K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-10-2016, 20:18   #1
sommersen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 21-07 2014
Indlæg: 174
Styrke: 10
sommersen er ny på vejen
Fleksjob ferie udregning ?

Jeg har svært ved at forstå udregning efter ferie -i sommer hvor jeg havde 2 ugers ferie blev jeg trukket ca 2200,måneden efter fik jeg så 600 for meget,nu har jeg holdt en uges ferie og der er trukket 1500 kr udbetalt
Jeg kontaktede udbetaling da jeg fik de 600 for meget de sagde at det var rigtigt -men er 1500 ikke meget for en uges ferie-det er så uheldigvis samme måned hvor medicin starter forfra så det var lige 1400 ,men heldigvis bliver det jo så billigere fremover
Jeg får fast månedsløn med feriepenge hvis det hjælper på regnestykket
sommersen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2016, 12:19   #2
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Går ud fra, det er fleksløntilskuddet, der er tale om.

Her er link til bekendtgørelsen for fradrag i dette tilskud.

https://www.retsinformation.dk/Forms...aspx?id=164057
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-11-2016, 21:53   #3
sommersen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 21-07 2014
Indlæg: 174
Styrke: 10
sommersen er ny på vejen
Tak Stampe
Så er der kommet en udregning for december på 400 ekstra

Men har læst på lønseddel fra arbejdsgiver og jeg får selvfølgelig mindre udbetalt når jeg holder ferie men på lønsedlen står arbejdstimer det samme som hvis jeg ikke har holdt ferie,løn det samme som hvis jeg ikke holder ferie - men der er så et fradrag før skat og udregningen bliver så mindre under det felt AM bidrag beregningsgrundlag giver det mening? Jeg har altid bare læst at jeg fik mindre udbetalt og tænkt fint så passer det mht ferie nu er jeg forvirret
sommersen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-12-2016, 17:13   #4
sommersen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 21-07 2014
Indlæg: 174
Styrke: 10
sommersen er ny på vejen
Har nu talt med kommunen som godt kan se jeg ikke er trukket i timer når jeg har holdt ferie men bare har fået mindre i løn jeg prøver så at spørge om deres udregning er forkert men det er den ikke men det kunne måske være et problem hos skat mht til timeantal
Er det en fejl eller hvad tror i
sommersen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-12-2016, 17:54   #5
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det bedste du kan gøre er at skrive til Mik16 herinde via privatbesked http://www.k10.dk/private.php?do=newpm&u=7104 eller via mail [email protected]

Han er super god til at udregne disse ting og han ved næsten alt der er værd at vide om fleksjob løn og udregning af denne.

Han har også denne hjemmeside hvor der findes en beregner på http://www.fleksjoblolland.dk/side.asp?Id=109607
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:37.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension