K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-11-2010, 22:28   #1
lillesine
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2008
Lokation: silkeborg
Indlæg: 234
Styrke: 16
lillesine er ny på vejen
min sag er rodet

Jeg har efterhånden været sygemeldt i snart 3 år nu denneher gang.

Jeg er færidg med at få lavet speciallægeerklæringer mener min sagsbehandler nr 7

2 stk fra 2 forskellige psykiatere med 1½års mellemrum.

1 stk af psykologisk afklaring

har gennemført et afklaringsforløb på jobkompagniet i silkeborg fra 1.2.2010 til 18.6.2010 hvor de sidste 2 uger var i virksomhedspraktik som blev afbrudt af sagsbehandler og virksomhed da jeg kun kunne klare jobbet som vareopfylder i ca ½time 2 gange om ugen.

Jeg har ofte mødt for at tage hjem igen et gennemsnit med 7 timer om ugen det højeste gennemsnit timer om ugen har været 15

Jeg venter nu på at mine papir skal igennem lægeskøn igen da det første skøn ikke var acceptabel da lægekonsulenten har skrevet at jeg ikke får den optimale medicin og skal om medicineres og igennem ny afklaring og psykologisk afklaring.....

Behandlingsmulighederne ikke udtømte samt ikke været syg i mange år!!!

Jeg har haft depressioner siden 2002 med mange sygemeldinger og mange kort jobforløb

Har de endelige diagnoser : kronisk depression og angst.

sproglig opmærksomhedsdysfunktion som bevirker jeg ikke kan huske så godt samt ikke kan sotere i indput men tager alt ind uden at sotere mellem vigtigt og ikke vigtigt som jo så gør jeg bliver overfyldt i hovedet af ting og sager...

Jeg får dagligt antidepressivtmedicin samt nervemedicin.

Jeg stoppede ved min psykiater i december 2009 da jeg nu var optimalt medicineret og havde fået det bedre som lægekonsulenten også fremhævede men han fremhævede ikke det der stod 3 linier længere ned at min psykiater ikke kunne se mig på arbejdsmarkedet i fremtiden!!

den psykologiskeafklaring siger at min arbejdsevne er varigt nedsat i alle erhverv samt at mine gode perioder i depresioner svare til en konstant moderat depression. Og hun ser ikke ydligere behandlingsmuligheder!!!

Jeg sakl til samtale med min sagsbehandler på kommunen den 2 deceber 2010 for at tale om hvad jeg har af fremtidsplaner og om mine sygedagpenge som jo skal stoppe snart så skal jeg leve uden penge fedt med 3 børn, mand,og lejlighed???

Jeg har inden min afklaring selv søgt om førtidspension men fik jo et afslag da jeg ingen afklaring havde været igennem.. Men kan jeg selv søge igen om førtidspension??

Og hvorfor skriver kommunens lægekonsulent at jeg ikke har udtømt mine behandlingsmuligheder og ikke får den rette medicin når det står i alle mine papir fra læger, psykolog og psykiatere??

MIt afklaringssted har skrevet at mit arbejdstempo er på 60% på mine gode dage og kun 10% på de dårlige og at jeg glemmer meget og at jeg mærkbart har brugt meget energi og overskud på at komme gennem afklaringen og at de ikke ser noget job jeg kan magte...

Er der ngle guldkorn jeg kan sige til min sagsbehandler????
lillesine er ikke logget ind   Besvar med citat
 

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
HMS syg og syltes(undskyld langt lidt rodet indlæg) Tzari Spørgsmål ang fleksjob 11 06-06-2009 08:53




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:35.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension