K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-09-2010, 19:53   #11
kiskada
Elsker at være her på K10
 
kiskadas avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2010
Lokation: Mors, Morsø kommune
Indlæg: 95
Styrke: 14
kiskada er ny på vejen
Jeg sejler også...

er ved at anke sd stop osv.
for rask til FP? for syg til flex!

får ingen kh (er gift)

Tja ved sk* snart ikke hvad jeg gør...?




Kiskada
kiskada er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-09-2010, 09:36   #12
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af V_Brask Se meddelelser
Hej

Af ren nysgerrighed ville jeg gerne vide hvormange, der ellers ligesom mig er parkeret et sted mellem førtidspension og fleksjob (eller som har prøvet det). Hvad sker der i jeres sag/ eller hvad gør i?

Jeg kan ikke få førtidspension iht min sagsbehandler da jeg 1) er for ung 2) Iht lægekonsulenten kan jeg ikke få pension for min sygdom, da en sådan sygdom ikke udløser pension.

Jeg kan ikke få fleksjob, da jeg kun kan arbejde 10 timer pr uge.
Er du fleksvisiteret ?? det er du da ikke vel ?? hvem siger at du ikke kan få fleks fordi du kun kan arbejde 10 timer om ugen ?
der er ikke noget der hedder for syg til fleks men for rask til pension (jo de siger det sådan, men sådan er det ikke ifølge loven ) kig evt på det Viper skriver og husk altid at bede kommunen om at pege på hvordan de så mener du kan blive selvforsørgende ...

Der skal ligge en handleplan du skal ikke bare tulle rundt


Citat:
Oprindeligt indsendt af Tassi Se meddelelser
Jeg kan ikke sige, jeg står mellem fleksjob og fp, da jeg ikke engang kan gennemføre en arbejdsprøvning. Men de vil så heller ikke opstarte sag om fp. Og kontanthjælp er jeg ikke berettiget til

Så jeg befinder mig i den kategori, der hedder 'Ude at sejle - i min egen sø'
Tassi det samme til dig som til Brask .. desforuden så tænker jeg da pension §17 på forliggende grundlag , hvis ikke man kan få sygedagpenge og heller ikke kontanthjælp så har man ved at søge en pension på § 17 FORLIGGENDE GRUNDLAG alt at vinde og intet at tabe .. og der kommer den mulighed på at de ved afslag skal give ankevejledning og man har mulighed for at få friske øjne til at se på ens sag...

Samtidig skal de jo begrunde afslag og så kan man igen forlange at de peger på en måde at blive selvforsørgende...
  Besvar med citat
Gammel 30-09-2010, 10:41   #13
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 15
PiaCP er ny på vejen
Hmm de målet mig til 15t - men det var vel og mærke i et job der ikke GIVES!

Dette job kan aldrig oprettes!

Reva kunne ikke arbejdsprøve mig mere, da de ikke kunne finde et sted med de massive skånehensyn jeg har!

Jeg er parkeret mellem flex og fp - de vil SLET ikke TALE fp!

Bare fordi mit hoved virker! ja ja ja men min krop vil da for f***** ikke hvad mit hoved vil vel??????
__________________
Pensionist pr.1.4.2012

You must be the change - you want to see in the world.

Mahatma Ghandi
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-09-2010, 13:07   #14
fru sis
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 17-07 2009
Indlæg: 9
Styrke: 0
fru sis er ny på vejen
Af ren nysgerrighed ville jeg gerne vide hvormange, der ellers ligesom mig er parkeret et sted mellem førtidspension og fleksjob (eller som har prøvet det). Hvad sker der i jeres sag/ eller hvad gør i?

Hej

Jeg er placeret som du beskriver, jeg har søgt pension på foreliggende grundlag, venter på afgørelse pt.
fru sis er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Fleksjob,hvor mange jobs? kurttrold Spørgsmål ang fleksjob 2 01-07-2013 20:01
Hvor mange?? BFF Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 09-09-2011 10:07
ved I hvor mange vi er ! østerbro Politik og Samfund 11 10-04-2011 09:28
Hvor mange får afslag på føp? Flower Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 17 14-07-2010 09:31
Hvor mange timer, hvor stort tilskud?? veiergang Spørgsmål ang fleksjob 2 01-07-2008 17:48




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:20.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension