K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-01-2011, 04:48   #31
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Nu kan jeg ikke få det link frem... men ok

Men jeg har jo været igennem turen og den kommune der har tildelt pensionen slipper dig altså når du enten flytter kommune eller land... og de skal ikke tage stilling til mere i den sag når man ikke bor i kommunen mere... men de skal betale pensionen et år efter frafytning (så vidt jeg lige husker) og så er de ude af din sag også økonomisk...

he he men ring eller skriv til pensionsstyrelsen... de må jo kunne give svaret
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-01-2011, 05:20   #32
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hexi Se meddelelser
den kommune der har tildelt pensionen slipper dig altså når du enten flytter kommune eller land... og de skal ikke tage stilling til mere i den sag når man ikke bor i kommunen mere... men de skal betale pensionen et år efter frafytning (så vidt jeg lige husker) og så er de ude af din sag også økonomisk...
Det er interessant! at kommunen skal betaler 1 år efter man har fraflyttet kommunen eller landet.

Ja, linket er død, men den vil virke snart, jeg tror at de opdaterer siden.

Min kommune ( København ) ville give mig knus og kram og våde kys, hvis jeg ville flytte.....
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-01-2011, 11:32   #33
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Karo Se meddelelser
Min kommune ( København ) ville give mig knus og kram og våde kys, hvis jeg ville flytte.....
Det er nemlig rigtig... kommunen er overhovedet ikke interesseret i at lægge sten i vejen for en fraflytning...
De er nu forøvrigt vældig flinke og hjælpsomme i pensionsstyrelsen... den ros skal de ha...
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-01-2011, 15:25   #34
Guldfax
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 25-12 2010
Lokation: Randers
Alder: 37
Indlæg: 136
Styrke: 14
Guldfax er ny på vejen
tænke tænkte

sad lige og snakkede med manden, han siger at det med at du er blevet tilkendt ftp og revurdering om 5 år er ifl nye regler som er trådt i kraft pr 1-1-11... ved ikk om det passer, men det er der nok nogen herinde der ved...

ved ikke om der er andre der har skrevet det - har kun læst de første 2 sider - så ku mit hoved ikk rumme mere...

Men tillykke med ftp - det må alligevel være rart at vide man er fredet de næste 5 år... :-)
Guldfax er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-01-2011, 21:12   #35
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Øhhh det har jeg ikke hørt eller læste noget om at "midlertidig pension med revurdering efter 5 år" skulle være "indført" pr. 1/1, 2011. Har andre hørt noget?

Midlertidig pension gives i de fleste kommuner kun til transplanterede patienter og mange sagsbehandlere har indtil videre nægtet at gøre brug af midlertidig pension.. Dog lægger man op til det i en evt. reformering af loven, så det kommer nok mere og mere på banen, specielt for folk under 40 år.

EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
FP med kontrol popcorn Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 11 16-10-2013 20:38
Kontrol af førtidspension Lykkefod Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 12 10-03-2012 19:36
FP med kontrol Mcavforfanden Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 31 06-01-2012 19:45
pension med kontrol gitte12 Alt det andet 17 27-04-2010 15:14
Kontrol, kontrol, kontrol... zuza Det er da strengt ! 0 07-12-2007 03:02




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:31.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension