K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-01-2010, 19:05   #1
margetli
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-12 2009
Lokation: Egedal
Indlæg: 29
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
margetli er ny på vejen
Ønsker at dø....

Hejsa

Så har jeg fået svar fra kommunen, efter at jeg klagede til borgmesteren endnu en gang.

Nu siger de min sag er afsluttet i jobcenteret. Og skal jeg videre skal jeg selv henvende mig til aktiv og integrationsteamet...
Hvad sker der kan de tillade sig det???
Føler ikke det er en afgørelse der er kommet fra beskæftigelsesankenævnet, men nærmere en ommer... Til kommunens fordel.

Beskæftigelsesankenævnen fastholder at jeg ikke kan få pension, da de ud fra en 2 årig gammel arbejdsprøvning mener jeg kan arbejde 3 timer... (Min egen arbejdsprøvning fortæller noget andet, men den ville kommunen ikke deltage i) Detter er selv om jeg har informeret min sagsbehandler om, at mine smerter og hovedpine er forværret. Jeg går i øjeblikke på smerteklinikken i Herlev. Men de kan heller ikke hjælpe mig, da det er kommunen, som skal indhænte oplysningerne...! Hvad gør jeg nu... Kan de det? Føler de kan gøre lige hvad de har lyst til. Skal jeg bare leve mit liv uden nogen form for hjælp. Det er ikke retfærdigt. Andre kan få, bare ikke mig...HVORFOR - hvad har jeg gjort forket.

Ønsker ikke at lever mere...

http://www.facebook.com/group.php?v=...d=217652883549


Med venlig hilsen


Britta
margetli er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Psykisk syg ønsker råd om usikker fremtid keheii Er det overhovdet til at få fleksjob? 26 02-01-2014 20:53
Ønsker du indflydelse? phhmw Alt det andet 0 09-08-2013 12:53
kommunerne ønsker sig flere vælgere østerbro Politik og Samfund 2 02-07-2013 09:00
Ex embedsmænd: ønsker forandring buster Politik og Samfund 0 16-11-2011 13:04
Ønsker straks en ansættelse Kimse Spørgsmål ang fleksjob 11 04-05-2008 14:21




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:22.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension