K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-03-2010, 23:20   #11
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
Men min socialrådgiver sagde at ftp var jeg for ung til

det er jeg så trat af at høre det er næsten det eneste de kan sige jeg har hørt det så mange gange at jeg brækker mig du er jo ung osv men det er da synd du har haft brkket ryg operation i knæ osv 5 har papir jeg vil have smerter resten af mit liv og må leve med det aligevel slutter samtalen altid men stadig ung **** dem og deres du er ung er man syg osv har alderen intet at sige.glemte sige jeg søger ikke fp er flex

men vil sige du skal søge fp
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-03-2010, 14:36   #12
futtefreja
Ved at flytte ind på K10
 
futtefrejas avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-07 2009
Indlæg: 518
Blog Indlæg: 5
Styrke: 15
futtefreja er ny på vejen
Hej


Det er da helt utroligt, vi skal blive ved med at høre du er for ung til pension

pension kan jo, netop søges/gives til personer i alderen 18- 65.
futtefreja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-03-2010, 23:11   #13
xlars38
Banned
 
xlars38s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-08 2009
Indlæg: 102
Styrke: 0
xlars38 er ny på vejen
ok jeg regner med at søge på pargraf 17 nu her min arbejdsprøvning er afsluttet... tak for hjælpen,,, mvh lars
xlars38 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-03-2010, 13:11   #14
xlars38
Banned
 
xlars38s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-08 2009
Indlæg: 102
Styrke: 0
xlars38 er ny på vejen
så har jeg snakket med min gamle fagforening HKKF hærens konstabel og korporal forening... de har en konsulent ansat til sådanne nogen som mig, og heldig for mig så behøver man ikke at være i fagforeningen mere, sidst jeg var medlem var i 2002 hvor jeg blev smidt ud af den fordi jeg ikke magtede betaling...

så her i starten af april kommer hun herover til Bornholm og snakker med kommunen med henblik på førtidspension, og jeg giver hende fuldmagt til at ordne alt der skal ordnes...

puhaaa det lettede en del da jeg ikke selv er i stand til at gøre mere, så er faktisk lidt glad i dag... var bare det jeg ville sige,,,,, så ikke alt er negativt.

hilsen lars.
xlars38 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-03-2010, 13:17   #15
FrkNorden
Klart Afhængig af K10
 
FrkNordens avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2009
Indlæg: 408
Styrke: 15
FrkNorden er ny på vejen
Det lyder godt Lars! Jeg håber du kan få noget ordentligt igennem med hjælp fra din galme fagforening. Stort at de vil hjælpe dig... Held og lykke :-)
FrkNorden er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-03-2010, 15:41   #16
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Godt Lars, for det er præcis den vej sagen skal drejes!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-03-2010, 23:16   #17
xlars38
Banned
 
xlars38s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-08 2009
Indlæg: 102
Styrke: 0
xlars38 er ny på vejen
Citat:
Hej Lars
Jeg har d.d. rettet henvendelese til Borgercenter om at de skal ændre din forlængelses § tilbage til § 27. stk. 1. nr. 6 da afgørelsen fra arbejdsskadestyrelsen omkring din mén erstatning ikke giver anledning til ophør/ændring af sygedagpenge. Hertil skal der være truffet en afgørelse om erhvervsevnetab, hvilket arbejdsskadestyrelsen ikke har truffet afgørelse om endnu.
ja hvad kan man sige !!

Citat:
Lars. Jeg har rettet henvendelse til socialpsykiatrien, med henblik på at du der igennem kan få en støtte/kontakt person.
JATAK

Kære ...(fagforening)

Jeg har ingen planlagte samtale med Lars, jeg har noteret at jeg skal kontakte ham via telefon/mail i starten af april, da jeg afventer en vurdering fra naturpleje tilbudet hvor Lars er i afklaring.

Lars deltager i øjeblikket i et afklaringsforløb på naturpleje tilbudet, som har de fornødne beskyttede vilkår.

Sådan som sagen fremstår nu, bliver sagen indstillet / Visiteret til fleksjob sidst i april mdr.

Sagen er vurderet at kommunes psykolog der vurdere, at Lars kan visiteres til fleksjob med de rette foranstaltninger, i dette tilfælde en mentor. Der er hermed vurderet, at der ikke er tale om en førtidspension, da Lars arbejdsevne ikke vurderes varigt nedsat inden for et ethvert erhverv.

Der forefindes mange psykiatrisk undersøgelser på, at folk som går sygemeldt ikke bør "fredens" da denne form for isolering kan forværre en borgers situation.

Jeg ser ud fra sagens omstændigheder ingen grund til at der skal aftales møde med jer eller andre.

Jeg har d.d. fremsendt sagens akter til dig.

venlig hilsen

Lykke Jensen
xlars38 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
flexjob eller fp eller ? bmp24 Spørgsmål ang fleksjob 29 26-08-2011 09:57
Syg ... Fortvivlet ... Og hvad nu ? JustFoundMe Alt det andet 3 20-08-2011 11:40
Fortvivlet Massøren Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 15 07-02-2011 19:12
nyt fortvivlet medlem... rygsæktysker Alt det andet 2 21-11-2010 14:33
Fortvivlet... Dorthemusen Alt det andet 10 29-01-2009 11:53




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:11.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension