K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-09-2010, 17:25   #1
S_Phoenix
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 23-04 2010
Indlæg: 178
Styrke: 15
S_Phoenix er ny på vejen
Erfaringer med Overlæge Peter Christoffersen ?

Hej igen igen...

Har ikke overskud til at skrive alt der sket siden sidste tråd, men et halvt skridt fra at lette manges skuldre og give systemet en sag mindre

Kort og godt så skal jeg til en samtale med en overlæge Peter christoffersen på Slagelse psykiatrisk afdeling, og ville i den forbindelse høre om der nogle herinde der kender til ham, og har noget godt/dårligt at sige om ham så man måske er lidt bedre forberedt.

Var i sidste uge til en times samtale hos en læge på psykiatrisk, hvortil hun ikke kunne se hvad der var at gøre da hun ikke kunne se det som noget realistisk og sende mig i medicinsk behandling, eller sende mig i nogen form for samtale terapi.
Halvt inde i samtalen sagde hun at det virkede som hul i hovedet at jeg var sendt dertil (fra sagsbehandlers side), når jeg havde den bunke papirer og udtalelser bag mig, men hun ville vende det med resten af hendes kollegaer, og give mig svar i kommende uge - og så modtager jeg så dette brev igår om samtale med denne her Peter christoffersen ...

Håber nogle kender lidt til ham
Har prøvet at google ham lidt, men der kommer kun faglige ting op omkring ham som man jo ikke kan bruge til sindsygt meget

- Tak

Sidst redigeret af S_Phoenix; 19-09-2010 kl. 18:11.
S_Phoenix er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Overlæge Peter Blume Rigshospitalets rygcenter Rygskadet Alt det andet 21 21-05-2015 10:27
Til Hejdien oa fra Peter phhmw Dit og Dat 0 16-03-2011 13:57
Overlæge ? Physen Alt det andet 2 04-03-2011 21:04
Lars Poulsgaard/ Neurokirugisk Overlæge. Sonia Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 20-11-2010 09:00
TERM-overlæge Claus Rasmussen Tante Ana Det er da strengt ! 21 11-11-2008 17:09




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:41.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension