K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-07-2012, 12:59   #11
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
Hej . Tusind tak for alle svarene. Dem kan jeg helt sikkert bruge til at hjælpe ham med. Han blev slået ned som 18 årig og fik en hjerneblødning, med epilepsi tilfølge.

Kommunen har smidt ham i arbs prøvning, uden påstod de at vidste disse ting? Men det var løgn.

Han vil så gerne arbejde, ved den arbds prøvning pressede anden aktør ham op i 6 timer om dagen, uden at tage højde for ryge pauser og frokost da hun skrev til kommunen efterfølgende, og de havde også glemt at sige at han skulle skrive dagbog om forløbet.

Da man ikke hørte ham om arbejdsprøven før papirer var afsendt til kommunen, så vidste de ikke hvor smadret han var og meldte sig mere syg i sidste del på grund af dette pres.

Jeg ved slet ikke hvordan det skulle gå ham, uden at han havde mig til at hjælpe sig med kommunen.

Han husker rigtig dårligt, tåler ikke støj, lugte osv, om det er skaden eller medicin lidt svært at finde ud af, men han er for ung til pension og ønsker det heller ikke.

Det bedste der er sket er at han er blevet krampefri, da vi fik taget den medicin fra ham, som forgiftede ham og ødelagde hans ene nyre.

Nu må vi se hvad der sker. Kh indiansummer
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Flexjob- hvordan? odense Spørgsmål ang fleksjob 4 16-04-2012 18:04
Flexjob, hvordan gør man?? denuheldige85 Spørgsmål ang fleksjob 1 03-09-2011 23:38
Hvordan søger jeg om et flexjob...? missme23 Spørgsmål ang fleksjob 2 25-02-2011 10:32
Flexjob.. hvordan? kathrine1656 Spørgsmål ang fleksjob 18 09-12-2010 20:41
Nyt flexjob, hvordan med ansættelse last47 Alt det andet 3 31-01-2010 20:56




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:30.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension