K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-02-2009, 22:34   #1
Forsyg
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-02 2009
Indlæg: 81
Styrke: 16
Forsyg er ny på vejen
Happening

Hejsa.

Er lidt ny her inde men har siddet og kigget lidt, der er noget jeg har tænkt på i lang tid fordi når andre har noget de er utilfredse med så kan de jo strejke eller har andre former for metoder til at blive hørt.

Er der nogen der har tænkt på at lave en eller anden for for happening, hvad det lige helt præsist skulle gå ud på ved jeg såmen ikke men folketings debatterne er jo da åbne der kunne man vel godt tage over og sidde og råbe lidt af ham claus fjoset!! ved godt det nok ikke er særligt klogt men det kunne sgu være sjovt!!

Spøg til side kom med nogle ideer når hverken pressen eller andre tør tage problemerne op seriøst så må man jo åbne øjnene på folk på andre måder

Morten
Forsyg er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-02-2009, 22:50   #2
annasen
Afhængigheds tegn af K10
 
annasens avatar
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2008
Lokation: Esbjerg
Indlæg: 340
Blog Indlæg: 13
Styrke: 16
annasen er ny på vejen
Ja Morten. - Aner det ikke. Det er svære ods vi er oppe imod med en regering der mener vi er udskud.

Jeg "VRÆÆÆÆÆLER" op på min facebookgruppe, og kommenterer lidt hist og pist her på K10, når jeg synes jeg har lidt fra sidebenene.

Nogen gange er man fuldstændig tom indvendig, og nogen gange rasende og tænker, det kan sq ikke være rigtig.

Men lige nøjagtig hvad der kan gøres mere end det alle gør, aner jeg ikke.

Mange hilsner
Anna
annasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-02-2009, 23:22   #3
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Naaaaaaaaah, det er udsmidningsgrund at pibe Hjort ud i folketinget, tænk lige på, hvis ikke det var det, han havde aldrig fået ørenlyd.
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-02-2009, 00:42   #4
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Hvis man ellers havde penge og helbred til det, så kunne en masse møde op med dropstativer foran Borgen.

Fedt billede, ikke?

Flere hundrede i kørestol med hjælpere i hvide kitler og stetoskop om halsen, og med dropstativet ved siden af.

Det er sikkert sådan et foto, pressen ville elske.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-02-2009, 00:50   #5
majs
Slettet bruger
 
Tilmeldingsdato: 31-12 2006
Indlæg: 268
Styrke: 18
majs er rigtig godt på vej
Jeg sætter af og til mine meninger i avisen som læserbreve. Der bliver de læast af nogle uden for vort "K10 univers"

Og jeg syntes at a´lle de meninger der kommer frem her på K10 burde fremstå som læserbreve i vore aviser!

Mange tror måske "at nejj, det er jeg ikke kompetent til, MEN DET E´R du!

Og jeg tror, at jo flere af vore synspunkter der kommer frem i avisernes læserbreve/debatsidder, jo flere vil få øjnene op for at regeringens ageren e´r ren bluf!

Ja, det vil måske endda give dem mulighed for at fravælge skattelættelser osv. pga. de realiteter vi skriver.
Så har de da en god grund til det, for hvem vil lige stå frem og sige: Nej, jeg vil ikke have skattelættelse, jeg er godt tilfreds?
Men hvis de kan henvise til den store fare de selv og deres kære står i ved sygdom, kan det nok være mere logisk, selv for de rige, at sige STOP vandvidet nu!

Og når vi læser om andre, i vor situation, der skriver i avisen, bør vi også gå ind og understøtte det med et nyt læserbrev, så det hele ikke bare fortabes i glemselens bog.

Mange store avisartikler er startet på "et lille pip", men der skal åbenbart mange STORE pip fra os, før end at aviserne selv tager vor situation op, og dertil har vi læserbrevene.

Jeg tør godt sige, at 90% af alle inlæg her på K10 er YDERST velanbragt som læserbrev.

Mvh
majs
majs er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-02-2009, 09:49   #6
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Lige præcis, Majs, og vi bør samtidig bombardere politikerne med vores historier.
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-02-2009, 12:33   #7
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Man kan blogge i mange medier og det prøver jeg at gøre i det omfang jeg nu kan (der har godt nok været dømt død blog længe ) men det jeg tror der efterlyses er en desideret happening og det er en sjov tanke og jeg tror også at vi kan rykke meget ved det og ses på den måde...

debatter og blogs batter nok ikke så meget ...

det vækker i hvertfald ikke medierne , det der ville batte noget var at vi alle troppede op inde på borgen med rolletora rullestole drop stativ og hvad vi ellers havde .. men vi skulle være mange for at vi kunne ses ..

det er desværre prøvet at lave en demonstration men uden succes , meningen er god nok og mange vil gerne , jeg var selv en af dem der helt sikkert ville med til den sidste demonstration som en her fra siden arrangeret , men da dagen kom var det en dårlig dag med mange smerter og jeg kunne bare ikke komme ud af døren ...


Og så falder det jo til jorden hvis der står tre mennesker derinde ...

Men ideen er god nok en demonstration der samtidig havde humor og hjælpemidler inde over , men hvordan arregere man sådan en hvor mange ville være med og hvornår skulle man gøre det (sommer tak ) he he he
  Besvar med citat
Gammel 11-02-2009, 14:16   #8
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Altså, jeg er til hver en tid med på ballade foran borgen

Sommer, ja tak.

Jeg var vild med det forslag som en kom med herinde, at vi på samfundets bund holdt sommerferie på Rådhuspladsen, i vores små popup telte, medbringende vores sagsakter.

Den ville holde 100 %.
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-02-2009, 14:30   #9
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Ak, ja, Det er også en af mine hedeste dagdrømme

Jeg har jo meget haft min gang på Riget, her de senere år, og har set deres plancher, om Rigets historie ...... Og drømmer: Vi er der alle sammen, inde på borgen ..... Vi har store plancher med som vi sætter i stativer, så folk kan se vores vej gennem systemet ... MED forhindringer ... nærmest som et matadorspil, så folk kunne SE, hvor TÅBELIGT, UMENNESKELIGT og TÆSKEDYRT det er både menneskeligt og økonomisk ....

Og selvfølgelig er det SOMMER
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-02-2009, 14:34   #10
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Min hedeste dagdrøm er at de lækre fyre ( Bowie, Snape, Malfoy o.a.) får øje på mig

Det gør de nok ikke, så den næsthedeste er en socialvagt ved Borgen, på linie med fredsvagten.
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension