K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-11-2010, 08:58   #1
gøjneren
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-11 2009
Indlæg: 172
Styrke: 15
gøjneren er ny på vejen
Har jeg været i arbejdsprøvning ?

Hejsa, jeg har været i et 4 ugers forløb via noget der hedder væksthuset.

Det er et forløb hvor jeg har mødt en jobkonsulent 1 x ugentligt og har haft nogle hjemme opgaver til næste møde. Forløbet skal munde ud i en proggresionsrapport

men tilbage til overskriften: Har jeg været i arb. prøvning? eller hva dælen er menigen ?

håber alle i kloge mennesker herinde ha et godt bud
gøjneren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-11-2010, 10:25   #2
empowerment
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
empowerments avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2010
Lokation: et sted i jylland
Indlæg: 318
Blog Indlæg: 22
Styrke: 14
empowerment er rigtig godt på vej
Har du prøvet at tjekke deres hjemmeside. Jeg ved ikke hvilket af de to forløb du har været på, men fælles for dem begge er

Form
Citat:
Begge forløb veksler mellem undervisning/workshops og individuelle samtaler samt vejledning og coaching samt praktikker. Undervejs samarbejder vi med Jobcentermedarbejderen. Forløbet dokumenteres i en progressionsrapport, hvor vi også kommer med forslag til borgerens videre plan
Svaret må være Nej, du har ikke været i arbejdsprøvning, men aktivering. Det må fremgå af rapporten hvordan du anses at kunne vende tilbage til arbejdsmarkedet.

Held og lykke
__________________
Empowerment

vækst i erkendelse, indsigt og selvforståelse går hånd i hånd med en kraftfuld handlen
empowerment er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-11-2010, 20:20   #3
gøjneren
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-11 2009
Indlæg: 172
Styrke: 15
gøjneren er ny på vejen
Tak for svaret og ja jeg har kigget på deres hjemmeside, kunne bare ikke finde ud af hvor jeg var placeret, for ingen af delene passede på mig
gøjneren er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Har du været i en mr. scanner. SanneHansen Dit og Dat 19 04-08-2017 12:55
Nogen der har været i min situation? Anna1 Spørgsmål ang fleksjob 6 30-01-2010 22:17
Jeg indrømmer at jeg har været heldig. fehovedet Din historie 1 28-01-2008 21:36




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:50.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension