K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-10-2010, 07:21   #1
Rosenkilde
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 26-07 2010
Lokation: 6650 Brørup
Indlæg: 4
Styrke: 0
Rosenkilde er ny på vejen
Ny i dette forum

Hej Alle her på k10. jeg har i et stykke tid sust lidt rundt på siden, jeg syntes det er en kanon side med rigtig mange gode indlæg.
Jeg selv er siden juni 2008 under udredning på div. sygehuse for at finde ud af hvad jeg fejler, symptom listen er stor, med lægerne er åbenbart ikke gode nok til at finde ud af hvad jeg fejler, jeg har sidst været hos en neuropsykolog da de mener det kan være psykisk, hun nævnte noget i århus som hedder kognitiv adfærsterapi for patienter med kroniske funktionelle lidelser, hmmm
Men da jeg læste om det her på k10. må jeg nok sige at jeg har paraderne oppe og det er den sidste sted jeg tager hen.
Er der andre her på k10 som har været dette sted som vil fortælle om deres erfaring.
mvh Sune
Rosenkilde er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-10-2010, 09:23   #2
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.723
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Velkommen til....

Kære Rosenkilde.

Det er helt "normalt" det du er på vej ind i.

Derfor gør du følgende:

Tænker over hvad DU mener at kunne....revalidering, flexjob eller pension.

Indhenter aktindsigt fra ALLE. Læger, speciallæger, hospitaler og kommunen.
DU skal kende til hvad andre skriver om dig og din sag.

Formular findes under "nyttige link" hvor stor viden findes.

Så sætter du dig ind i følgende: http://www.k10.dk/index.php?pageid=arbejdsevnebegrebet og http://www.k10.dk/index.php?pageid=sygedagpengestop

efterfølgende dukker der mange spørgsmål op.

Så skal du øve dig på at bruge "søgefunktionen" da alle svar findes allerede.

Hilsen

Sidst redigeret af phhmw; 13-10-2010 kl. 09:25.
phhmw er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-10-2010, 11:44   #3
Vej86
Afhængigheds tegn af K10
 
Vej86s avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-09 2010
Lokation: Verden
Indlæg: 384
Styrke: 14
Vej86 er ny på vejen
Velkommen til k10
__________________
Så er der tid til at tage en længere pause fra k10. Håber det går godt med jer der ude Der flere ting som kræver mig sø som mit eget handicap og min sygdom
Vej86 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-10-2010, 23:02   #4
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Ser ikke ud som om nogen kender til stedet men bumper den lige op så flere kan nå at se dine spørgsmål og velkommen til
  Besvar med citat
Gammel 13-10-2010, 23:08   #5
annagw
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-11 2009
Lokation: København.
Alder: 39
Indlæg: 1.364
Styrke: 16
annagw er ny på vejen
Hejsa

En hurtig googlesøgning viser MANGE resultater for kognitiv adfærdsterapi i Århus. Ved du hvilket det drejer sig om?

Og hvad er begrundelsen for, at du vil have gavn af det? Er du enig i, at det måske er noget der vil kunne hjælpe dig??

Jeg lægger mærke til, at du skriver, at "DE" mener, at det kan være noget psykisk. Hvem "DE"? En af de læger du er undersøgt af, din egen læge, kommunens lægekonsulent eller hvem..?

Hvor står du i systemet med hensyn til økonomi og beskæftigelse?
annagw er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ny i dette forum Bornholmeren Din historie 13 28-10-2022 13:18
Læs her før du skriver et indlæg i dette forum Webmaster Minimums Arbejdstidsgrænse for Fleksjob/Førtidspension 0 09-01-2008 12:17
Læs her før du skriver et indlæg i dette forum Webmaster Manglen på Fleksjob 0 09-01-2008 12:13
Læs her før du skriver et indlæg i dette forum Webmaster Kommunernes Tavshedspligt 0 09-01-2008 12:10
Læs her før du skriver et indlæg i dette forum Webmaster Lægekonsulenternes Rolle 0 09-01-2008 12:07




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:16.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension