K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-12-2012, 00:14   #181
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Yanmik Se meddelelser
Har en mærkelig idé om, jeg vil modtage en masse opkald efter min email..
Beder om at få alt på skrift istedet for telefonisk, men jeg tror ikke de forventer det som står i min mail.
Så jeg er hamrede nervøs for, hvad konsekvensen blir for mig..
Måske de gør mit liv til et helved...
Min rådgiver har gennem læst den og sagt den var god, men jeg skal forberede mig på at de vil slås...
Frygter det værste...
Du er kommet så langt nu, så bare af med fløjlshandskerne og KÆMP

Du får ingen opkald, fordi du har skrevet en mail (det er ikke sket for mig og vi har jo samme JC). Og hvis du gør, så bed dem sende en mail med de spørgsmål, de vil have svar på.

Hvad er næste skridt i din sag?
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-12-2012, 14:22   #182
Yanmik
Afhængigheds tegn af K10
 
Yanmiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Indlæg: 332
Styrke: 14
Yanmik er ny på vejen
Jeg har skrevet en mail, som er tjekket af socialrådgiver, den modtager de imorgen eftermiddag.
Jeg har beskrevet, hvad jeg stiller ??? til og forklarer at jeg overvejer at klage i næste uge...
Samt jeg selvfølgelig IKKE trækker min ansøgning tilbage...
Er meget nervøs og når emailen er afsendt imorgen og jeg modtager en kvittering, så ryster jeg sikkert i bukserne af skræk
__________________
Giv mig sindsro til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre - mod til at ændre de ting jeg kan og visdom til at se forskellen... Yanmik
Yanmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-12-2012, 18:20   #183
Yanmik
Afhængigheds tegn af K10
 
Yanmiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Indlæg: 332
Styrke: 14
Yanmik er ny på vejen
Har idag modtaget et brev, hvor der står...
Din ansøgninig om fleksjob vil overgå til behandling efter den nye lovgivning som forventes at træde i kraft d 1/1-2013

Så kan jeg godt holde jul
__________________
Giv mig sindsro til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre - mod til at ændre de ting jeg kan og visdom til at se forskellen... Yanmik
Yanmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-12-2012, 18:41   #184
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Yanmik Se meddelelser
Har idag modtaget et brev, hvor der står...
Din ansøgninig om fleksjob vil overgå til behandling efter den nye lovgivning som forventes at træde i kraft d 1/1-2013

Så kan jeg godt holde jul
Hmm har du fået bevilget fleksjob?

Som jeg læser det, vil de behandle sagen efter de nye regler, selvom du har søge inden den 1. januar 2013? Eller tager jeg fejl..? De skal jo behandle din ansøgning efter de gældende regler... Jeg er småforvirret...
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-12-2012, 19:02   #185
Yanmik
Afhængigheds tegn af K10
 
Yanmiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Indlæg: 332
Styrke: 14
Yanmik er ny på vejen
Har ikke fået det.
Fik af vide til møde at hvis jeg søgte ville jeg få afslag, min sagsbehandler ævlede og jeg fattede ikke meget.
Hun talte også om jeg sikkert ville kunne få det efter de nye regler, men sagde jeg burde trække min ansøgning tilbage.
Efter jeg havde tudet og bankede hovedet ind i væggen 100 gange, sendte jeg en mail med en mindre sviner og jeg ikke ville trække den tilbage.
Det er så det jeg har fået en bekræftelse på, om det er godt eller skidt at det bliver efter de nye regler, det ved jeg ikke.
Hun har haft mailen i en uge og hun har ventet til lige før lukketid, med at sende mig brevet... Såååå
__________________
Giv mig sindsro til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre - mod til at ændre de ting jeg kan og visdom til at se forskellen... Yanmik
Yanmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-12-2012, 09:55   #186
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Når du har fået afgørelsen, med en klagevejledning, kan det måske betale sig at klage videre til BAN.

Men afvendt tilkendelsen.

PS tror iøvrigt ikke at det får betydning, da det er loven når du får en ansættelse der er vigtig.
Og der vil du uanset overgå, og blive ansat efter de nye regler.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-12-2012, 22:21   #187
Yanmik
Afhængigheds tegn af K10
 
Yanmiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Indlæg: 332
Styrke: 14
Yanmik er ny på vejen
Super tak
Vil bruge noget tid, når julen er ovre på at skrive et sagsbehandlingsforløb til borgerrådgivningen.
Er sikker på det ikke er gået helt lovligt til det hele
__________________
Giv mig sindsro til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre - mod til at ændre de ting jeg kan og visdom til at se forskellen... Yanmik
Yanmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2013, 18:36   #188
Yanmik
Afhængigheds tegn af K10
 
Yanmiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Indlæg: 332
Styrke: 14
Yanmik er ny på vejen
Imorgen er jeg kaldt til samtale med jobkonsulent og chefen på praktik stedet, er meget spændt...
Det er så på min fridag og når jeg har fri (tid), en aftale der blev lavet da jeg lå syg ( har så valgt at holde fri på fredag og nyde en lang weekend)
Men de fik lige en lille balle over det...
Noget andet jeg har tænkt på er.... i det brev jeg fik, stod der at jeg ville få "svar" hurtigst muligt her i det nye år, min revalidering udløber midt Marts og i mine papirer står der jeg skal have svar om fleksjob inden udløb af revalidering, kan de så "bare" forlænge min revalidering, hvis de ikke kan nå det inden???
Jeg tvivler nemlig meget.
__________________
Giv mig sindsro til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre - mod til at ændre de ting jeg kan og visdom til at se forskellen... Yanmik
Yanmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2013, 18:46   #189
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Yanmik Se meddelelser
Imorgen er jeg kaldt til samtale med jobkonsulent og chefen på praktik stedet, er meget spændt...
Det er så på min fridag og når jeg har fri (tid), en aftale der blev lavet da jeg lå syg ( har så valgt at holde fri på fredag og nyde en lang weekend)
Men de fik lige en lille balle over det...
Noget andet jeg har tænkt på er.... i det brev jeg fik, stod der at jeg ville få "svar" hurtigst muligt her i det nye år, min revalidering udløber midt Marts og i mine papirer står der jeg skal have svar om fleksjob inden udløb af revalidering, kan de så "bare" forlænge min revalidering, hvis de ikke kan nå det inden???
Jeg tvivler nemlig meget.
Hvis målet for din jobplan i revalidering til marts er nået, kan jeg ikke rigtig se, hvorfor de vil forlænge jobplanen. Du må forlange en forklaring på det. Sig til dem, at du selv mener, de bør have fået nok afklaring i den tid, du har været i revalidering. Og hvis de siger nej, spørg, hvad de har tænkt sig og med hvilken baggrund, og evt. bede dem henvise til loven, om de kan forlænge af den baggrund. Måske det kan bruges... ved ikk. ;-)

Jeg synes ikke, de skal komme og sige, at de skal "starte forfra", for du HAR fået revalidering, så HAR de fundet frem til, at du HAR en nedsat arbejdsevne... Lige mine tanker...
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2013, 19:13   #190
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Yanmik Se meddelelser
Imorgen er jeg kaldt til samtale med jobkonsulent og chefen på praktik stedet, er meget spændt...
Det er så på min fridag og når jeg har fri (tid), en aftale der blev lavet da jeg lå syg ( har så valgt at holde fri på fredag og nyde en lang weekend)
Men de fik lige en lille balle over det...
Noget andet jeg har tænkt på er.... i det brev jeg fik, stod der at jeg ville få "svar" hurtigst muligt her i det nye år, min revalidering udløber midt Marts og i mine papirer står der jeg skal have svar om fleksjob inden udløb af revalidering, kan de så "bare" forlænge min revalidering, hvis de ikke kan nå det inden???
Jeg tvivler nemlig meget.
Hvad er det for en samtale, du skal til? Er der kommet noget nyt i din sag?
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Revalidering Sanne76 Alt det andet 7 27-06-2012 20:54
revalidering mortilm Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 3 12-06-2012 18:11
Revalidering Soya Alt det andet 1 28-01-2011 14:45
Revalidering molbarron Alt det andet 11 19-10-2010 23:07
Revalidering Gunell Alt det andet 17 25-05-2010 21:55




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:46.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension