K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-02-2009, 21:00   #1
R.Harder
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 24-02 2009
Indlæg: 9
Styrke: 0
R.Harder er ny på vejen
Question Fp. eller Indv, pen

Hej alle sammen KANON ide med denne side.

Jeg er kommet lidt uheldig afsted på mit job, og nu siger min læge at pga de sidste 4 år i smerte helvede pga slidegigt, HANS måde at udtale det på. " Jeg tror ikke at du Skal regne med at komme på arbejds markede mere. " Jeg faldt mens jeg var på arbejde (sagen er i ask pt. )
Nu er mit spørgelsmål:
jeg har en pension ordning på mit arbejde og der kan jeg nok få lidt pga nedsat arbejdsevne og muligvis indv. pension men efter havd jeg kan se er det ikke mere end ca 80,000,00 Kr. om året det er jo ikke ret meget kan man få førtidspension ved siden af?
Mvh R.Harder
R.Harder er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-02-2009, 00:00   #2
AnnetteH
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-05 2007
Lokation: Fyn
Alder: 57
Indlæg: 220
Blog Indlæg: 4
Styrke: 18
AnnetteH er rigtig godt på vej
Hej.
Ja man kan godt få udbetalt førtidspension, og fra din pensionsordning så vidt jeg har forstået, dog vil der blive et fratræk i din førtidspension, så du bliver desværre ikke rig af det.

Dernæst må jeg jo også lige fortælle dig at der desværre er rigtigt langt fra at din læge siger du skal have førtidspension og så til at du evt. vil få den tildelt af din kommune.
Du skal nemlig igennem en arbejdsevne vurdering foretaget at din kommune og de vil gøre alt for at se om der dog ikke er bare en lille bitte chance for at du har lidt arbejdsevne tilbage, så de kan sætte dig i flexjob istedet.

Held og lykke

Og rigtigt hjertelig velkommen her på K10
Annette
__________________
Smil til verden, trods alt

Sidst redigeret af AnnetteH; 25-02-2009 kl. 00:02.
AnnetteH er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-02-2009, 00:18   #3
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Hejsa og velkommen til.

Din pensions størrelse afhænger også af, om du er gift eller ej, og af hvad din evt. ægtefælle tjener.

Du kan tjekke på www.pensionsinfo.dk

Der kan du "lege" med tallene.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-02-2009, 11:11   #4
R.Harder
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 24-02 2009
Indlæg: 9
Styrke: 0
R.Harder er ny på vejen
I skal have mange tak for jeres svar, ja jeg er bekendt med alt det man skal igenmen da min kone har fået førtids pension, jeg må indrømme at det er ikke noget jeg glæder mig til da jeg meget heler vil blive på arbejds markede, Jeg har været chauffør siden jeg var 18 år og er nu 47, og jeg må indrømme at stod det til mig foresatte jeg med det men efter faldet siger både kirug og læger at jeg hverken må gå tilbage til chauffør jobbet og bare sådan noget som trapper vil være meget skidt for mig.
Der er bare så mange ting jeg ikke før har tænk på der har gjort det være. Men endnu tak for svaret.
Mvh R. Harder
R.Harder er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
flexjob eller fp eller ? bmp24 Spørgsmål ang fleksjob 29 26-08-2011 09:57
Udd. på revalidering eller su eller????? Siv Alt det andet 13 13-01-2011 13:46
Købt eller Solgt?? Skal jeg gine eller gæde? Rikke H Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 29-01-2008 02:15
År eller måneder - kommune eller sundhedsvæsen zuza Det er da strengt ! 3 12-01-2008 15:01




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:02.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension