari er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af havmanden60 Se meddelelser
håber at her kan vi hjælpe dig -- trods alt men personlige tvister kan vi nok ikke hjælpe med så ta kontakt til dem istedet at vi skal gøre det hej
? beder da ingen kontakte ham?
Tzari er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-01-2013, 01:05   #30
havmanden60
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 27-12 2011
Indlæg: 295
Styrke: 13
havmanden60 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Tzari Se meddelelser
? beder da ingen kontakte ham?
nej ingen bør gøre det -- så rolig nu
havmanden60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Book en handicapbil online buster Alt det andet 0 19-04-2010 22:46
Gratis bog online. Metro Den nyttige viden vi alle har 0 17-05-2007 18:12




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:08.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension