K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Lægekonsulenternes Rolle

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Lægekonsulenternes Rolle Her vil vi sætte fokus på lægekonsulenters rolle i de kommunale sager.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-05-2012, 20:54   #51
einstein
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 18-01 2012
Indlæg: 175
Styrke: 13
einstein er ny på vejen
The smoking gun

Her er det definitive og endelige bevis på bedrageriet og magtmisbruget i det offentlige
1 patientklagenævnet siger at lægekonsulenter ikke er underlagt bla. strafansvar og kontrol fordi at de ikke laver lægearbejde
2 kommunerne og BAN bruger lægekonsulenterne til netop at lave lægearbejde(diagnose behandlingmuligheder.osv)
3 konklutionen er at patientklagenævnet og kommunerne modsiger hinanden 100% ,og at resultatet er at kommunerne og BAN kan bruge lægekonsulenterne til at sige hvad som helst ,UDEN ansvar og UDEN kontrol af nogen art ,og dermed at den syge ikke har skyggen af retssikkerhed
borgerene bliver herved snydt på samlebånd fordi at det offentlige modsiger sig selv! og INGEN i det offentlige griber ind og stopper dette vanvid selv om at både politiet og politikkerne så let som ingenting kunne ,,,,hvis de altså ville
einstein er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-05-2012, 22:05   #52
BOM
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-02 2011
Lokation: Aarhus
Indlæg: 73
Styrke: 14
BOM er ny på vejen
Forstår ikke lige den opremsning af mærkværdige sekvenser, kender det ikke selv.

Fik udmærket tip-top service, som på et BMW ell. Mercedes bilværksted, meget tilfreds kunde er man.

Meeen, mon ikke der er mange uheldige eksistenser som har gået og daffet den af helt tilbage fra fattig 80´erne, med for meget sprut, tobak og laden stå til, og nu vågner op til virkeligheden?
BOM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-08-2012, 11:18   #53
Æternitet
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-03 2010
Lokation: Odense
Indlæg: 27
Styrke: 15
Æternitet er ny på vejen
Well alt jeg kan sige er at min sag blev sat fuldstændig i stå pga en lægekonsulent... jeg har stadig brevet fra kommunen hvor lægekonsulenten skriver at jeg ikke kan være psykisk syg når jeg selv kan skrive en velformuleret klage til kommunen !!! ja hvad gir i mig ?

så til alle jer der siger det kan vi ikke nikke genkendende til... måske i bare skulle føle jer heldige og så ellers holde jer fra at kommentere i denne tråd da i jo på ingen måde har indblik i hvordan mindre heldige folk bliver behandlet...

Synes ærligt talt i skulle skamme jer sådan at benægte en anden brugers personlige oplevelser...
Æternitet er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-08-2012, 12:42   #54
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Alle har selvfølgelig individuelle oplevelser, som jo i sagens natur belyses fra een side. Men også optimalt at høre om andres positive oplevelser. Alle har ret til deres holdning uden de skal kanøfles.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-08-2012, 12:51   #55
amaranth
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2011
Lokation: Fyens bøhland
Indlæg: 450
Styrke: 13
amaranth er ny på vejen
Hvis der ingen positive historier er til at opveje de negative, og hvis det negative bliver præsenteret som sandheden uden modifikationer, så bliver mennesker der læser trådene bange, ulykkelige, og opgivende overfor deres sag. Hvilket jeg ikke skal afvise at der i nogle sager er grund til at være! Men hvis man er bange, ulykkelig, opgivende, og syg, så er det en farlig tilstand for ens liv og helbred.
amaranth er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-08-2012, 13:55   #56
Æternitet
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-03 2010
Lokation: Odense
Indlæg: 27
Styrke: 15
Æternitet er ny på vejen
Ja men nu kom der altså INGEN positive beskrivelser her men bare konstateringer af at man ikke troede på OP...

Det er det jeg ikke kan lide.
Æternitet er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-08-2012, 17:28   #57
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
lidt sjovt at 2 bruger ud af cirka 10.000 aldrig har oplevet problemer
ergo må det være alle som har fået den samme behandling
er selv i arbejdes prøvning i 6 uger og status er cirka 2 timer om ugen
samme var det 3 år siden,dog 5 timer
har da hverken set fleks eller pension, samt er vurderet til bosted resten af livet

der er 6 andre som jeg aldrig har kendt før, alle har kun problemer med samme jobcenter

så keld60 som vist kun har fået pension med kontrol, samt mr bean
kan i være søde og lade med skrive hvor godt systemet er

det er super en håndfuld på k10, ingen problemer har haft

så lav en tråd om det

god weekend til alle
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-08-2012, 22:13   #58
amaranth
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2011
Lokation: Fyens bøhland
Indlæg: 450
Styrke: 13
amaranth er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Æternitet Se meddelelser
Ja men nu kom der altså INGEN positive beskrivelser her men bare konstateringer af at man ikke troede på OP...

Det er det jeg ikke kan lide.
Okay, sådan læste jeg dem ikke, men er enig i din holdning.

Jeg er ikke i tvivl om at systemet som det er nu ikke fungerer optimalt og nogle gange ikke fungerer. Men derfra og så til at udlægge det som en sammensværgelse der er umulig at komme igennem for manden på gulvet, der er skisme et spring.

Sidst redigeret af amaranth; 10-08-2012 kl. 22:17.
amaranth er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-08-2012, 12:04   #59
einstein
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 18-01 2012
Indlæg: 175
Styrke: 13
einstein er ny på vejen
min definition

er i dette tilfælde at når hele det offentlige system både aktivt og passivt arbejder sammen på en måde der er ulogisk og usagelig og ulovlig og urationel og resultatet er at det offentlige får en stor økonomisk gevinst ud af det og den syge dermed får et tilsvarende tab dvs. at hele det offentlige samarbejder imod den syge , og for det offentlige i nogle sager så er den bedste definition af det foretagende efter min mening en sammensværgelse ,for hvis det var en ægte sammensværgelse så ville det offentlige opføre sig nøjagtgt som det gør nu!tænk lige over den kritikkere!!
(man kan ikke se objektiv forskel på det offentliges opførelsel i dag og på en sammensværgelse)
i øvrigt så er det irrelevant hvordan sammensværgelsen er sat i værk ,det der er det afgørende det er om det offentlige OPFØRER sig som om at det er enn stor sammensværgelse og om det offentlige ser ud til at have rent mel i posen eller ej ,det handler om at være "i ond tro" og der er masser af klokkeklare beviser for at det offentlige handler "i ond tro" i pensionssager.

det var sådan at jeg regnede ud at lægekonsulenterne faktisk er ansat til at forfalske folks lægeoplysninger !
fordi at det er nemlig det de gør både i sagelig forstand og i juridisk forstand og at kommunerne og BAN er fuld ud klar over det ,for i nogle sager der indrømmer de det faktisk men nægter at rette ind !!og straframmen for den slags er 16års fængsel

Sidst redigeret af einstein; 12-08-2012 kl. 12:44.
einstein er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-08-2012, 22:46   #60
MarianneNM
Klart Afhængig af K10
 
MarianneNMs avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2011
Lokation: Vrå, Nordjylland.
Alder: 60
Indlæg: 432
Styrke: 14
MarianneNM er ny på vejen
Ja. Vi er rigtig mange i dette land, som har oplevet lægekonsulenternes hårde arbejde for at fjerne alle diagnoser og symptomer fra sagerne - så kommunen kunne slippe for at punge ud. De arbejder virkeligt ihærdigt for at udvande lægeoplysninger som er reelle og til fordel for borgerne. Men der er altså borgere i dette land, som er for syge til at arbejde - uanset lægekonsulenternes forsøg på at modbevise det.

Marianne
__________________
Er gift med en syg førtidspensionist - og kæmper fortsat med systemet for retfærdighed i hans sag.
MarianneNM er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
9.z imod kina. hejhejhej Politik og Samfund 0 22-05-2013 13:16
Reform og statslig fleksjob pulje? Ida Politik og Samfund 1 19-09-2012 23:58
fb gruppe imod "folk under 35 er ikke syge" filosofien.Skal vi lave en Tzari Politik og Samfund 17 28-10-2011 14:31
Kommune er imod ytringsfrihed sun-lady Det er da strengt ! 7 21-09-2010 16:24
Hjort amok - til kamp imod de syge. Stella Det er da strengt ! 89 30-04-2009 19:38




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:09.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension