K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-06-2010, 19:57   #71
frklarsen
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-10 2008
Lokation: Greve
Alder: 55
Indlæg: 215
Styrke: 16
frklarsen er ny på vejen
mange tak er ikke helt til at forstå, endnu mere dejligt at pensionsudvalget trodser kommunen der ikke indstillede mig til pension...og at jeg har søgt efter paragraf 17, men den virkede heldigvis for mig :-)
__________________
Hellere komme galt afsted end slet ikke at komme afsted
frklarsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-06-2010, 21:07   #72
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Riiigtig stort tillykke.
Nu må du endelig nyde roen, og bevidstheden om, at der ikke længere er risiko for at finde et trusselsbrev i postkassen.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-06-2010, 21:11   #73
frklarsen
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-10 2008
Lokation: Greve
Alder: 55
Indlæg: 215
Styrke: 16
frklarsen er ny på vejen
ja men nok lige noget man skal vænne sig til, hun har jeg jo været stresset over min situation og panik hver gang et brev med kommunenes logo lå i postkassen, nu kan jeg rejse a h til hvis jeg ellers turde
Jeg ville have oprettet en ny tråd men kan bare ikke finde ud af det, vil gerne takke alle herinde for støtte og råd samt opbakning, i er fantastiske
__________________
Hellere komme galt afsted end slet ikke at komme afsted
frklarsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-06-2010, 23:14   #74
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
TILLYKKE masser af gange.. hvor herligt.. især at pensionsnævnet trodser sagsbehandler.. det giver andre håb..
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-06-2010, 04:23   #75
MorWettendorff
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 21-10 2009
Lokation: Fredericia, men oprindelig fynbo
Alder: 51
Indlæg: 355
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
MorWettendorff er ny på vejen
jamen stort tillykke da *SS* dejligt for dig.
MorWettendorff er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-06-2010, 09:56   #76
futtefreja
Ved at flytte ind på K10
 
futtefrejas avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-07 2009
Indlæg: 518
Blog Indlæg: 5
Styrke: 15
futtefreja er ny på vejen
stort til lykke, hvor er det dejligt for dig, du nu kan få ro på
futtefreja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-06-2010, 10:24   #77
solsikke
Elsker at være her på K10
 
solsikkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-08 2008
Lokation: sjælland
Indlæg: 50
Styrke: 16
solsikke er ny på vejen
Smile

Du skal da også have et STORT tillykke her
Solsikke
solsikke er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-06-2010, 08:09   #78
frklarsen
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-10 2008
Lokation: Greve
Alder: 55
Indlæg: 215
Styrke: 16
frklarsen er ny på vejen
hej igen

nu har jeg fået sunket det hele lidt, og kommer i tanke om de sagde de ville kontakte mig for udregning af pension.. hvad filen betyder det. Hvad skal der nu ske, venter jeg bare på pensionen kommer ind på kontoen eller hvad ?
__________________
Hellere komme galt afsted end slet ikke at komme afsted
frklarsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-06-2010, 10:18   #79
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Stort tillykke... -når det nu er dét, der er den bedste løsning

Der skal jo så bare udregnes den nøjagtige pension, fx hvor meget du evt. får andre steder fra osv. !!!

Nu skal du bare slappe af og nyde friheden... -og ikke mindst bruge (fri)tiden fornuftigt
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-06-2010, 11:43   #80
kirsten01
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2010
Indlæg: 97
Styrke: 15
kirsten01 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af frklarsen Se meddelelser
hej igen

nu har jeg fået sunket det hele lidt, og kommer i tanke om de sagde de ville kontakte mig for udregning af pension.. hvad filen betyder det. Hvad skal der nu ske, venter jeg bare på pensionen kommer ind på kontoen eller hvad ?
Jeg fik et brev fra min nye sagsbehandler kort tid efter jeg fik at vide at jeg fik pensionen. Hun sidder i pensionsafdelingen og er nu min kontaktperson hvis jeg har spørgsmål eller vil søge om noget ekstra. Blev inviteret ind til et møde hvor jeg skulle have papirer på mine indtægter m.m. med ind, så hun kunne fortælle hvad jeg fremover ville få. Hun så dog aldrig papirerne, da hun kan gå ind på nettet og se indtægter og renteudgifter. Derudover fik jeg et lille bevis på at jeg pensionist som jeg kunne vise til andre og evt få rabat, samt foreslog at få lavet et kort ved DSB da der var billed på, og det ville de fleste forretninger acceptere, da det hun gav er et stykke papir og kan gå hurtigt i stykker.

Det var den første gang jeg var glad efter et møde med kommunen, da det har været en kamp indtil afgørelsen kom, men nu var der helt andre toner. Hun kunne tydelig se på hendes "klienter" at de fik det bedre, når roen kom og man kunne tænke på sit helbred. Samt hun fortalte alt om reglerne for hvad og hvordan jeg kunne søge om ekstra, samt rettigheder og selvfølgelig pligter, hvis der kom ændringer i min indkomst. Hun sagde til sidst: jeg vil ikke "jagte" dig med at kalde ind til møder men blot lade mig kontakte hende ved behov.
Fik at vide til mødet hvad den månedlige udbetaling ville være, samt ville få et brev med hvad jeg ville få den første kommende 1., derefter kom der ingen brev hver måned da de prøvede at sænke omkostninger, og der de så et sted at spare var på frimærker på breve som var ens hver måned. Kunne kun give hende ret.

Håber du får samme gode oplevelse
kirsten01 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Antidepressivt - tvang tigerbia Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 43 14-11-2012 17:49
lykkepille tvang kæmper Politik og Samfund 7 09-09-2012 12:54
Tvang Raadvild Alt det andet 41 23-07-2010 23:39
Tvang om pension? K.H Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 24 24-01-2009 00:53
Men tvang er ikke vejen frem. Maj-Britt Politik og Samfund 5 18-09-2008 17:30




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:44.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension