K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-01-2018, 11:21   #41
Begynder
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2018
Indlæg: 44
Styrke: 7
Begynder er ny på vejen
@webmaster den bliver printet i to eksemplar

@ vovse der bliver kvitteret, min mand er væsentligt mere vedholdende end jeg.
Men ideen om fotodokumentation er bestemt god.

Jeg overvejer også at sende den på mail.
Begynder er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-01-2018, 10:39   #42
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Begynder Se meddelelser
@webmaster den bliver printet i to eksemplar

@ vovse der bliver kvitteret, min mand er væsentligt mere vedholdende end jeg.
Men ideen om fotodokumentation er bestemt god.

Jeg overvejer også at sende den på mail.
Det er mit indtryk, her fra K10, at det sjældent fungerer med kvittering for mails.
Du kan selvfølgelig dokumentere, at du har sendt mailen, men du kan ikke dokumentere, at den er modtaget eller læst.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-01-2018, 17:17   #43
Begynder
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2018
Indlæg: 44
Styrke: 7
Begynder er ny på vejen
Jeg ved godt, at jeg vil ikke vil modtage nogen kvittering for min mail. Det er blot for at gå med livrem og seler. Fysisk aflevering og mail.

Af skade bliver man klog men sjældent rig.
Begynder er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-01-2018, 18:06   #44
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Begynder Se meddelelser
Jeg ved godt, at jeg vil ikke vil modtage nogen kvittering for min mail. Det er blot for at gå med livrem og seler. Fysisk aflevering og mail.

Af skade bliver man klog men sjældent rig.
Hvis du har en kvittering af papir på, at din besked er modtaget, hvad er så formålet med en mail?
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-01-2018, 20:14   #45
Hut
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2017
Indlæg: 89
Styrke: 8
Hut er ny på vejen
Mail via e-boks. Så er der også dokumentation for at det er sendt og man slipper for at skulle ud af døren :-)
Hut er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-01-2018, 16:46   #46
Begynder
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2018
Indlæg: 44
Styrke: 7
Begynder er ny på vejen
Så er den afleveret. Den blev scannet ind i sagen, mens jeg var der. Fik en kvittering og en rigtig god behandling ....

Hvem min sagsbehandler er vides ikke...
Begynder er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-01-2018, 18:59   #47
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nu har du ihvertfald god dokumentation for at du har afleveret en klage...så den kan de ikke komme til at glemme...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-01-2018, 11:32   #48
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Begynder Se meddelelser
Så er den afleveret. Den blev scannet ind i sagen, mens jeg var der. Fik en kvittering og en rigtig god behandling ....

Hvem min sagsbehandler er vides ikke...
Super, så er der styr på den del, og så ved du til næste gang, at det kan lade sig gøre.

Den procedure bør du benytte hver eneste gang du skal aflevere noget på kommunen.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-01-2018, 12:42   #49
Begynder
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2018
Indlæg: 44
Styrke: 7
Begynder er ny på vejen
Ja, jeg var faktisk selv overrasket over hvor let det var. Men jeg havde på forhånd besluttet, at jeg ikke ville mig nøje med at smide klagen i den fælles postkasse.

Nu er jeg nået til næste udfordring. Jeg vil klage over forløbet og sagsbehandlingen.

Afdelingslederen havde den 9. januar 2018 stillet min mand i udsigt:

- at der ville blive svaret skriftligt på de resterende spørgsmål, som sagsbehandleren ikke ville svare på mail, men i stedet ved et personligt møde.

- At jeg ville få en ny sagsbehandler.

Men afdelingslederen er jo også tavs. Afdelingslederen har haft 14 dage til at få styr på det. Er det mig som er urimelig når jeg synes hun burde have fået ordnet det?

Og hvem er det, jeg skal rette min klage til?
Begynder er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-01-2018, 16:52   #50
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Klager man over selve sagsbehandlingen....så kan dette ske til borgmester og kommunalbestyrelsen....det er dem der har ansvaret for at sagsbehandlingen glider på den bedste måde...og de har ansvaret for alle medarbejdere på kommunen...og at de opfører sig ordentligt og sagligt...

Ugen...så husk kvittering på at du har afleveret klagen..på samme måde som sidst..

Bor du et sted hvor man har en borgerrådgiver....så kan du samtidig indblande denne...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:24.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension