K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-05-2014, 18:11   #61
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Hvis du mener at det er vigtigt nok....jamen så skal du da bare skrive det ind i skemaet...

Det går jo ind under de tiltag du hare været igennem....

Så skriv alle de ting du vil i det skema...hvis det passer ind under de punkter som skemaet indeholder...

En ting man bare altid lige skal passe på....det er med alle de helt små ting....ting som intet vil ændre...

Man risikere at det kommer til at fylde alt for meget og at det vil være for svært at gå igennem...hvis man retter ethvert komma...

Her bør man koncentrere sig om de vigtige ting....altså de ting som kan ændre noget...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-05-2014, 23:03   #62
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Du bør uanset be om at få en bilagsliste med de dokumenter, sagsbehandler har tiltænkt at vedlægge(bruge) i din sag.

Der bliver jo kun udtaget de vigtigste, hvilket der let kan opstå uenighed om.

Du bør derfor sikre, at de relevante akter vedlægges.

Når du får bilagsliste er det nemmere at tilføje de dokumenter der mangler, og bagefter din underskrift, med dato.
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-05-2014, 23:17   #63
Souad
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-12 2013
Indlæg: 90
Blog Indlæg: 11
Styrke: 11
Souad er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af popiae Se meddelelser
Du bør uanset be om at få en bilagsliste med de dokumenter, sagsbehandler har tiltænkt at vedlægge(bruge) i din sag.

Der bliver jo kun udtaget de vigtigste, hvilket der let kan opstå uenighed om.

Du bør derfor sikre, at de relevante akter vedlægges.

Når du får bilagsliste er det nemmere at tilføje de dokumenter der mangler, og bagefter din underskrift, med dato.
Hej Popiae og tak for gode råd. Jeg har presset SB til at sende mig en liste over de dokumenter, som hun har fremlagt for inspirationsteam og jeg gå udfra at de er det samme hun vil fremlægge for Rehab. Team. Det der er mærkeligt under sidst møde med SB, da jeg bad hende om en liste over de dokumenter, så syntes både min bisidder (en faglig konsulent fra fagforening) og min SB, at det ikke relevant, at jeg skal have den liste nogle gange man har en bisidder med til at støtte SB og ikke borgeren
Souad er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-05-2014, 08:06   #64
lgkh62
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 08-02 2013
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 602
Styrke: 12
lgkh62 er rigtig godt på vej
Hej Sauad
Husk det er dig som har baggrundsviden om alt hvordan du har det og din sag.

Jeg vil til enhver tid bede om bilagsliste over hvad der bliver fremlagt for andre i systemet uanset hvad bisidder og SB siger.

Da min sag skulle for Rehabiliteringsteam blev planens forberedende del fremsendt til underskrift sammen med en bilagsliste, hvad der tilgik teamet så du gør det rigtige.

Da jeg gennemgik bilagslisten fremsendte jeg manglende bilag som jeg bad tilføjet bilag fremsendt til Rehabiliteringsteam.
SB ringede at det kunne vi jo sige på mødet, men jeg stod fast at bilagene skulle med så teamet havde læst og forholdt sig til det når jeg kom til mødet.
Jeg bad om en ny bilagsliste så jeg havde den korrekte opdaterede liste.

Når din sag fremligges for Rehabiliteringsteam skal den være så fyldestgørende og korrekt belyst som muligt.
Så stol på dig selv og jeg oplevede Rehabiliteringsteamet havde forholdt sig til bilag jeg havde forlangt fremsendt selv om min SB sagde det var unødvendigt.
lgkh62 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-05-2014, 23:58   #65
Souad
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-12 2013
Indlæg: 90
Blog Indlæg: 11
Styrke: 11
Souad er ny på vejen
Jeg står i klem i systemet i 3 år plus sygdom og de to har forhindret mig i at rejse og se min mor, som jeg savner rigtig meget. Min mor død i dag uden at kunne nå at se hende. Jeg har ikke set hende i over 3 år, mine 3 små børn og jeg er meget ked af det ��
Souad er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-05-2014, 09:42   #66
lgkh62
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 08-02 2013
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 602
Styrke: 12
lgkh62 er rigtig godt på vej
Kondolerer. Mangler ord for din sorg og at du ikke nåede at tage afsked med din moder personligt.
lgkh62 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-05-2014, 11:17   #67
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-05-2014, 17:45   #68
Souad
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-12 2013
Indlæg: 90
Blog Indlæg: 11
Styrke: 11
Souad er ny på vejen
Tusind tak for de pæne ord og tanker. Jeg har ingen familie her i landet, og det er kun k10 jer jeg har tænkt, at dele min sorg med
Souad er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-05-2014, 23:23   #69
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Kondolerer
jh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-05-2014, 15:06   #70
Souad
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-12 2013
Indlæg: 90
Blog Indlæg: 11
Styrke: 11
Souad er ny på vejen
Tak til jer alle sammen
Souad er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:36.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension