K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-01-2013, 21:11   #11
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Tzari Se meddelelser
Nøj jeg er sur. Har lige fået min resourse profil. tidligere sagsbehandler skriver til min psykolog at han kan se jeg har et opdræt(på siden vises tydeligt et kuld hver 3!! år) med ilderne, noget jeg ikke lagde skjul på. Foruden det jeg er ret aktiv på et katte forum og link til et rotte forum med 4 år gamle indlæg(dvs 24). Han spørger om denne resourse kan udnyttes nu jeg er aktiv på et katte forum Psykolog fortæller ham så jeg er skitzoid og det derfor er meget naturligt jeg har min menneskelig kontakt online og dette IKKE kan udnyttes som resourse.

Så kan høre på det hele som syg skal man sidde og kikke ind i en væg, for hvis du har den frækhed at skrive på et forum og have lidt menneskelig kontakt på den måde er det da en resourse de sikkert kan udnytte.

Hvad er der lige sket med Danmark føler godt nok hun har været i min undertøjs skuffe og rode. At jeg har den frækhed at være aktiv som ALM bruger på et katte forum RAGER ikke kommunen og min sag føler mig virkelig krænket nu.

Hej Tzari,

Jeg er med dig, men hvordan kan din sagsbehandler skrive til din psykolog? Og i hvilket omfang på K10 vil du hen med din tråd uover at bande de "uhyre" langt væk, for sådan kan jeg jo også have det.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.

Sidst redigeret af Enteneller; 08-01-2013 kl. 21:19.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2013, 21:21   #12
Tzari
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 05-06 2009
Lokation: vejle kommune
Indlæg: 209
Blog Indlæg: 5
Styrke: 15
Tzari er ny på vejen
fik lavet en psykiatisk udredning som kommunen skulle bruge til min sag.
Ud med harme og advare andre imod at du tydeligvis IKKE må bruge nettet før de begynder at mene du så er rask og har en masse resourser.
Tzari er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2013, 21:33   #13
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Jeg vil rigtig gerne hjælpe hvis jeg vidst hvad det gik ud på det her. Din sagsbandler(e) mener du er for meget på nettet eller??

Altså jeg ved ikke lige hvad din sag er og nogen gange er jeg mere på end andre men sådan er der jo så meget
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2013, 21:40   #14
Tzari
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 05-06 2009
Lokation: vejle kommune
Indlæg: 209
Blog Indlæg: 5
Styrke: 15
Tzari er ny på vejen
min tidligere sagsbehandler havde åbenbart surfet rundt for at se hvad jeg lavede på nettet. Opdagede så min avls hjemmeside(hvilket jeg ikke JUST har holdt hemmelig da min MAIL er fra det domaine og jeg har fortalt jeg en sjælden gang har ilderhvalpe) og at jeg sørme er aktiv på et katteforum.
Dette fik ham til at skrive til min psykolog og spørge om det ikke var en resourse man kunne udnytte nu jeg jo kan være aktiv på et forum. Psykolog har fortalt ham NEJ det kan det altså ikke. Jeg er skitzoid og har derfor min menneskelige kontakt online.

Næste bliver jo så at kan du snakke med venner,familie osv i telefon så har du da en resourse og kan blive telefon dame osvosv. Det er det at han snager i mit privatliv(jaja net er ikke privat men er MIN fritid) og prøver at vende det imod mig at jeg har den frækhed ikke at sidde og kikke ind i en hvid væg hele døgnet når jeg da ikke sover, for så at indikere så er jeg da så rask jeg kan arbejde. Havde jeg KUN haft fysiske problemer havde han da raskmeldt mig med det samme viser min resourse profil tydeligt. Men har "heldigvis" svære psykiske problemer og har en psykolog der banker ham på plads.
Tzari er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2013, 21:43   #15
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Øv føler med dig og håber at du får en afklaring snarest muligt. Vi, her hjælper dig jo gerne. Formoder at du er på kh.?
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2013, 22:56   #16
Mølgaard
Hvor skulle jeg ellers være
 
Mølgaards avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-09 2007
Lokation: Almind, Kolding
Indlæg: 161
Blog Indlæg: 103
Styrke: 17
Mølgaard er ny på vejen
Øv hvor grimt
Jeg har godt nok tænkte over det, men alligevel har jeg glemt det igen...

De er f** ikke bange af sig!!!
__________________
Vh Maj-Brit M. Nielsen
Skriver i Blogs

Førtidspensionist d. 1/4-13
Mølgaard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2013, 23:08   #17
Priks
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-06 2010
Lokation: Odense
Alder: 45
Indlæg: 264
Styrke: 14
Priks er ny på vejen
Hold da kaje, hvor er det usselt af sagsbehandler. Jeg har da sjældent hørt noget så useriøst og småligt. Øv hvor bliver jeg harm.

Så eftersom vi herinde kan være aktive på dette forum, så gætter jeg på, at vi er oplagte som sekretærer, socialrådgivere m.m.

Vorherre til hest.
__________________
Førtidspensionist pr. 1. februar 2012
Priks er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2013, 23:17   #18
frup
Mit andet hjem K10
 
frups avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2011
Indlæg: 632
Styrke: 13
frup er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Priks Se meddelelser
Hold da kaje, hvor er det usselt af sagsbehandler. Jeg har da sjældent hørt noget så useriøst og småligt. Øv hvor bliver jeg harm.

Så eftersom vi herinde kan være aktive på dette forum, så gætter jeg på, at vi er oplagte som sekretærer, socialrådgivere m.m.

Vorherre til hest.
Vi er da i hvert fald tilsyneladende væsentligt mere inde i lovgivningen end diverse sagsbehandlere, så tja måske vi alle kan få et fleksjob, hvor vi hjemmefra læser diverse sager igennem, inden der besluttes noget - det vil ski da i det mindste være til gavn for en masse
frup er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2013, 23:18   #19
Julcas
Elsker at være her på K10
 
Julcass avatar
 
Tilmeldingsdato: 24-01 2012
Lokation: Kirkebakkeboligby
Indlæg: 91
Styrke: 13
Julcas er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Buddha Se meddelelser
Alle bliver tjekket,det er ikke et enestående tilfælde..man kan sågar mene at sagsbehandleren er mere ærlig end de fleste i og med at hun fortæller Tzari at hun har snaget..Tror de fleste sagsbehandlere bare stempler en og holder deres kæft med hvorfor.

Kan kun opfordre alle der ønsker at værne om sit privatliv,til at gøre FB så privat som overhovedet muligt og generelt sløre sin færd på nettet så meget som muligt.
Du har, desværre, nok ret. Og uanset hvad er det en god ide at tænke over netadfærd, hvad man lægger ud osv.
Julcas er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2013, 23:22   #20
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.726
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Hvad gør denne sag utilstedelig.....

Tak for PB Tzari.

Hvor, vi har aftalt at du sender et kopi af din ressourceprofil til mig, som dokumentation, som jeg afleverer i Folketinget til den politiker jeg skal møde i næste uge. Jeg sørger for fuld anonymisering af det tilsendte.

Det kunne jo være det ville have en vis interesse.

Hvorfor er Tzari`s oplevelse oprørende?
Hvorfor er eksemplet utilstedelig, ud over alle grænser?


Fordi, når man netop har den skavank som der er tale om her, uanset hvor klienten er på vej hen i systemet er det utilstedeligt at bringe slige spørgsmål op uden Tzari`s viden. Især ikke til behandleren, som man må gå ud fra at Tzari skal have 100% tillid til.

Fordi at bruge nettet er jo netop muligheden for at holde kontakt med andre mennesker på de vilkår der nu engang eksistere, nøjagtig beskrevet hvis man bare lige gider at sætte sig lidt ind i sagerne.

Grænser er klart overskredet af SB.

Indtil Tzari har overvundet sin vrede, vil hun fremover når hun tale med andre på nettet, grundet hendes interesse, som glæder hende, føle en naturlig vrede og måske dårlig samvittighed over at bruge nettet til sin PRIVATE interesse.

Hun og vi andre har jo viden om at den kommunale SB følger med på nettet.

SB har ikke engang gidet sætte sig ind i selve grundproblemet, som det har taget mig få sekunder at få oplysninger om på nettet. SB har kun haft et for øje..... i arbejde eller besparelse. Føj.

Derfor skulle Vejle kommuns SB skamme sig.

Hilsen Peter

Sidst redigeret af phhmw; 08-01-2013 kl. 23:27.
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Book en handicapbil online buster Alt det andet 0 19-04-2010 22:46
Gratis bog online. Metro Den nyttige viden vi alle har 0 17-05-2007 18:12




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension