K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-03-2009, 10:38   #21
J.B.
Banned
 
Tilmeldingsdato: 17-02 2009
Indlæg: 154
Styrke: 0
J.B. er ny på vejen
Alm Brand

Citat:
Oprindeligt indsendt af Marolle Se meddelelser
Ja jeg ved godt de holder på pengene, de er nogen værre røvere. Og jeg har alm brand og kæmpe imod, de skulle vist heller ikek være så nemme
Nej! De er ikke nemme. Faktisk hører til de slemme. - Det kan man se her.
http://www.dr.dk/DR1/kontant/2004/02/19/152105.htm

Det er kun på reklame (TV) de er gode.
J.B. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-04-2009, 20:37   #22
Marolle
Hjemmevant på K10
 
Marolles avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-05 2007
Alder: 40
Indlæg: 218
Styrke: 17
Marolle er ny på vejen
så har fagforeningen og jeg søgt om ftp idag. Så må vi se hvad kommunen siger til det. På en måde kan man håbe at de også denne gang er enormt langsomme (hvis nu det skulle være jeg ikke får ftp igennem...)
Nu det bare og vente og vente...
Marolle er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-10-2010, 23:23   #23
Lonnie
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2010
Indlæg: 35
Styrke: 14
Lonnie er ny på vejen
Jeg har på et tispunkt læst, at hvis ens læge bakker op om en førtidspension, fordi man ikke kan klare fleksjob. Så vil det ikke være frivillig ledighed. (Hvis altså flexjobbet siges op.
Er der nogen der ved noget om dette?

Der står også et sted at, hvis ens arbejdevne er varigt nedsat, så skulle det være muligt med førtidspension.
Hvor mange % skal den være nedsat med?
Jeg har også retslæge rådets udtalese på at jeg er alvorlig syg.
Er der nogen der har kendskab til noget af dette?
Det vil glæde mig at høre fra jer.
Jeg er helt ny herinde, og synes godt nok, at der er mange forskellige afgørelser og det afhænger vel også af, hvilken kommune man bor i eller???
/Lonnie igen
Lonnie er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-10-2010, 00:15   #24
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
lonnie vil anbefale dig at starte en ny tråd bare så du ikke forsvinder i den her tråd som jo er gammel ..

Du kan godt stoppe i et fleksjob uden at det er selvforskyldt ledig du må bare ikke sige op uden at have snakket med jobkonsulent hvis din læge støtter dig i at det ikke er godt for dit helbred med det job (eller der er andet galt ) så skal du skrive til din jobkonsulent fortælle hvordan det forholder sig og at du er nød til at have et møde (og til det møde kan det klart anbefales at du tager bisidder med ) din arbejdsplads skal først have muligheden for at tilpasse jobbet til dig så du kan klare det inden man snakker om at stoppe ...

Men kan de ikke det så skal du i fælleskab med jobkonsulenten have stoppet fleksjobbet så mister du ikke din ledighedsydelse og i sidste ende hvis det er for hårdt og ingen hjælper dig så må du nok sygmelde dig
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
sygedagpengestop selvom der er verserende sag i ASK Missjazzy Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 4 24-09-2012 16:39
reform af fleksjob det bliver bare bedre og bedre MTVRV1 Politik og Samfund 11 27-02-2012 08:26
kommune vil ikke give fleksjob på 25 timer selvom muligheden er der... kirsten01 Spørgsmål ang fleksjob 47 16-01-2012 11:27
Ny arbejdsprøvning ( måske bedre denne gang ) nuvi Alt det andet 45 11-11-2011 10:24
Meld dig også syg, selvom du er ledig fleksjobber zuza Nyttigt at vide når du er visiteret til fleksjob 13 10-10-2010 19:31




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:30.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension